EXACONT FISCAL SRL

Tulcea
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
24h
Răspuns rapid
4,0
1 recenzie

1 recenzie pentru EXACONT FISCAL SRL

Recenzii ale clienților

4,0
Arcas-Wood S. , 1 an în urmă

Am ales EXACONT FISCAL SRL pentru a-mi tine contabilitatea.Sunt multumit de serviciile oferite.Recomand!

Servicii: Servicii de contabilitate, Firme de contabilitate, Audit financiar, Contabilitate, Consultant fiscal, Expert contabil, Firme contabilitate, Consultanță fiscală, Contabili

Alți profesioniști în apropiere de Tulcea

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comerț electronic
  • Număr angajați: 0

Bună ziua! Mă numesc Elena și am deschis o firmă în România acum 1 luna. Nu sunt cetățean al României și nici rezident. Recent am obținut CIF. Am nevoie de contabilitate externalizata și salarizare 1 persoană (planific să fiu eu, pe contract de administrare). Sunt mai multe nuanțe, dat fiind nu sunt cetățean român și aș aprecia mult să colaborăm în cazul în care dețineți informații sau experiență în astfel de cazuri. Mulțumesc anticipat!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București / sector 4
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: subinchiriere
  • Număr angajați: 1

Activitate de subinchiriere si cursuri de limbi straine Cca. 3 facturi emise lunar si cca. 5 facturi furnizori, incl. conta, plus bonuri sau facturi transport (taxi, Bolt, ocazional tren, etc.) Asteptari: Evidenta contabila - lunar/trimestrial – supravegherea contabilitatii – Inregistrarea documentelor contabile primare; – Intocmirea registrelor contabile; – Intocmirea balantelor contabile lunare – Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare/trimestriale/semestriale si anuale; – Intocmirea si certificarea bilantului contabil anual si semenstrial; - verificarea veridicitatii facturilor primite. Revisal, ITM - lunar/trimestrial – Intocmirea registrului de evidenta salariati; – Intocmirea dosarelor de angajare; – Intocmirea si inregistrare contractelor de munca la ITM; – Intocmirea si depunerea fiselor fiscale anuale; – Intocmirea şi depunerea actelor adiţionale la contractele de muncă. Salarizare - lunar/trimestrial – Calcul lunar salarii; – Intocmirea si depunerea lunara a statelor de plata la ITM; – Intocmirea si depunerea lunara a comisionului ITM; – Intocmirea lunara a declaratiilor de CAS, somaj, sanatate; – Intocmirea şi depunerea la Administraţia finanţelor publice a declaraţiilor privind:impozit pe salarii; – Întocmirea şi depunerea fişelor fiscale. – Întocmirea şi depunerea registrului salariaţi în format electronic. Expertiza contabila, analiza financiara - la cerere – Expertiza contabila - Consultanta financiar - contabila – Evidenţierea neregularităţilor existente în activităţile economice ale unui agent economic, cauzele generatoare ale acestor neregularităţi precum şi prezentarea unei serii de posibilităţi de soluţionare a inadeverţentelor constatate. – Controlul registrelor, conturilor şi actelor justificative ale unei societăţi, interpretarea datelor de evidenţă şi formularea opiniilor cu privire la problemele identificate pe baza legislaţiei în vigoare. – Analiza conformităţii faptelor economice cu documentele aferente, precum şi cauzele care au generat abaterile de la actele normative în vigoare. – Consultanta financiara. Asistenta in fata autoritatilor - la cerere – Garda Financiara – Administratia Financiara – Alte organe cu drept de control fiscal La aceastea se adauga un audit financiar la inceperea colaborarii.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Otopeni, Ilfov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Send Com 96 srl
  • Număr angajați: 1

Se emit pana la maximum 50 de facturi de vanzare (in principal articole birotica) si se primesc 30-40 facturi de achizitie. Nu se fac importuri. Pentru facturare se utilizeaza Fgo premium. Facturile de vanzari si achizitii sunt preluate lunar automat in Saga. Din contul de la Alpha Bank sunt preluate extrasele si in format csv pentru operare in Saga.

