Bună ziua! Suntem o asociație de părinți-profesori din Târgu Cărbunești, Gorj. Activitatea noastră constă în obținerea de sponsorizări, în special prin redirecționarea impozitului pe venit. Avem puține operațiuni financiare, 2-3 pe trimestru. Avem nevoie de o firmă specializată care să ne ajute cu depunerea declarației . Nu avem un program de contabilitate.
Sunt in etapa premergatoare infiintarii PFA-ului. Dupa infiintare voi presta servicii de instalare, service si mentenanta pt utilajele din domeniul flexografiei pentru o firma din Olanda. Imi doresc un contabil cu experienta cu care comunicarea sa fie cat se poate de usoara si facuta pe intelesul oricui
Producerea și comercializarea de lumânări artizanale, aranjamente și vase ceramice
Facturare
Vânzări eMag și Trendyol
Detalii activitate: Maxim 3 facturi pe luna Fara angajati 1 autoturism in evidenta Impozit pe profit Solicit: Pretul lunar pentru serviciile de contabilitate Eventuale costuri suplimentare (depuneri declaratii, consultanta, etc.) Mentionez ca voi selecta cea mai avantajoasa oferta. Va rog sa transmiteti oferta completa.
Tranzactionez in piata financiara pentru o companie de funding, FTMO. Ei îmi oferă capitalul lor, eu tranzacționez și primesc o parte din profit. nevoie de îndrumare ca să știu cum se încadrează fiscal activitatea și ce formă legală ar trebui să deschid pentru a declara corect veniturile. Mentionez ca nu e capital propriu iar profitul vine sub forma de transfer bancar de la aceasta companie.
Volumul de documente este aproximativ: Facturi emise: 1–4 lunar (rapoarte Airbnb / chirii) Facturi furnizori: 3–5 lunar (întreținere, utilități, curățenie, contabilitate) Facturi comision Airbnb: 1–2 lunar Total: aproximativ 5–10 documente/lună Nu avem angajați momentan și nu desfășurăm activități comerciale complexe. În primă fază, firma va achiziționa un apartament, urmând ca ulterior, la un interval de 2–3 ani, să fie achiziționat un al doilea.
Producător Cherestea