ATTA CONSULTING SRL

Alba Iulia
Consultanță fonduri europene, Firme de contabilitate
20+
Ani pe piață
4,8

Alți profesioniști în apropiere de Alba Iulia

Solicitări recente

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Suceava
  • Forma juridică: altele

Buna ziua, Voiam sa va intreb daca este posibil sa avem un meeting online de consultanta de aproximativ 30 minute - o ora? As avea o intrebare legata de deschiderea unui SRL in Romania pentru a lucra ca freelancer pentru o platforma din America din cand in cand. Context: Locuiesc si lucrez in Olanda. Printr-o platforma americana, lucrez ca programator cateodata pe proiecte la diferite companii. Nu lucrez constant, decat daca chiar imi place proiectul si daca pot lucra pe langa servici, deci max 10-20 de ore pe saptamana. Problema: Ar trebui sa imi fac firma in Olanda pentru a gestiona veniturile dar as incerca sa evit din mai multe puncte de vedere ( taxe mai mari ca in romania, contabilitatea costa mai mult, etc.). Solutie 1: PFA Romania, dar eu sunt rezident fiscal in Olanda. Este posibil sa mi deschid PFA daca eu nu traiesc in Romania? Chiar daca imi deschid PFA, nu tot trebuie sa platesc taxe guvernului olandez, din moment ce sunt rezident fiscal aici? Solutie 2: SRL Romania. Ma gandeam ca as putea sa deschid un SRL in romania unde ca actionar sunt eu si mama, iar mama sa detina % din business. Eu primesc facturi de la platforma americana si pot sa inregistrez ca vreau sa primesc facturi pe firma. Din ce am citit pe net, ar trebui sa platesc impozit 3% pe venit si apoi 5% pe dividente. Daca mama scoate dividentele, ce taxe ar trebui sa plateasca? Doar cei 5%? Pe Internet am vazut ca sunt acei 5% si inca 10% din cas daca dividentel depasesc 22. pe an. Si cel mai important, e legal tot ce am mentionat eu mai sus? Va rog sa ma anuntati daca este posibil sa avem un meeting in care sa ma sfatuiti in legatura cu problema mai sus mentionata. Multumesc frumos,

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Franța
  • Forma juridică: altele

Buna ziua As dori câteva informații în ce privește fiscalitatea la noi. Locuiesc în Franța de 45 de ani unde am dezvoltat câteva afaceri. Aici, fiscalitatea e foarte greu de suportat. M-ar interesa să știu dacă mi-aș alege domiciliu fiscal în România ar reprezenta un avantaj pentru mine sau nu. Comparat cu Franța, care ar fi avantajele ? Mulțumesc André

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Piatra Neamt
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 1
  • Ce serviciu doriți?: Alte servicii

Buna ziua, Va rugam sa ne transmiteti o oferta pentru audit fiananciar pentru un proiect cu fonduri europene, Granturi pentru Investitii IMM, masura 3. Proiectul consta in achizitionarea unui cap tractor si cu o semiremorca. Valoarea eligibila a proiectului se ridica la aprox.. euro. Asteptam cu interes oferta la adresa de e-mail: Va multumim!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Mogoșoaia
  • Forma juridică: altele

Buna ziua, Am nevoie de consultanta fiscala pentru determinarea eventualelor taxe de achitat catre ANAF. Contextul este urmatorul: locuiesc si sunt angajat in Belgia, cu statut de expat. Sursa de venit este salariul si platesc impozit in Belgia, dar am rezidenta fiscala in Romania. Stiu ca exista tratat de evitare a dublei impuneri intre Belgia si Romania. As dori consultanta pentru determinarea eventualelor taxe de achitat in Romania. Multumesc anticipat pentru raspuns. Cu respect, Boatca

Înființare firmă

  • Forma juridică: SRL

Doresc să înființez o întreprindere socială printr-un program european. Firma o să se ocupe cu vânzarea de produse din domeniul IT, cât și de prestarea serviciilor foto/video/print/scanare. Daca este posibil si portofoliul va permite, ne intereseaza si evidența contabilă. Aceasta este necesară pentru o perioadă minimă de 24 luni, cu prelungire ulterioară a contractului.

