Marfa provine din importuri Suntem plătitori de TVA lunari Avem în jur de de facturi de vânzări și 3-4 importuri lunar.
Am infiintat o firma anul trecut si, din pacate, in urma unui conflict, a trebuit sa rup legatura cu contabilul firmei. Firma nu a avut nicio activitate, totul a fost pe 0, fapt pentru care as dori sa o radiez. Totusi, inteleg ca pentru a radia o firma am nevoie de datele fiscale la zi. Ma intrebam daca m-ati putea ajuta cu procedurile necesare si care ar fi costurile. Multumesc!
• Inregistrarea documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii • Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori • Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii • Elaborarea balantei de verificare lunara • Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare • Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare • Intocmirea, bilantului contabil • Intocmire raportari contabile externe, daca specificul activitatii o impune catre parteneri, furnizori sau clienti externi • Refacerea evidentei contabile • Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii • Intocmirea dosarelor de personal • Intocmire contracte de munca • Intocmire si depunere declaratie unica D • Intocmire si transmitere Registru electronic de evidenta a salariatiilor • Intocmire adeverinte pentru salariati • Intocmire si depunere fise fiscale • Depunere declaratii rectificative • Completare ordine de plata privind datoriile salariale
Începând de anul viitor intenționez să îmi deschid un PFA pentru activitatea de transport persoane prin Bolt. În acest moment am nevoie doar de o consultație inițială, pentru a înțelege clar ce tipuri de cheltuieli pot deduce, cum le gestionez corect, ce obligații fiscale voi avea și cum să procedez corect cu partea de facturare. Nu doresc un abonament lunar de contabilitate. Îmi pot gestiona singur atât evidența cheltuielilor, cât și facturarea, dar am nevoie de o structură clară la început și, ulterior, de depunerea declarației aferente anului . Aș dori o ofertă pentru: – Consultația inițială (o singură ședință) privind deduceri, evidență și facturare; – Depunerea declarației pe . Mulțumesc.
Activitatea: imprimerie Așteptări: - evidența contabilă (inclusiv analitice pt.cheltuieli achiziționate printr-un proiect social) - REGES online și salarii - întocmire și declarare SAF-T - întocmire situații financiare interimare, semestriale sau anuale , dacă e cazul, și obligatorii la final de an - alte servicii de consultanță, reeșalonări de taxe și impozite, întocmire documente credite, asistență la controale etc.
În prezent domeniul firmă este fără activitate și plătitoare de TVA.
PFA fara angajați. Singur administrator. Trebuie sa eliberez casa de marcat astăzi sau cel tarziu luni si as avea nevoie de contabilitate.
Caut contabil (de preferat membru CECCAR) care să se ocupe de închiderea unui SRL mic, cu activitate de comerț electronic. Detalii pe scurt: - SRL cu activitate doar câteva luni, fără angajați; - Nu mai există activitate din luna mai; - În august a fost un control ANAF, s-a aplicat o amendă de 2. lei pentru TVA la reclamele Meta – amenda este plătită; - Contabila veche a ținut evidența până la final de septembrie, apoi a reziliat contractul; - Pentru lunile următoare (octombrie, noiembrie) este posibil să existe declarații nedepuse (pe 0). Am: - acces în Spațiul Privat Virtual ANAF; - documentele contabile până la 30.09 trimise de fosta contabilă. Am nevoie de: - verificare situație fiscală în SPV (fișă pe plătitor, declarații lipsă, eventuale sume datorate); - depunerea declarațiilor restante (probabil 2 luni pe 0); - întocmirea bilanțului și situațiilor de închidere; - obținerea certificatului fiscal de la ANAF; - pregătirea dosarului pentru Registrul Comerțului (dizolvare + lichidare simultană + radiere). Rog oferte cu: - preț total estimativ pentru întreaga procedură până la radierea firmei; - termen estimat de finalizare; - date de contact. Colaborarea se poate face complet online (documentele se pot transmite pe mail).
Activitatea firmei va fi orientată către comerț electronic , desfășurată prin magazin online și prin diferite marketplace-uri. În prezent firma nu are activitate, urmând să imi incep activitatea în perioada următoare. Aștept o colaborare prin care să primesc suport complet pe partea contabilă și fiscală, precum și îndrumare privind documentele și procedurile specifice activităților desfășurate online. Activitatea va crește treptat, pe măsură ce dezvolt proiectul.