EXACONT FISCAL SRL

Tulcea
Firme de contabilitate
5+
Ani pe piață
24h
Răspuns rapid
Profesionist verificat
2,5
    
2 recenzii

2 recenzii pentru EXACONT FISCAL SRL

Recenzii ale clienților

    
Arcas-Wood S., 3 ani în urmă

Am ales EXACONT FISCAL SRL pentru a-mi tine contabilitatea.Sunt multumit de serviciile oferite.Recomand!

    
Sc E. K. E. S., cu 5 luni în urmă

Nu recomand serviciile contabile de la aceasta firma. Cosideram ca i-am angajat degeaba!

Alți profesioniști în apropiere de Tulcea

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Lucrări de construcții
  • Număr angajați: 0

Societate comerciala, înființată, care nu și a început încă activitatea. Am înființat-o în septembrie anul trecut, și am ținut-o pe 0, iar acum as dori sa incep activitatea. Obiectul principal de activitate: construcții. As dori să știu prețul, o firma de contabilitatea cu un contabil serios, comunicativ, și sa poată lucra de la distanta.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: intretinerea si repararea autovehiculelor
  • Număr angajați: 1

Domeniu de activitate: întreținerea și reparația autovehiculelor • Neplătitor de TVA (momentan) • Număr angajați actual: 0 (estimăm până la 7 angajați în următoarele luni) • Număr documente/lună: volum redus în primele luni • Firma a accesat un proiect cu fonduri europene, deci avem nevoie și de consultanță legată de raportările specifice proiectului ( avem posibilitatea sa primim si extern consultanta daca nu e posibila)

Contabilitate

  • Localitate / sector: Mioveni
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 4791 - Intermedieri în comerțul cu amănuntul nespecializat
  • Număr angajați: 0

Activitatea constă în desfășurarea de comerț electronic (e-commerce), prin intermediul unui magazin online propriu. Se achiziționează produse de la furnizori (interni sau externi), care sunt ulterior comercializate către clienți persoane fizice sau juridice, prin intermediul platformei online. Produsele comercializate sunt variate, fără a fi specializate pe o anumită categorie (ex.: articole pentru casă, produse de înfrumusețare, accesorii, gadgeturi etc.). Activitatea include promovarea produselor, gestionarea comenzilor online, încasarea plăților și livrarea acestora către clienți prin firme de curierat. ⸻ Așteptări • Creșterea numărului de comenzi prin atragerea clienților în mediul online. • Automatizarea procesului de facturare și contabilitate (integrare cu softuri). • Gestionarea corectă a TVA-ului și a obligațiilor fiscale pentru vânzări interne și externe. • Evidență clară a veniturilor și cheltuielilor pentru optimizarea profitului. ⸻ Particularități • Activitatea se desfășoară exclusiv online, fără spațiu fizic de desfacere. • Comenzile se livrează prin curier, iar încasările se fac prin ramburs sau online (card/plată electronică). • Posibilitatea de vânzări transfrontaliere (Activitatea constă în desfășurarea de comerț electronic (e-commerce), prin intermediul unui magazin online propriu. Se achiziționează produse de la furnizori (interni sau externi), care sunt ulterior comercializate către clienți persoane fizice sau juridice, prin intermediul platformei online. Produsele comercializate sunt variate, fără a fi specializate pe o anumită categorie (ex.: articole pentru casă, produse de înfrumusețare, accesorii, gadgeturi etc.). Activitatea include promovarea produselor, gestionarea comenzilor online, încasarea plăților și livrarea acestora către clienți prin firme de curierat. ⸻ Așteptări • Creșterea numărului de comenzi prin atragerea clienților în mediul online. • Automatizarea procesului de facturare și contabilitate (integrare cu softuri). • Gestionarea corectă a TVA-ului și a obligațiilor fiscale pentru vânzări interne și externe. • Evidență clară a veniturilor și cheltuielilor pentru optimizarea profitului. ⸻ Particularități • Activitatea se desfășoară exclusiv online, fără spațiu fizic de desfacere. • Comenzile se livrează prin curier, iar încasările se fac prin ramburs sau online (card/plată electronică). • Posibilitatea de vânzări transfrontaliere (în UE sau alte țări), ceea ce implică atenție la regimul TVA intracomunitar și OSS (One Stop Shop). • Activitate dinamică, cu rulaj zilnic de comenzi și plăți, ce necesită raportare contabilă simplă și eficientă.în UE sau alte țări), ceea ce implică atenție la regimul TVA intracomunitar și OSS (One Stop Shop). • Activitate dinamică, cu rulaj zilnic de comenzi și plăți, ce necesită raportare contabilă simplă și eficientă.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Dropshipping
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, detin o microîntreprindere (SRL), recent înființată, cu obiect de activitate în domeniul comerțului online internațional (dropshipping), desfășurat prin platforma Shopify. Site-ul este complet pregătit de lansare, iar activitatea urmează să înceapă oficial în perioada imediat următoare. Am nevoie de: • Depunerea declarației de începere a activității • Asistență contabilă continuă, adaptată specificului comerțului online internațional • Consultanță privind TVA, regimul de microîntreprindere, declarații și obligații fiscale • Expertiză în fiscalitate internațională, în special în ceea ce privește: • încasări din străinătate (Stripe, PayPal, etc.) • conversii valutare • regimul TVA pentru livrări externe (UE și non-UE) • aspecte fiscale specifice dropshippingului (fără stoc fizic în România) Îmi doresc o colaborare cu un contabil care are experiență directă cu acest tip de activitate (ideal, inclusiv cu platforma Shopify). Vă rog să îmi transmiteți: • Dacă aveți în echipă contabili specializați în acest domeniu • O ofertă estimativă pentru serviciile menționate • Ce presupune colaborarea inițială • Ce documente sunt necesare din partea mea Vă mulțumesc anticipat și aștept cu interes un răspuns,

