
Suntem o firma la inceput, momentan nu am facut angajari, domeniul de activitate va fi in principal in strainatate , pentru montare lifturi. Vom incepe cu o echipa de 2 persoane in afara, dupa ne vom extinde ulterior. Avem nevoie de ajutor acum cu tot ce tine de inceputurile si reglementarile necesare.
Activitate mica, abia ce se deschide compania, nu vom avea angajati, 2 asociati, firma are un site deja si probabil va fi trecut pe firma, exista un shop online, produsele se vor vinde exclusiv online, suntem in discutii cu un procesator de plati, lunar se vor achizitiona diferite materii prime (lut, lemn, vopsea, accesorii), volumul va fi mic, vom pune la dispozitie orice este nevoie, ne pricepem la documente (lucram in zona finance - conta/analiza/audit) deci cand este nevoie de ceva intelegem si nu vor fi probleme pe partea de comunicare!
Buna ziua, Ma puteti ajuta cu o oferta pentru serviciile de contabilitate pentru o companie nou infiintata de e-commerce? Am ales sa fim platitor de TVA, nu avem inca vanzari (urmeaza sa lansam site-ul). Vom folosi smartbill pentru facturare la clienti. Furnizorii vor fi momentan din Romania sau EU. Vom mai avea facturi de la furnizori pentru promovare (Facebook, google). Multumim anticipat!
Firma este infiintata in anul , insa pana in acest moment nu a avut activitate fiscala. Au fost depuse doar declaratiile D pe 0. Urmeaza sa fac primul import din China prin aceasta companie, acesta va fi si domeniul de activitate. Importarea din China, si vanzarea pe site propriu. Momentan, este vorba despre un singur produs care va fi importat. Este un produs nou pe piata, si nu am o idee asupra volumului de vanzari pe care o sa il aiba.
Vreau sa construiesc 2 sau 3 case vara aceasta pe terenurile personale și nu stiu daca am nevoie de un SRL sau PFA , as avea nevoie sa angajez 3 muncitori pe o perioada de 3 sau 4 luni cred in iulie , august, septembrie și octombrie depinde cat de rapid decurge construcția , apoi finisajele doar anul viitor in primăvară. Nu știu care e opțiunea legală de a construi dat fiin faptul ca vreau sa fie casele pe numele meu și nu stiu când vor fi terminate spre vânzare , in funcție de disponibilitatea muncitorilor și a cheltuielilor ce presupun, e prima dată când vreau să încerc să construiesc legal dar casele să fie pe numele meu în caz că nu se vând 3 sau 4 ani .Va Multumesc anticipat pentru ajutor
Aș vrea sa construiesc vara aceasta 2 sau 3 case pe terenurile personale cu 3 angajați cred sau 4 pe o perioada de 3 sau 4 luni anul acesta , depinde de valoarea investiției dat fiind faptul ca sunt la început și nu știu ce cheltuieli voi avea , activitatea se va oprii in momentul în care angajații nu vor mai putea venii , sunt de la țară și vor face naveta km zilnic , nu știu până în ce punct pot duce lucrările cu casele și nu știu ce prevede legea sa înființez un PFA sau un SRL , doresc ca casele sa fie proprietate personală,
Buna dimineaţa. Caut contabilitate pentru compania mea. În prezent, compania va rămâne fără facturi de achiziție și costuri. Lipsa angajaților. Sediul social Timisoara.Entitatea nu este inregistrata ca contribuabil in scopuri de TVA sau TVA UE. Vă rog să-mi spuneți costul contabilității, până la sfârșitul anului vor fi poate vreo 8 facturi și la sfârșitul anului o situație financiară. Cu stimă, PS
Am infiintat recent un PFA cu codul CAEN - creare imitatii de bijuterie. Am nevoie de un contabil cu atitudine pozitiva, bine pregatit, care sa ma invete care sunt obligatiile legale si sa sa ocupe de toate documentele care trebuie depuse la stat. Eu mi-as dori sa se ocupe si de gestiune, fiind dispusa sa platesc suplimentar. Daca nu se poate, ma ocup eu. In faza initiala, ma intereseaza foarte mult sa imi ofere consultanta, astfel incat sa inteleg cum merg lucrurile. Mi-as dori sa incheiem un contract. Creatiile nu vor fi multe - intentionez sa vand doar 2 luni pe an. Am deja platforma de facturare si am obtinut RUC. Astept cu interes sa ne cunoastem!
doresc servicii incluse de contabilitate, resurse umane si administrative + sistem online de facturare si trimitere in e-factura de pe o platforma usor de utilizat. Activitatea consta in emiterea de maxim 10 facturi emise pe luna si cheltuieli legate de domeniul firmei. La inceputul colaborarii doresc sa se verifice daca firma are toate actele depuse la timp
Import de accesorii de rulote și autorulote cu vânzare doar pe internet prin intermediul site-ului. Încasarea facturilor emise se face prin transfer bancar, Netopia sau ramburs cont colector. Nu se lucrează de mai bine de un deceniu cu numerar. Cod CAEN . Sediul social pe Argeș. Punct de lucru Podu Oltului. Sunt doi asociați majoritati.