Contabilitate

  • Localitate / sector: ONESTI
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: VANZARE OCHELARI SI EFECTUARE MASURATORI DE VEDERE CAEN 4778 SI 8690
  • Număr angajați: 1

aproximativ 30-40 facturi/luna, platitoare de impozit pe profit, spatiu inchiriat de la persoana fizica, platim dividende, derulam leasing financiar pentru autoturism,decontat in functie de euro; pentru moment neplatitoare de tva. Facem noi NIR-urile si registrul de casa Ne dorim contabilitate completa, declaratii, bilant si consultanta fiscala, astfel incat sa minimizam impozitul pe profit Multumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Contract de colaborare
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Am deschis un SRL in luna noiembrie a anului trecut cu scopul colaborarii la un loc de munca, care nu s-a mai concretizat. Am contactat o firma pentru radierea acestuia, si am nevoie de situatia financiara finala,bilant contabil, contul de profit-pierderi,etc. Mentionez ca sunt unic asociat al firmei si nu am avut niciun fel de incasari sau cheltuieli cu firma, astfel ca totul ar trebui trecut cu 0. As dori o oferta de pret pentru serviciul solicitat. Multumesc,

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov, Brașov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: E-commerce
  • Număr angajați: 0

Buna ziua! Va contactez din partea companiei TrustLine SRL, nou înființata, ce se ocupa cu e-commerce (pe platforma Emag). Suntem in cautarea unui contabil ce folosește platforma Smartbill si se poate ocupa de contabilitate si gestiune. Astept raspunsul si oferta dumneavoastra si va multumesc anticipat!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Vadu Oii, Buzău
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: artă și cultură
  • Număr angajați: 0

Asigurarea serviciului de contabilitate pentru implicand monitorizarea si executarea tuturor serviciilor de specialitate in vederea raportărilor financiare complete, bilanțuri, deconturi, etc. ale unor proiecte culturale finantate de Ministerul Culturii, AFCN, Consiliul judetean Buzau și alte entitati administrative care aloca fonduri pe proiecte culturale. Momentan sunt in lucru 2 proiecte: Festivalul de muzică si arte Vadoo Fest 6 care urmeaza a fi depus la MInisterul Culturii si AFCN si Consiliul judetean Buzau respectiv Laboratorul de creatie Natural Bond care urmeaza a fi depus la AFCN. Contabilul va deveni implicit responsabilul financiar al proiectului. Suma solicitata prin programele de finantare: ron.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați, Galați
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Rockhub Marketing SRL
  • Număr angajați: 0

Doresc servicii de contabilitate pentru 2 firme cu un volum mic de activitate (5 - 10 - 15 acte lunar fiecare) Asteptarile mele sunt: daca eu platesc serviciile la zi astept ca actele sa fie procesate la timp, nu vreau sa platesc dobanzi si penalitati, nu vreau sa primesc amenzi ca nu s-a depus situatia anuala.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Timișoara, Timiș
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, Am avut firma S.R.L in an si a fost vanduta in an si Anaful in an ma inscris pe certificat de cazier fiscal firma a fost cesionat de un avocat din care am toate dovezile Proces verbal Declaratie Contract de cesiune partilor sociale Nou certificat de inregistrare Caut contabila din care poate sa ma rezolva problema Anaf Timisoara cu actualizare date si stergere din cazier fiscal Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: servicii
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Va rog sa ma ajutati cu un tarif la serviciile de contabilitate pentru un SRL cu profil de prestari servicii (activitate liberala) fara angajati, neplatitor de TVA, impozit pe profit, emite 5 facturi lunar, intrari 10-15 /luna, formate din achizitia de consumabile de birou, combustibil, reparatii auto. Va multumesc