Contabilitate

  • Localitate / sector: Oradea
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: Asociație sportivă ONG
  • Număr angajați: 0

Suntem o asociație sportivă non-profit din , activă în fotbalul juvenil și de seniori. Avem grupe de copii și o echipă de seniori. Activitatea este susținută exclusiv din sponsorizări și donații. Nu avem angajați sau activitate economică. Căutăm servicii de contabilitate lunară pentru ONG, întocmirea bilanțului anual și consultanță fiscală adaptată specificului nostru. Volum estimat: 10–30 documente/lună.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comert
  • Număr angajați: 0

comerț cu amanuntul

Contabilitate

  • Localitate / sector: Balotești
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Auto
  • Număr angajați: 0

Ma intereseaza serviciul de infiintare SRL si contabilitate pentru firma de import auto din UE (DE/NL/BE). In prima faza estimez importul a 1-2 autoturisme pe luna, deci aproximez eu 20 documente, poate chiar mai mult daca se pot deduce mai multe cheltuieli. De asemenea, foarte important, este necesar cod TVA pentru aplicarea regimului normal de TVA (nu marja), cu taxare inversa la achitie si colectare TVA la revanzare in Romania. Firma nu va avea angajati momentan, iar activitatea se desfasoara in Ilfov.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sector 5, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Înfrumusețare
  • Număr angajați: 2

Doresc servicii de contabilitate Firma cu doi angajati, actualmente unul dintre ei fiind in CCC (acum avem doar un angajat activ) Doresc servicii contabilitate, apreciate fiind atitudinea prompta si consultativă! Multunesc.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 50
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Vă contactez in legatura cu o posibila colaborare pe partea de servicii de audit statutar pentru anul . Societatea desfasoara activitate de intermediere in comertul cu bunuri destocate (care provin din solduri, lichidari). Ea achizitioneaza marfa de la furnizori din Romania, UE si din afara UE iar marfa este transportata direct de la furnizor la clienti din Franta. Societatea nu are depozite si nici stocuri. Nevoia noastră este de audit statutar pentru anul în condițiile în care pragurile: cifra de afaceri și bilanțul total au fost depășite in anii anteriori. Termenul limită de transmitere a raportului de audit către auditorii grupului va fi la jumătatea lunii februarie și va fi nevoie si de o raportare trimisa către auditorul grupului conform instrucțiunilor primite direct de la acesta. Ne puteți transmite disponibilitatea dumneavoastră pentru acest audit și o propunere financiară? Rămânem disponibili pentru orice nevoie de informații suplimentare.

Alte servicii de contabilitate

  • Localitate / sector: Suceava
  • Forma juridică: PFA
  • De ce serviciu de contabilitate aveți nevoie?: Depunere declarația unică

as avea nevoie de cineva care sa mearga la anaf pentru un registru unic de control (pentru pfa) din pacate nu am posibilitatea sa merg pana in Suceava din motive personale. Platesc cat e nevoie