
Inchiriez un spatiu, generez o factura de chirie pe luna si am si ceva cheltuieli lunare precum reparatii, benzina,cumparatri diverse, impozit pe spatiu etc..toate aceste cheltuieli merg direct in SPV.Chiriasul plateste utilitati, daca pleaca aunci eu platesc aceste utilitati pana gasesc pe altcineva.Sunt patitoare de TVA.
Firma are ca obiect principal de activitate comercializarea de bijuterii personalizate, în special brățări cu charmuri, precum și alte accesorii decorative (coliere, brelocuri, cercei). Activitatea constă în asamblarea și personalizarea produselor la cererea clientului, prin combinarea diverselor componente (brățări de bază, charmuri, pandantive, elemente tematice)
Caut contabil primar , program de 8 ore/ zi , experiență necesară minim 1 an . Cunoștințe necesare 1. Noțiuni de bază de contabilitate: active, pasive, venituri, cheltuieli, bilanț, cont de profit și pierdere. 2. Planul de conturi general: să cunoască structura și utilizarea conturilor contabile. 3. Reglementări fiscale de bază: TVA, impozit pe profit/microîntreprindere, contribuții sociale și impozit pe venit. 4. Documente contabile: facturi, chitanțe, bonuri fiscale, avize, dispoziții de plată/încasare, foi de parcurs etc. 5. Normele de arhivare și organizare a documentelor. 6. Înregistrarea facturilor (furnizori și clienți) în registrele contabile. • Întocmirea registrului de casă. • Întocmirea registrului de bancă (în funcție de extrasele de cont). • Gestionarea avansurilor de trezorerie și deconturilor. • Urmărirea încasărilor și plăților (cash și bancă). • Întocmirea de NIR-uri (note de recepție) pentru intrările de marfă. • Întocmirea de state de plată și pontaje (dacă nu există un responsabil de resurse umane). • Transmiterea documentelor contabile către expertul contabil. 7. Operare PC (MS Office, Excel) și utilizare softuri contabile SAGA .
Am deschis o Î.I. cu care voi presta servicii de programare in strainatate, voi avea un angajat, in general voi emite 2 facturi lunar, iar cheltuielile vor fi minime. Am nevoie de un contabil specializat in zona IT si care cunoaste legislatia in cazul colaborarilor cu firme din UE, dar si din afara UE.
Suntem o firma de tractari auto, care dorim servicii de contabilitate, oferite de profesionisti empatici si rabdatori cu noi, cei care nu avem cunostinte de contabilitate si care suntem sufocati de toate schimbarile care au loc in domeniu si unde ne simtim singuri si fara ajutor, de cele mai multe ori.
Producem garnituri de etansare pe masini cu c-da numerica si sertizam furtunuri Reparam echipamente hidraulice Comert cu marfa indudustriala , achizitionata din UE Produsele noastre se adreseaza exclusiv persoanelor juridice . Detinem soft de gestiune, intrari/descarcari de gestiune si rapoarte financiare , conform legii
S.R.L. este o firmă românească activă în domeniul comerțului online. Principala noastră activitate constă în vânzarea de produse electronice, articole de modă, accesorii de frumusețe și îngrijire personală prin intermediul magazinelor proprii construite pe platforma Shopify. Avem un model de business dinamic, bazat pe două direcții: Dropshipping clasic și manual – importăm și listăm manual produse de la furnizori internaționali și locali; Modele inovatoare bazate pe cerere – clienții pot solicita produse specifice prin formular, iar noi căutăm cele mai bune oferte și le livrăm doar dacă sunt acceptate. Particularități ale activității: Majoritatea tranzacțiilor sunt online, iar plățile se fac prin procesatori precum Revolut Pay, Shop Pay, Google Pay și Apple Pay. Activitatea implică importuri intracomunitare , ceea ce presupune gestionarea TVA și a procedurilor de contabilitate pentru comerț online. Se lucrează cu mai multe magazine Shopify, fiecare având colecții diferite și campanii de marketing distincte. Activitatea este în creștere, iar procesele sunt optimizate constant – pot apărea schimbări în stocuri, furnizori și tipuri de produse comercializate. Ce așteptări avem de la contabil: Să gestioneze contabilitatea completă a firmei (În acest moment suntem înregistrati la regimul impozit pe profit); Să ofere consultanță privind optimizarea fiscală, gestionarea TVA-ului pentru comerț online și importuri; Să înțeleagă specificul comerțului online și al modelului dropshipping/manual; Să fie disponibil pentru raportări clare, lunare și pentru comunicare rapidă prin email sau telefon; Să ne ajute să fim la zi cu toate declarațiile și să ne consilieze în caz de controale sau modificări legislative.
Suntem o firma de tractari auto, care dorim servicii de contabilitate, oferite de profesionisti empatici si rabdatori cu noi, cei care nu avem cunostinte de contabilitate si care suntem sufocati de toate schimbarile care au loc in domeniu si unde ne simtim singuri si fara ajutor, de cele mai multe ori.
Suntem o asociație sportivă non-profit din , activă în fotbalul juvenil și de seniori. Avem grupe de copii și o echipă de seniori. Activitatea este susținută exclusiv din sponsorizări și donații. Nu avem angajați sau activitate economică. Căutăm servicii de contabilitate lunară pentru ONG, întocmirea bilanțului anual și consultanță fiscală adaptată specificului nostru. Volum estimat: 10–30 documente/lună.
Firma neplătitoare de tva, impozit pe profit, achiziționăm bunuri intracomunitar și vindem prin eMag in Romania, Ungaria și Bulgaria. Lunar se procesează undeva la de facturi ( emise + primite ) - 0 angajați. Avem nevoie de ajutor privind contabilitatea firmei - căutăm un partener proactiv, serios, cu care ne-am putea consulta pe parcursul colaborării. Toate cele bune.