SOCIAL ACCOUNTING INDEPENDENT SRL

Bucureşti sector 3
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Bucureşti sector 3

Alte servicii în București și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sibiu, Sibiu
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: agricultura, proiectare, invatamant
  • Număr angajați: 0

Doresc sa infiintez o firma cu activitate foarte variabila si sa am un serviciu de contabilitate flexibil si sensibil la fluctuatiile lunare. Componenta educationala poate sa inregistreze 20-50 facturi intr-o luna pe o perioada de 3 luni. Activitatea de proiectare poate inregistra 4 facturi/luna timp de 6 luni din an. Iar pepiniera poate ajunge la - facturi pe luna in cateva luni de varf. Doresc sa folosesc Smartbill si sa fac vanzari in cadrul pepinierei prin Gomag cu livrare prin curier. Va multumesc pentru timpul acordat.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Berceni, Ilfov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 9329 - Alte activităţi recreative şi distractive n.c.a.
  • Număr angajați: 1

Firma se ocupa in prezent cu decoratiuni din baloane pentru diverse evenimente. Incepand cu anul viitor se intentioneaza a se achizitiona o cabina foto ce va fi inchiriata la evenimente. Tot de anul viitor intentia este ca firma sa aiba un angajat, probabil cel mai simplu ar fi un contract de mandat. Se estimeaza in lunile de sezon un flux de 10-12 documente, iar in lunile noiembrie - mai activitate foarte redusa ( 0 documente sau maxim 2-3)

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: web
  • Număr angajați: 1

Buna ziua, Sunt in cautare de contabilitate pentru firma nou infiintata, care estimativ va avea pana la de facturi lunare, majoritatea create dintr-o platforma de contabilitate compatibilia cu SAGA, asadar facturile pe care le emitem le veti putea importa automat direct in SAGA prin conexiune cu platforma de facturare (Oblio). De asemenea, vom folosi factura electronica direct in platforma de facturare, de cum reusim sa o setam. Ne intereseaza o firma de contabilitate care lucreaza cu SAGA, deoarece prin importul automat al facturilor pe care le emtitem scade mult timpul necesar procesarii facturilor, asadar putem obtine un pret mai bun de la o firma care lucreaza cu SAGA decat de la o firma care nu lucreaza. Firma va avea un angajat si vom lucra si cu companii din UE. Avem experienta in lucrul cu firmele, avand si alte firme in portofoliu, dar aceasta este singura pe Bucuresti, de aceea cautam contabilitate in Bucuresti. Va rugam raspundeti doar daca lucrati cu SAGA, prezentand oferta dvs pe email, precum si un website daca aveti unul, pentru a afla mai multe despre compania dumneavoastra. Multumim

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL

Buna seara, Am rezidenta fiscala in Portugalia unde locuiesc permanent. Am domiciliul in Bucuresti la adresa parintilor. Sunt cetateana romana. Am incheiat contract de munca la distanta cu o firma germana (servicii consultanta part time). Intentionez sa deschid SRL in Romania prin care sa rulez activitatea. Ce optiuni am? Va multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bucuresti, Sector 6
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: servicii de marketing
  • Număr angajați: 1

Un SRL care devine microintreprindere. Facturat la extern 1-2 facturi. O factura de la furnizori. (declaratie de angajat, TVA, etc E nevoie si decontul de TVA - e posibil sa fie cate o achizitie externa (declaratie intracomunitara) Rog sa ma contactati de maine, 6.12. Astazi nu pot vorbi la telefon

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Bacău, Bacău
  • Forma juridică: SRL

Activitatea SOCIETATII se desfășoară preponderent online, comerț site propriu/eMag (80%) și vânzări punct fizic (20%, bonuri fiscale). Facturile emise online se pot importa direct în SAGA prin oblio sau se pot pune la dispoziție în format xlsx(import). Ca volum facturi emise online ar fi (minim) sau (maxim). Facturi furnizori -/luna aproximativ. Firma este plătitoare de Tva și are 0 angajați. Aproximativ 20% din facturile emise necesita declarate în OSS (BG+Hu).

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Forma juridică: altele

Servicii de comunicații,Streaming online,dorim sa știm cum putem lucra legal,daca avem nevoie sa înființăm firma, SRL sau PFA și cum este mai convenabil și cam cat ar costa toată procedura in sine... Pentru moment un singur angajat,dar am dori sa ne extindem la 2-3 angajați sau mai mult, însă nu e sigur %, dorim sa știm care sunt costurile de ex pt a deschide un SRL. Lucram cu parteneri din Europa și USA. Mulțumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Botoșani, Botoșani
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Agenție imobiliară
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, eu profesez in domeniul imobiliar si imi exercit activitatea in Cluj-Napoca desi sediul social al firmei mele este la Botosani. Practic aceasta este forma legala prin care eu imi prestez serviciile, nu am angajați. Asteptarile mele sunt in primul rând sa am parte de un suport in ceea ce privește partea aceasta fiscală pe care domeniul meu de activitate o are. In general, nu prea “ va dau bătăi de cap” in sensul in care nu predau un volum mare de facturi lunar, cam in medie sunt in jur de 5-10.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: IT
  • Număr angajați: 1

Buna ziua, Vreau sa imi deschid un SRL, o sa fiu singurul angajat. As avea nevoie de contabilitate si salarizarea pentru mine ca unic angajat al acestei firme. Domeniul de activitate va fi in IT. Voi avea de cele mai multe ori o factura pe luna. Ocazional voi avea decontari pe SRL. Care este oferta d-voastra pe luna pentru serviciilor descrise mai sus? O zi frumoasa,

Contabilitate

  • Localitate / sector: SECTOR 4, Bucuresti
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Design Grafixc
  • Număr angajați: 0

SRL deschis de un an jumatate, domeniu grafic design. Alte detalii: - fara angajati, sunt pe impozit pe profit. - pana in 20 de documente/luna (pe care le urc tot timpul pe drive la final de luna, alaturi de extras) -- sa primesc si eu digital partea birocratica la final de trimestru (imi imaginez ca e ceva normal, dar tin sa o mentionez totusi) - disponibilitate cand nu inteleg ceva (apelez la google, dar tot mai am nevoie uneori) - sa putem discuta punctual, pe situatia mea, daca schimbarile de legi si altele ma afecteaza sau nu si ce ar fi mai potrivit pentru mine. - sa ma ajute cu eventualele declaratii - scot dividende de vreo 3 ori pe an si per total vorbim de sume destul de mici, pentru anul viitor preconizez activitate mica.