AD EC STUDIO SRL

Bragadiru
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață
4,0
1 recenzie

1 recenzie pentru AD EC STUDIO SRL

Recenzii ale clienților

4,0
Asociatia c. F. , 6 ani în urmă

Atentia si preocuparea pentru rezolvarea problemelor ridicate.

Servicii: Servicii de contabilitate, Contabilitate, Audit financiar, Expert contabil, Firme contabilitate, Consultanță fiscală, Contabili, Consultant fiscal, Firme de contabilitate

Alți profesioniști în apropiere de Bragadiru

Alte servicii în București și împrejurimi

Solicitări recente

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Timișoara (Timiș)
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua as vrea sa ofer servicii de design interior, comisioane din vanzari de la magazinele de la care vand, sa import produse in tara, sa am un magazin online in sistem dropshipping cu livrare oriunde in lume, sa vand pe emag produse, sa cumpar de la un producator din timisoara si sa vand mai departe pe emag, la clientii mei din alte surse, etc (ex:cumpar oglinda, o prelucrez si o vand mai departe). Astept oferta dvs si va rog sa ma contactati pentru mai multe detalii. O zi frumoasa!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 4 (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 0

Buna ziua Companie nou infiintata fara salariati care va activa in domeniul IT (creare pagini web), volumul de facturi va fi foarte mic, preconizez ca pot fi maxim 5 facturi la 3 luni. Momentan nu suntem platitori de TVA Doresc sa primesc oferta pe e-mail Daca mai aveti nevoie de alte detalii va rog sa ma contactati.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Ploiești (Prahova)
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, Vanzari pe internet, mai multe comenzi insa planul este ca EU sa import toate comenzile dintr-un excel formatat corespunzator cu extensia .xls sau .csv intr-un program de contabilitate gen SAGA si eu sa ma ocup de introducerea tuturor facturilor, in asa fel incat tot ce ati avea de facut ar fi sa preluati ce eu am introdus (din exportul dat de mine si importat de dvs.) si sa confirmati datele - intrarile vs. banii din cont + iesiri. Pe scurt, planul meu e sa ma ocup eu de toate facturile bagate in program (clienti si furnizori) iar dvs. doar sa semnati si sa depuneti D si ce alte documente mai sunt uneori necesare. Ma gandesc sa ma angajez lunile astea pe firma cu salariul minim pentru a avea si eu un venit minim si a obtine si avantajul de 1% impozit. Astept cea mai buna oferta pe care mi-o puteti face. Va multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 1 (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Buna ziua! Am o frima abia infintata, sunt asociata cu un strain, as dorii sa primesc oferte atat in limba romana cat si in engleza, iar ca si obiectiv de activitate este comert online pe produse de farmaceutica Deocamdata nu sunt angajati, decat administratotul, insa dormi ca pana in ianuarie sa avem inca doi angajati. Astept ofertele dvs. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați (Galați)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, este obiectul de activitate principala. Doresc servicii de contabilitate, intocmirea dosarelor de angajare a colaboratorilor pe o perioada determinata . Societatea incepe activitatea dupa o lunga perioada de stagnare, au fost reactualizate codurile, este adusa la zi la Oficiul Comertului si poate incepe activitatea. Momentan trebuie sa incepem o lucrare in alt oras, deci trebuie sa urgentez documentatia cu angajarile. Multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 6 (București)
  • Forma juridică: altele
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Buna ziua!Numele meu este si sunt persoana fizica.Doresc suport pentru plata impozitului pe venit(venituri din drepturi de autor)mai exact,am nevoie de un contabil care sa calculeze si sa trimita catre Anaf documentele in locul meu. Am facut eu asta pana acum cativa ani dar pentru ca mi-am schimbat domiciliul recent iar sistemul fiscal e in continua schimbare,nu mai stiu exact cum sa completez acea declaratie . As dori sa imputernicesc un contabil care sa se ocupe de acest aspect iar eu sa fac plata.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: București sector 4 (București)
  • Forma juridică: SRL

