B.B.V. AUDIT CONSULTING & MANAGEMENT SRL

Ovidiu
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Ovidiu

Alte servicii în Năvodari și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bucuresti
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 2
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 1

Buna ziua Este o firma care presteza ocazional ( 90 % - in timpul wkendului ) servicii de echitatie in Buzaului Brasov . Noi lucram in Bucuresti de luni pana vineri . urmeaza se achizitionam casa de marcat luna asta . va rog oferta ptr evidenta contabilitate lunara , in prezent contabilitatea este tinuta de o firma din Brasov , dar ptr ca in timpul saptamanii suntem in Bucuresti ...dorim o colaborare cu o firma de aici . Multumesc ptr intelegere .. O zi frumoasa in continuare

Contabilitate

  • Localitate / sector: Valea Călugărească, Prahova
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: productie de broderie si imprimari
  • Număr angajați: 4

Personalizare textile prin broderie si transfer termic. Firma a este infiintata cu fonduri europene si se afla in primul an de activitate. Vanzari online (site propriu si emag marketplace) si fizic (targuri, festivaluri etc). Prezenta ampla in online si promovare contra cost pe platforme de socializare (facebook, instagram etc). Planuim in maxim 1 an sa vindem si pe platforme online din spatiul intracomunitar (ex. amazon).

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: altele

Am un apartament si as dori sa il inchiriez prn AIRBNB , booking. Care este procedura privind declararea acestor venituri sub forma persoanei fizice? Sau sa il inchiriez pe 1 an catre o microintreprindere de-a mea si sa platesc impozit pe venit 1%. Am nevoie de serviciile unui consultant fiscal. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Publicitate, Comert Online
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Sunt Andrei Neboisa si ma ocup cu marketing si vanzari online. As avea nevoie de servicii de contabilitate pentru firma noua de mai sus, momentan nu am angajati si doar cateva facturi pe luna. Voi avea doua activitati, pe langa marketing mai am si un magazin online. Acestea sunt: Nameform Media - www.nameform.ro, Agentia de Publicitate Vevevezi - www.vevevezi.ro, Magazinul online. Astept cu interes oferte din partea dumneavoastra. Am obtinut actele, trebuie sa obtin TVA ul si intern si intracomunitar imediat si de aceea trebuie sa incep imediat cu cineva. Multumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bușteni, Prahova
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: scoli de pilotaj (soferi)
  • Număr angajați: 2

Cursuri de pregatire teoretica si practica in vederea obtinerii permisului de conducere categoria B. In principal veniturile provin din taxa de scolarizare si cheltuielile se refera la salariile celor doi angajati, contributiile la bugetul statului si costurile de exploatare a autovehiculului folosit la instruirea practica. Avem nevoie de servicii contabile. Multumesc!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Oradea
  • Forma juridică: PFA

Am 66 ani, sunt pensionar și doresc să am posibilitatea de a activa în măsura în care găsesc contracte. Până în prezent am avut ceva activitate cu venituri mici și cred că va fi tot așa în continuare (sub salariul minim brut). Ideea mea este de a plăti cât mai puține impozit, dacă se poate să plătesc doar impozitul pe venit, fără CAS și fără CASS. Până în prezent nu am depus nici un act și nici nu știu prea bine unde trebuie depus și în ce constă acel act.Am înțeles că este foarte convenabil să țin contabilitatea în timp real (mai ales că veniturile vor fi puternic variabile și greu previzibile). În ce constă asta? Cum se ține? Ce taxe trebuie să plătesc (ținând cont de cele arătate mai sus)? Pot plăti numai impozitul pe venit (fără CAS, fără CASS)? Cât e acesta? Unde, cum, când și sub ce formă trebuie să depun acte referitoare la activitatea ?

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 4
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Prestari servicii
  • Număr angajați: 0

Activitate simpla, max 20 de facturi emise/an, cheltuieli minime (cu auto, cazare, diurna). Va rog tineti cont ca activitatea este minima, deci va rog sa calibrati oferta dv la aceasta realitate. Pana acum nu am mai avut contabil, sunt la inceput de drum. Cel mai util este sa-mi trimiteti pe email oferta dvs. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 6399 -alte activitati de servicii informationale
  • Număr angajați: 2

Fima este o microintreprindere neplatitoare de TVA ,deocamdata nu realizeaza venituri programul fiind in faza de testare,care va mai dura cateva luni ,activitatea lunara acum este inregistrarea salariilor , achizititiilor 2-3/luna, plati prin banca, registrul jurnal are o pagina A4. Avem nevoie de servicii contabile, multumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brăila
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Cod CAEN 2221
  • Număr angajați: 15

Aspecte de ordin fiscal/juridic: - Firma platitoare de TVA lunar, cu activitate in Romania, UE si in afara UE - mod impozitare - impozit pe profit realizat 16% - Societate cu raspundere limitata/Capital integral privat strain, asociat unic Persoana Juridica straina Germania Aspecte privind activitatea desfasurata: - productie fibra de sticla cu servicii montaj la client - numar angajati intre 15-20 angajati - documente achizitie/vanzare maxim 50

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Iasi
  • Forma juridică: altele

Buna ziua! Am un apartament pe care il inchiriez prin Airbnb, iar anul trecut am platit taxe in sistem real (am tinut un registru al incasarilor si cheltuielilor). Insa nimeni nu stie sa imi spuna ce cheltuieli pot fi scazute din venitul brut: la Anaf mi'au spus ca pot scadea orice fel de cheltuiala cu aceasta activitate: facturi, produse de curatenie, produse pentru oaspeti. In strainatate am inteles ca se poate scadea si rata pe care o platesc la banca pentru apartament, respectiv chiria daca acesta e inchiriat. Acum, am inchiriat un al 2lea apartament tot in acest scop si lucrurile devin si mai dificile. Trebuie completatE 2 declaratii unice? Se pot deduce 40% din cheltuieli fara o justificare pentru inchirieri (un alt articol citit spunea acest lucru) As avea nevoie de cineva care stie cu certitudine aceste demersuri sa ma sfatuiasca care e cea mai convenabila si putin stresanta optiune. Multumesc frumos!