
As dori ajutor în adăugarea unui singur cod caen pe un srl.codurile caen actuale sunt deja actualizate insa nu ma descurc singur sa îl adaug.mentionez ca din necesitate am făcut 3 facturi fără sa am acel cod caen si as vrea sa fiu în regula și as vrea sa știu dacă nu e prea tz sa îl adaug acum.dat fiind ca pe internet am găsit o medie de preturi cam ridicata,,sper sa pot găsi soluția la dvs la un preț mai decent.multumesc
Firma neplătitoare de tva, impozit pe profit, achiziționăm bunuri intracomunitar și vindem prin eMag in Romania, Ungaria și Bulgaria. Lunar se procesează undeva la de facturi ( emise + primite ) - 0 angajați. Avem nevoie de ajutor privind contabilitatea firmei - căutăm un partener proactiv, serios, cu care ne-am putea consulta pe parcursul colaborării. Toate cele bune.
Hello, I'm Italian, resident in Pitesti and i work as general manager for an italian company here. I open in parallel to my first job a new SRL just started (digital app business) ; I don't have employes , I'm the only one administrator. I have to create the business, it means i don't have big volume of documents to manage, at least for the first year. Only requirement is to speak english , multumesc :-)
Bună! Lucrez în străinătate și m-am gândit să mă întorc în România. Angajatorul mi-a propus continuarea colaborării, însă ar fi nevoie să mă înregistrez în țară ca să pot factura. Ar fi de facturat anual pe la 48-50k euro, nu știu dacă salariul minim pe economie e acceptabil pentru ANAF ori dacă după ce trag linie rămân cu suficient să merite mutarea în țară mai ales acum cu impozitul pe dividende la 16% Cum ar fi mai eficient din perspectiva taxelor să mă înregistrez? SRL, PFA ori alte variante? Ar fi să pornesc la drum din noul an, . Mulțumesc!
Reparatii scule electrice,flex bormașini,ciocan rotopercutor... Achiziționarea de piese necesare reparațiilor.
SRL neplătitor de TVA Înființat , fără angajați Liber profesionist - Activități de suport artistic, filmări, producție și post-producție de film Activitate foarte sporadică, firmă preponderent lipsită de activitate (ultima factură, octombrie , urmată de perioada actuală, august-octombrie ) Preluarea contabilității Preluarea bazei de date de la fosta contabilă Lămurirea diverselor neclarități care pot apărea pe parcurs (ex. facturarea corectă a clienților din străinătate, spațiul intra/extra comunitar etc.) Căutarea unui raport cost-beneficiu care să aibă sens pentru această formulă/situație financiară
Caut firma de contabilitate cu preturi rezonabile, pentru o firma ce emite 1-3 facturi pe luna si are cheltuieli uzuale pe firma ( rareori achizitii electronice, lunar utilitati, si plata 2-3 facturi ). Scot dividende la 3 luni, e nevoie de bilant interimar si anual, si orice mai scoate ANAF ca fiind necesar. Momentan sunt micro, de la anul probabil trec pe impozit pe profit. Sunt obisnuit sa discut prin telefon pentru probleme, in rest, email (inclusiv semnat documente), nu gasesc timp sa ma deplasez prin oras. Doresc o colaborare transparenta, si informata : eu sunt antreprenor, tu esti contabil, tine-ma la curent cu noutatile, spune-mi cum pot sa imi optimizez fiscal operatiunile daca sti, anunta-ma din timp de modificari, mai ales cele de impact financiar.
Mă ocup cu comerț online și vând produse precum căni, jurnale, accesorii de păr și alte obiecte de uz comun. Marfa este importată din China, iar facturile vin de acolo. Plățile către furnizorii din China le fac o dată la câteva luni, atunci când dau comanda de marfă. Produsele sunt vândute atât pe eMAG, cât și pe site-ul meu.
Suntem în căutarea unui contabil senior pentru a prelua responsabilități financiare complexe, inclusiv salarizarea. Activitatea include gestionarea completă a evidențelor contabile (facturi, extrase bancare, deconturi), reconcilierea conturilor, întocmirea situațiilor financiare și fiscale (TVA, declarații la ANAF etc.), precum și pregătirea balanțelor lunare, trimestriale și anuale. De asemenea, candidatul va asigura calcularea și înregistrarea corectă a salariilor, cu depunerea declarațiilor aferente (e.g., D).
Bună ziua, În curând voi deschide un SRL și sunt interesată de serviciile dumneavoastră de contabilitate. Activitatea principală va fi vânzarea online de cărți, creație proprie, prin intermediul unui site propriu. Firma nu va avea angajați. Aș dori să îmi transmiteți: Tarifele pentru serviciile de contabilitate pentru până la 50 documente/lună, între 50– documente și peste documente. Dacă se percep costuri suplimentare pentru întocmirea bilanțului trimestrial și, dacă da, care este valoarea acestora. Modalitatea de plată (lunar, trimestrial sau anual). Dacă tarifele includ consultanță fiscală și depunerea tuturor declarațiilor obligatorii. Mulțumesc!