Firma noastra opereaza in domeniul adult, respectiv videochat. Ce ne dorim exact este ca cineva cu experienta fiscala si juridica sa analizeze practicile noastre si sa vina cu recomandari si optimizari acolo unde este cazul. Afacerea se descrie astfel: Modelele (romance) semneaza un contract de drepturi de autor cu studioul. Noi ii oferim spatiul de lucru, suport tehnic si consultanta. Activitatea este una de prestari servicii prin intermediul unor site-uri din diverse tari ale lumii. Aceste site-uri mijlocesc streamingul audio-video a membrilor platitori (a caror origine este necunoscuta) cu modelele din Romania prin servicii de streaming audio-video. Acesti membri isi fac conturi pe aceste site-uri, pe care le alimenteaza cu carduri. Nu avem acces la datele cardurilor pentru a putea stabili nationalitatea acestora. In plus, pot fi folosite carduri preplatite, nenominale. Site-ul isi opreste un comision ce variaza intre 30% si 70% iar restul de bani sunt expediati catre un procesator de plata ( intermediar) ex. PayPal. ( in realitate se numesc paxum.com si firschoicepay.com). Noi avem conturi business la acesti procesatori ce sunt direct legate la conturile bancare ale firmei noastre din Romania. In momentul cand banii se strang in contul virtual al acestui procesator, ii viram prin wiretransfer catre banca romaneasca. Mai departe, conform contractului de drepturi de autor, ne oprim un comisin variabil intre 50% si 30%, restul de bani fiind transferati modelelor. Temele pe care dorim o analiza sunt urmatoarele: - Catre cine facturam in conditiile in care anumite site-uri nu au afisate datele lor de facturare si nici nu cunoastem originea membrilor - Cand se aplica TVA si cand nu se aplica TVA in conditiile in care nu se stie locul in care se afla membrul platitor. Aici puteti face asocierea cu vanzarea de servicii pe internet fara a cunoaste originea beneficiarului - Exista site-uri ce in momentul in care le-am cerut datele lor de facturare, ne-au spus ca ei nu au un acord semnat cu noi, ca sunt doar niste intermediari si ne-au sfatuit sa practicam autofacturarea. Este o solutie aceasta autofacturare? Ce ne dorim sa obtinem: O modalitate prin care putem lucra cu toate site-urile, legal si intr-un mod cat mai eficient din punct de vedere financiar. Liderii de piata ce au apelat in anii precedenti la solutii de consultanta, lucreaza cu majoritatea site-urilor, nu platesc TVA pe sumele incasate si din surse concrete au avut controale din partea organelor statului romanesc iar metodele prin care isi fiscalizau banii au fost gasite corecte. De aici deduc ca impreuna putem gasi solutii fiscale corecte si viabile. Aceasta este o industrie acceptata din punct de vedere legal dar nereglementata. Asadar, impeuna cu niste parteneri capabili dorim sa gasim o solutie optima de fiscalizare ce sta in picioare din punct de vedere fiscal cat si juridic. De asemenea ne cautam un partener pentru a se ocupa si de contabilitatea firmei. Multumesc, Fabian Dumitru

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 6 (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Doresc sa reactivez o firma si, pentru inceput, am 2 angajati(eu si un electrician) pentru ca firma este de servicii electrice. In anul acesta probabil ca nu a sa am incasari mai deloc pentru ca am un PFA si lucrez mult pe el. As dori sa-mi spuneti urmatoarele: -care este tariful dvs lunar sau anual? -cum se impoziteaza un cu 2 angajati? -cum pot sa scot dividente in cursul anului, si care este impozitul(am inteles ca pe langa cei 5 % se mai adauga si CASS de 10%, insa plafonat. Plafonat la ce?) Multumesc si astept un raspuns de la dvs!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca (Cluj)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Firma Grow Fresh a fost infiintata anul trecut in luna decembrie si are ca activitate principala agricultura in spatii protejate (sere). Cautam o persoana care sa ne ajute pe parte de contabilitate si care sa se poata descurca cu gestionarea fondurilor europene deoarece o mare parte a investitiei se va baza pe acestea.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara (Timiș)
  • Forma juridică: SA
  • Număr maxim facturi emise lunar: 3
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 3
  • Număr angajați: 1

Societatea are ca obiect de activitate dezvoltarea imobiliara. Activitatea consta in construirea unui bloc de locuinte de 7 etaje si vanzarea apartamentelor din cadrul acestuia. Constructia se realizeaza prin intermediul unui antreprenor general iar vanzarea printr-un broker de vanzari. Finantarea este asigurata printr-un credit bancar. Ca si numar de facturi, estimam in jur de 10-20 facturi furnizori si cam tot atatea facturi clienti. Costurile de constructie se capitalizeaza pana la finalizarea proiectului. Dorim externalizarea serviciului de contabilitate si dorim o oferta de pret in acest sens.