
Sunt o societate foarte mica, neplatitor de TVA, cu un salariat ce are asigurare privata de sanatate, pensie privata si auto in comodat. Primesc 10-12 facturi/luna de la diversi furnizori, maxim 10 plati cu OP, restul plati cu card, nu lucrez cu numerar. Caut contabil ce lucreaza in SAGA, de preferat Ploiesti.
fiintata in luna mai, cu statut de microintreprindere. Mentionez ca firma nu are angajati si nu va avea activitate, ceea ce va impune trecerea la regimul de impozitare pe profit. Dorim sa solicitam o oferta de pret pentru un abonament trimestrial sau o varianta adaptata specificului nostru fiscal, care sa acopere perioada fiscala curenta – trimestrul II si trimestrul III – si care sa includa doar serviciile esentiale, respectiv: · intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale trimestriale;
Firma va creea rapoarte lunare de activitate pentru organizatii ce se ocupa cu scriierea si implementarea de proiecte europene. Firma va factura lunar o factura per proiect, estimativ pana la finalul anului vor fii 40-50 de proiecte. Posibil ca anumite facturi sa fie emise retroactiv, exemplu factura pentru raportul generat in mai sa fie emisa doar in iulie, dar numarul total de facturi anual sa fie constant. Tot estimativ pana la finalul anului daca nu cel tarziu anul viitor firma va devenii platitoare de TVA. Asteptari: - contabilitate pentru un singur angajat, - achizitionare de echipamente (IT: Laptopuri, Monitoare etc.) pentru desfasurarea activitatii, ocazional cand este nevoie - achizitionarea de licente sotfware sau abonamente pentru servicii sotware (hosting site, abonament drive etc.) - gestionarea cheltuielilor pentru o masina, care va fii data in comodat catre firma - plata dividentelor, de mai multe ori pe an (2-3 ori maxim) - ajutor in creearea bilantului fiscal si calcularea taxelor datorate catre stat - ajutor in infiintarea firme, dispus sa platesc o taxa contra cost pentru acest serviciu Firma nu este infiintata cu ajutorul fondurilor europene si nu are restrictii sau limitari impuse de Uniunea Europeana. Firma nu este infintata, asteptand sa primesc informatii din partea viitorilor clienti despre ce cod CAEN este nevoie.
Am înființat recent un SRL fără angajați, cu activitate în domeniul comerțului online (CAEN ). Intenționez să vând produse fizice pe eMAG Marketplace, folosind Fulfilment by eMAG. Am nevoie de servicii de contabilitate completă: evidență contabilă, declarații fiscale, deducerea cheltuielilor și asistență pentru înregistrarea în SPV. Activitate estimată: volum mic de tranzacții la început (1–2 comenzi/zi).
Firma mea, SLS SRL, a fost înființată în mai . Este neplătitoare de TVA, fără angajați, cu regim de impozitare în sistem real. Activitatea firmei constă în servicii sociale și de îngrijire la domiciliu, cu încasări ocazionale – unele luni au venituri de la clienți, altele sunt fără activitate. Doresc o colaborare serioasă, clară și complet documentată. Aștept: Evidență contabilă completă și transmisă lunar, indiferent dacă există activitate sau nu; Verificarea documentației contabile pentru perioada ianuarie–mai , cu posibilitatea rectificării dacă este necesar; Eventuală analiză și corectare a evidenței și pentru anul , dacă este cazul; Înregistrarea clară a: încasărilor lunare de la clienți; retragerea banilor – prin dividende sau contul – cu documentație justificativă; depunerilor personale în lunile fără venit – cu documente justificative (ex. contract de creditare). Precizez că de la începutul activității am fost sfătuită să notez în detalii „avans cheltuieli” pentru toate aceste transferuri, indiferent dacă erau încasări sau fonduri personale. Doresc să știu dacă s-au făcut înregistrări corecte și dacă se pot corecta unde este cazul. Colaborarea dorită presupune și ghidare financiară simplă și adaptată lunar, în funcție de veniturile firmei – nu doar raportare formală. Prefer comunicarea în scris pentru claritate și organizare. Evidența contabilă se va face începând cu luna iunie . 🔹 Vă rog să-mi transmiteți și tariful lunar, diferențiat astfel: când firma nu are venit, dar are doar câteva documente (ex: 1–2 facturi și extras de cont); când firma are venituri lunare de la clienți.
Compania noastră . z o.o. din Polonia dorește să se înregistreze ca plătitor de TVA în România și să vândă produse prin intermediul marketplace-ului eMag (așa-numita fillfullment) - în prezent expediem din Polonia în România pentru maximum 10 comenzi pe lună. Servicii de contabilitate doar pentru comenzi eMAG, doar pentru sectorul B2C.
Bună ziua Am semnat un antecontract in la un apartament ce se încadrează la TVA 9%. Termenul de predare este în octombrie. Daca TVA devine 19% sant obligat să achit diferența de TVA -anterior existau dispoziții tranzitorii pt asfel de cazuri. Dacă achit toată suma până la apariția ordonanței -la semnare la cat se calculează TVA.Multumesc!
Numar facturi lunar: 80 Domeniul de activitate: comert online + alte forme de invatamant online Alte detalii: Detin 2 platforme prin care fac vanzarile: una pentru produse virtuale ( abonamente la cursuri ) si servicii de instruire si cealalta produse fizice ( producator si vanzator de simulatoare pentru viitorii asistenti medicali ). Folosesc Oblio in care sunt integrate ambele platforme. Folosesc Netopia ca procesator de plati si Sameday ca livrator.
Buna ziua. Am un pfa deschis de 12 ani dar nu am avut niciodata activitate pe ac entitate. Dar... nici nu au fost depuse declaratiile unice in toata aceasta perioada. Ati putea sa ma ajutati sa aduc la zi aceasta problema? Nu mi am imaginat ca ar tb depusa o declaratie cu venit zero. Am verificat si entitatea este activa. Nu sm primit in toti acesti ani nicio notificare privind ac aspect. Multumesc anticipat.
Buna ziua. Am o firma deschisa din neplatitoare de tva, impozitata pe profit. Pana acum am facut singur contabilitatea si am trimis declaratiile cu impozitul pe profit, insa celelalte documente nu am trimis si am nevoie sa imi faceti bilantul anual pe si tot ce ar mai trebui pentru ANAF. Va rog sa ma contactati sa imi spuneti daca si cum putem sa rezolvam cat mai eficient.