FURTUNĂ G. CARMEN-IONELA EXPERT CONTABIL

Tulcea
Firme de contabilitate
10+
Ani pe piață
Profesionist verificat
4,0
    
3 recenzii

3 recenzii pentru FURTUNĂ G. CARMEN-IONELA EXPERT CONTABIL

Recenzii ale clienților

    
Sc. S. S., 2 ani în urmă

FURTUNĂ G. CARMEN-IONELA EXPERT CONTABIL a raspuns imediat solicitarii mele,a executat la timp declaratiile si orice problema ivita sa rezolvat in cel mai scurt timp. O recomand din tot sufletul, e un profesionist ce merita respectat.

    
Sc S. P. S., 1 an în urmă

FURTUNĂ G. CARMEN-IONELA EXPERT CONTABIL - Nu este profesionist!

Respectarea termenelor stabilite, seriozitate, constiinciozitate, promptitudine și mai ales corectitudinea datelor transmise.

    
An, cu 9 luni în urmă

recomand pe FURTUNĂ G. CARMEN-IONELA EXPERT CONTABIL

Multumesc frumos.

Alți profesioniști în apropiere de Tulcea

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Focșani
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comerț online
  • Număr angajați: 0

Am înființat recent un SRL fără angajați, cu activitate în domeniul comerțului online (CAEN ). Intenționez să vând produse fizice pe eMAG Marketplace, folosind Fulfilment by eMAG. Am nevoie de servicii de contabilitate completă: evidență contabilă, declarații fiscale, deducerea cheltuielilor și asistență pentru înregistrarea în SPV. Activitate estimată: volum mic de tranzacții la început (1–2 comenzi/zi).

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sectorul 5, București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Ingrijire varstnici la domiciliu
  • Număr angajați: 0

Firma mea, SLS SRL, a fost înființată în mai . Este neplătitoare de TVA, fără angajați, cu regim de impozitare în sistem real. Activitatea firmei constă în servicii sociale și de îngrijire la domiciliu, cu încasări ocazionale – unele luni au venituri de la clienți, altele sunt fără activitate. Doresc o colaborare serioasă, clară și complet documentată. Aștept: Evidență contabilă completă și transmisă lunar, indiferent dacă există activitate sau nu; Verificarea documentației contabile pentru perioada ianuarie–mai , cu posibilitatea rectificării dacă este necesar; Eventuală analiză și corectare a evidenței și pentru anul , dacă este cazul; Înregistrarea clară a: încasărilor lunare de la clienți; retragerea banilor – prin dividende sau contul – cu documentație justificativă; depunerilor personale în lunile fără venit – cu documente justificative (ex. contract de creditare). Precizez că de la începutul activității am fost sfătuită să notez în detalii „avans cheltuieli” pentru toate aceste transferuri, indiferent dacă erau încasări sau fonduri personale. Doresc să știu dacă s-au făcut înregistrări corecte și dacă se pot corecta unde este cazul. Colaborarea dorită presupune și ghidare financiară simplă și adaptată lunar, în funcție de veniturile firmei – nu doar raportare formală. Prefer comunicarea în scris pentru claritate și organizare. Evidența contabilă se va face începând cu luna iunie . 🔹 Vă rog să-mi transmiteți și tariful lunar, diferențiat astfel: când firma nu are venit, dar are doar câteva documente (ex: 1–2 facturi și extras de cont); când firma are venituri lunare de la clienți.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: e-commerce
  • Număr angajați: 0

Compania noastră . z o.o. din Polonia dorește să se înregistreze ca plătitor de TVA în România și să vândă produse prin intermediul marketplace-ului eMag (așa-numita fillfullment) - în prezent expediem din Polonia în România pentru maximum 10 comenzi pe lună. Servicii de contabilitate doar pentru comenzi eMAG, doar pentru sectorul B2C.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Sibiu
  • Forma juridică: altele

Bună ziua Am semnat un antecontract in la un apartament ce se încadrează la TVA 9%. Termenul de predare este în octombrie. Daca TVA devine 19% sant obligat să achit diferența de TVA -anterior existau dispoziții tranzitorii pt asfel de cazuri. Dacă achit toată suma până la apariția ordonanței -la semnare la cat se calculează TVA.Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Suport Asistenti si Pacienti Meda Talos SRL
  • Număr angajați: 1

Numar facturi lunar: 80 Domeniul de activitate: comert online + alte forme de invatamant online Alte detalii: Detin 2 platforme prin care fac vanzarile: una pentru produse virtuale ( abonamente la cursuri ) si servicii de instruire si cealalta produse fizice ( producator si vanzator de simulatoare pentru viitorii asistenti medicali ). Folosesc Oblio in care sunt integrate ambele platforme. Folosesc Netopia ca procesator de plati si Sameday ca livrator.

Alte servicii de contabilitate

  • Localitate / sector: Bacău
  • Forma juridică: PFA
  • De ce serviciu de contabilitate aveți nevoie?: Depunere declarația unică

Buna ziua. Am un pfa deschis de 12 ani dar nu am avut niciodata activitate pe ac entitate. Dar... nici nu au fost depuse declaratiile unice in toata aceasta perioada. Ati putea sa ma ajutati sa aduc la zi aceasta problema? Nu mi am imaginat ca ar tb depusa o declaratie cu venit zero. Am verificat si entitatea este activa. Nu sm primit in toti acesti ani nicio notificare privind ac aspect. Multumesc anticipat.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Vălenii de Munte
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Vanzare Criptomonede
  • Număr angajați: 0

Buna ziua. Am o firma deschisa din neplatitoare de tva, impozitata pe profit. Pana acum am facut singur contabilitatea si am trimis declaratiile cu impozitul pe profit, insa celelalte documente nu am trimis si am nevoie sa imi faceti bilantul anual pe si tot ce ar mai trebui pentru ANAF. Va rog sa ma contactati sa imi spuneti daca si cum putem sa rezolvam cat mai eficient.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Consultanță în Taxe, servicii Contabilitate și Salarizare. Companie de Servicii pentru Afaceri.
  • Număr angajați: 5

Consultanță fiscală, contabilitate și servicii pentru afaceri – în România și Europa Cu o experiență de peste 10 ani, oferă soluții complete pentru microîntreprinderi și IMM-uri din România, precum și pentru companii europene care doresc să intre pe piața locală. Oferim servicii de consultanță fiscală, contabilitate, salarizare, înființări firme și reprezentare în fața autorităților si servicii juridice prin parteneri colaboratori.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Domnești
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Inchiriei si subanchirieri
  • Număr angajați: 0

Inchiriez un spatiu, generez o factura de chirie pe luna si am si ceva cheltuieli lunare precum reparatii, benzina,cumparatri diverse, impozit pe spatiu etc..toate aceste cheltuieli merg direct in SPV.Chiriasul plateste utilitati, daca pleaca aunci eu platesc aceste utilitati pana gasesc pe altcineva.Sunt patitoare de TVA.

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Piatra Neamț
  • Forma juridică: SRL

Firma are ca obiect principal de activitate comercializarea de bijuterii personalizate, în special brățări cu charmuri, precum și alte accesorii decorative (coliere, brelocuri, cercei). Activitatea constă în asamblarea și personalizarea produselor la cererea clientului, prin combinarea diverselor componente (brățări de bază, charmuri, pandantive, elemente tematice)