Înființare firmă

  • Localitate / sector: București sector 6
  • Forma juridică: SRL

Magazin Online care comercializeaza bunuri la global (toate facturile sunt in USD). Estimam urmatoarele tranzactii: - Facturi clienti ( max 1-2 pe zi la inceput), se pot exporta in excel; - Facturi fz: cate o factura pentru fiecare vanzare care include costul bunurilor si transport; - Alte facturi fz, promovare si platforme online (pana in 10 facturi) Ne intereseaza oferta infiintare firma cu 3 asociati plus servicii de contabilitate ulterior. Va rog sa considerati ca in primele luni activitatea va fi redusa. Va ruga sa trimiteti oferta Dumneavoastra si pe email. Multumim!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: altele

Momentan nu am deschis inca un srl, dar am nevoie de consultanta in legatura cu impozitul pe venit, la venit realizat din criptomonede, cum se completeaza cererea, ce documente sunt necesare. Iar in cel mai scurt timp voi deschide si un srl la care voi avea nevoie de contabilitate/consultanta. Activitatea principala la acel SRL va fi investitia in criptomonede.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 200
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

îPentru implementarea unui proiect în cadrul cadrul apelului de proiect !Creșterea incluziunii și abilitarea romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene, operator de fond- FRDS, Vă rugăm să ne furnizati o ofertă de preț pentru a estima în bugetul proiectului cheltuielile aferent cu serviciul de Audit. Rapoartele de audit pentru cheltuielile declarate de PP/ partenerii naționali acoperă în general cerințe de bază, precum confirmări de tipul:7 - Cheltuielile au fost efectuate în perioada de eligibilitate și sunt în conformitate cu regulile de eligibilitate; - Cheltuielile eligibile sunt cele efectuate în mod real în cadrul proiectului, care îndeplinesc criteriile menționate la art. 8.2, alin. (2) al Regulamentului; - Cheltuielile efectuate sunt legate de itemii aprobați în contractul de proiect; - Condițiile de derulare a contractului de finanțare au fost respectate; - Grantul proiectului/ finanţarea nerambursabilă s-a utilizat în conformitate cu bugetul proiectului şi cu regulile de eligibilitate aplicabile; - Cheltuielile declarate/ raportate de PP în Raportul Intermediar/ Final respectă prevederile legale aplicabile; - Raportul Intermediar/ Final, în original, este corect întocmit, din punct de vedere financiar și este semnat de persoanele responsabile conform formularului; - Documentele anexate sumelor declarate/ raportate de PP, conform Raportului Intermediar/ Final sunt corespunzătoare şi justifică cheltuielile efectuate de PP și Partenerul de proiect național, după caz; - Cheltuielilor declarate/ raportate de PP conform Raportului Intermediar/ Final sunt identificabile și verificabile și sunt incluse în înregistrările contabile ale PP și/ sau Partenerului de proiect național, conform Fișei de cont a cheltuielilor anexată Raportului Intermediar/ Final. Raportul de audit trebuie să descrie scopul, procedurile utilizate și rezultatele activității prestate cu detalii suficiente astfel încât cel care citește raportul să înțeleagă natura și volumul muncii efectuate. Manualul de implementare a proiectului furnizează informații suplimentare privind scopul activității auditorului și oferă un model indicativ de raport de audit

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Reșița
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 0
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Oferta audit financiar proiect european finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare, pentru Spitalul Judetean de Urgenta Resita, fiind vorba de achizitia de echipamente si consumabile medicale, 59 de intrari. Valoarea estimata a proiectului este de 25,,.59 lei , fara TVA, respectiv 5,,.35 EUR, fara TVA, calculat conform cursului de schimb din ghidul solicitantului.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Sibiu
  • Forma juridică: altele

As avea nevoie de informații privind modalitatile prin care este mai rentabil ca o persoana sa lucreaze din România pentru o firma din Rep. Irlanda.Ce presupune fiscal si contabil sa fie angajat sau sa-și deschidă un PFA sau SRL sau alta forma de firma.Ce presupune fiscal și contabil pentru firma la care lucreaza?