CONTAEXPERT SRL

Oradea
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
5+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Oradea

CONTABRIO SRL, Oradea

 
0 recenzii

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Baia Mare
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 4791
  • Număr angajați: 0

Firma noua înființată , avem nevoie de un contabil care știe sa ne îndrume pe calea cea buna și corecta, pentru un magazin online , poate o sa vindem și pe emag! Anumite produse o sa le cumparam , altele o sa le personalizam noi !!! Cerem răbdare , suntem la început de drum și avem nevoie de ajutor !!!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Brașov
  • Forma juridică: PFA

Am scris o carte pentru copii si urmeaza sa o public. Am obtinut documentele de PFA pentru legalizarea demersului. Cartile vor fi vandute numai online prin intermediul unei pagini de facebook. Am nevoie de ajutor pentru a fi lamurita: - Cum declar profitul pe care il voi realiza? - Ce trebuie sa fac acum dupa ce am obtinut actele de pfa? - Am nevoie de o contabila? Sau trebuie sa fac eu singura calculele? - Trebuie sa duc facturile (pe care le emit eu) si chitantele (pe care le primesc) la anaf? Cartea e realizata in sistem self-publishing, Adica eu platesc totul: topografia, machetarea, ilustratoarea, plicurile pentru transport. Pentru a putea demara proiectul acesta, am realizat un imprumut si l-am depus integral in contul de pfa special creat. Se poate interpreta acea depunere in cont ca si profit? Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Giurgiu
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: TRANSPORT RUTIER DE MARFA INTERN SI INTERNATIONAL
  • Număr angajați: 3

EFECUAM TRANSPORT RUTIER DE MARFA IN TARILE UE SI AVEM 2 PC DE LUCRU : UN MAG MIXT prod alim si nu numai, IN JUD GR SI O VULCANIZARE LA INCEPUT DE DRUM , TOT IN JUD. MULTUMIM. AVEM NEVOIE DE SERVICII DE CONTABILITATE TOTALA , INCLUSIV PRIMARA PENTRU TOT . EF. STATE DE PL, DECIZII DIURNA, AJUTOR CONTRACTE PR SV, ACTE ONRC, CIM-URI, REVISAL, REPREZ IN CONTROALE, ASIST SI INDRUMARE PT AUTORIZATII , INTR-UN CUVANT TOT CE SE POATE FACE. in prez avem 2 credite in derulare /Activit se deruleaza cu 2 tir pt moment si o remorca. Astept oferta dvs de pret. multumesc anticipat .

Contabilitate

  • Localitate / sector: Floresti, Cluj
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Agent imobiliar
  • Număr angajați: 0

Lucrez in sistem de franciza la Blitz Imobiliare, sunt administratorul firmei, aceștia facturează către firma mea de 2 ori pe luna in 08 si in 22, am inceput activitate de 2 luni, sunt la inceput de drum si am nevoie de un contabil care sa mă ajute si sa imi de-a informațiile de care am nevoie, multumesc, aștept un răspuns

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Marketing
  • Număr angajați: 0

Avem nevoie de servicii de bază, trimestriale, și ajutor cu raportările obligatorii, vă rugăm. Firma noastră nu a avut activitate în ultimele luni și din cauza pandemiei e posibil să nu aibă activitate până la sfârșitul anului , dar nu dorim să o închidem, ci să îi asigurăm nivelul de bază de servicii contabile pentru a o putea ține activă. Nivelul de lucru va fi deci minim, dar suntem dispuși să renegociem un contract odată ce avem din nou proiecte. Mulțumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: IT si distributie teste medicale rapide
  • Număr angajați: 0

Firma este in curs de infiintare. Deocamdata sunt 0 angajati, vor fi 2 angajati dupa ce primim aprobarea finantarii prin programul startup nation. Se va dezvolta un website care va permite controlul, monitorizarea si accesarea unor rapoarte de activitate a unor echipamente de tip retelistica. In paralel ne vom concentra si pe distributia testelor medicale rapide, am negociat un contract de exclusivitate cu un producator chinez de la care vom importa aceste produse pe care le vom distribui in Romania. As dori

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comert prin internet
  • Număr angajați: 0

Activitatea presupune vanzarea de produse online, la nivel de Romania, cat si international(partea asta ramane de vazut in functie de cum este cu contabilitatea pentru ca nu stiu inca ce presupune si sper sa mi se explice). Asteptarile mele sunt ca pe partea de contabilitate sa fie cineva care se descurca cu tot ce este nevoie si sa imi poate explica lucrurile care trebuie facute. Actele firmei trebuie sa iasa curand si pana atunci vreau sa gasesc si un contabil bun cu care sa pot colabora. Ma puteti contacta de preferat intre orele 10-16 sau 20-22, ori mesaj la orice ora

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 6
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: inchiriere/turism
  • Număr angajați: 0

Intentionez sa deschid o pentru a se ocupa de inchirierea unor proprietati imobiliare in baza ui contract de folosinta gratuit. Vor fi maxim 6 cere de inchiriat in Va Veche. Care sunt costurile informative pentru serviciul de contabilitate in contextul in care discut despre o activitate sezoniera - estim sa avem turisti doar in perioada 1 Mai - 15/ Septembrie? Multumesc, George

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Bucuresti/Sector 3
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, Avem o firma cu sediul in sectorul 3, Bucuresti, sediul pe cabinet de avocatura insa. Dorim sa o trecem la un sediul social normal pentru a putea trece ca platitor de T.V.A.. Asteptam pe email oferta dumneavoastra legat de aceasta mutare. Va rugam raspuns pe e-mail cu pasii si costurile acestei operatiuni. Multumesc Cu stima, Andrei Neboisa, manager

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bucuresti, Sector 4
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Ishida Europe SRL
  • Număr angajați: 3

Buna ziua, avem nevoie de servicii contabile : -Anul financiar se incheie in 20 martie, si de aici apare o diferenta in raportare, fiind necesare 2 raportari- una pentru anul fiscal si una pentru anul calendaristic. -raport catre firma mama din UK cu rezultatele financiare din fiecare luna, profit &loss, balance sheet -declaratiile aferente pe teritoriul romaniei - sediul social -securitatea muncii -consultanta financiara atunci cand e cazul -declaratie beneficiar real