AMV CONCEPT & PROIECT SRL

Bistriţa
5+
Ani pe piață

Alte servicii în Bistrița și împrejurimi

Solicitări recente

Consultanță și implementare proiecte europene

  • Localitate / sector: Arad, jud.
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Cât mai curând posibil
  • Cine este aplicant?: ONG
  • În ce sector este necesar?: Turism
  • De ce aveți nevoie?: Consultanță fonduri europene, Elaborare proiecte europene, Implementare proiecte europene

Buna ziua! Doresc construirea si utilarea unei pensiuni in mediul rural, detin suprafata de 5.ooo mp. Intravilan, imprejmuit, cu o casa de vacanta compusa din 3 camere, 2 bai, living, bucatarie si alte dependinte(terasa cu grill, cuptor traditional pe lemne, garaj, camara alimente, etc) cu utilitati [inclusiv o fantana proprie adancime 6o metri], livada cu pomi fructiferi pe rod cu 7 specii de fructe, imobilul are 3 cai de acces de pe doua laturi (este amplasat pe colt) cu alei pietruite/betonate. Frontul stradal este de 12o ml.ceea ce permite construirea unei pensiuni la sat, cu specificul traditional zonei Tarnova, la 4o km de mun. Arad. Atasez poze ca referinta pentru drscrierea facuta succint aici. Sunt interesata ca proiectul sa cuprinda si servicii de agrement, aparte de cazare( eventual echitatie drumetii si activitati sportive, eventual 2 piscine(adulti si copii).

Casă din cărămidă sau BCA (zidărie)

  • Localitate / sector: Bucuresti / sector 5
  • Aveți deja o autorizație de construcție?: Nu
  • Suprafață aproximativă a casei: 150 mp
  • Etapă construcție: Casă la roșu
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Sunt flexibil(ă)

Detin un teren de mp, in sectorul 5 cu deschidere de 16 m, doresc sa construiesc o casa cu 3 camere la etaj fara/si cu mansarda cu amprenta la sol aprox 70-75 mp. Ma intereseaza un cost estimativ la rosu dar si in celelalte variante/etape de constructie avand la baza un proiect al constructiei sa spunem in "limite normale"

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Sibiu, Sibiu
  • Forma juridică: altele

Buna ziua, Mă numesc , am un Studio închiriat in regim hotelier . As dori sa știu daca mă puteți ajuta cu documentele necesare si depunerea declarațiilor ca Persoana fizica. (Obținerea codului special TVA , Completarea Fisei capacitații de cazare, Depunerea Declarației pe norma de venit, etc) Mulțumesc frumos.

Consultanță și implementare proiecte europene

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Cât mai curând posibil
  • Cine este aplicant?: Persoană fizică
  • În ce sector este necesar?: Altele
  • De ce aveți nevoie?: Consultanță fonduri europene, Elaborare proiecte europene

Dacă îl încadrez bine, proiectul ar fi pe ideea de dezvoltare rurală. Prin acest proiect, îmi propun: - readucerea la viața a copilăriei ce era odată prin realizarea unor tabere pentru tineri în care aceștia să întreprindă activități specifice mediului rural (cules de struguri, spre exemplu) . Totodată, experiența ar fi însoțită, de asemenea, de mese pregătite exact ca pe vremuri (simpliste, fără aditivi adăugați, cu ingrediente proaspăt culese din grădină). - promovarea alimentelor de calitate în rândul tinerilor pentru a duce mai departe ideea de alimentație sănătoasă. Astfel, ar fi promovată și agricultura ecologică, iar alimentele ecologice ar câștiga teren în fața produselor stropite cu zeci de chimicale. Prin urmare, avanatajul ar fi dublu întrucât învățând tinerii care în ziua de astăzi au avut și nu prea parte de astfel de alimente care este adevăratul lor gust, multe probleme de sănătate asociate alimentației ar putea fi prevenite. - învățarea tinerilor participanților aspecte legate de sustenabilitate și cum fiecare deșeu poate reintra în circuit prin câteva lucruri simple (exact ca mai demult).

Mobilă bucătărie

  • Localitate / sector: Dudu, Ilfov
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Sunt flexibil(ă)

Mobila bucătărie din pal alb, fronturi din pal, culoare gri deschis, mat. Inălțime corpuri superioare: ideal cm să fie până în tavan dar accept și oferte cu înălțime de cm. Ofera va include blatul de bucătărie (pal, culoare stejar, mat), mânere, picioare, masca picioare, profil înălțător blat, balamale cu închidere lenta, etc. Solicit că firma selectată să efectueze măsurători la fata locului înainte de a incepe lucrarea. Multumesc

Curățenie la domiciliu

  • Localitate / sector: Reșița, Caraș-Severin
  • Frecvență: Curățenie generală
  • Suprafața spațiului: 60 mp

Apartamentul are 3 camere dar dormitorul nu va fi accesbil, deci suprafata de curatat va fi de 55-60 mp. Apartamentul are doua balcoane inchise cu geam, suprafata acestora este inclusa in cei 60 mp. As dori oferta firma serioasa pentru curatatenie dupa renovare (materialele/rezidurile sunt ridicate): curatat podele, spalat geamuri, spalat gresie si faianta in bucatarie si cele doua bai (una un pic mai mare si baia mica). Va rog sa ma contactati doar pe email. Multumesc.

Tavane și scafe rigips

  • Localitate / sector: Arad
  • Suprafață tavane sau scafe: 140 mp
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Sunt flexibil(ă)

Bună ziua, avem nevoie de montaj tavane rigips, , casa nouă, izolație cu vată minerală, folie, profile, plăci rigips. 3 dormitoare, 2 băi, bucătărie cu living (aprox. 70mp) , suprafața totală aprox. mp. Aș dori preț cu materiale , fără izolație și de-asemenea preț doar manopera . Mulțumesc anticipat pentru interes .

Casă din cărămidă sau BCA (zidărie)

  • Localitate / sector: Turda / Mihai Viteazu jud Cluj
  • Aveți deja o autorizație de construcție?: Da
  • Suprafață aproximativă a casei: 80 mp
  • Etapă construcție: Casă la roșu
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Sunt flexibil(ă)

Deci casa de roșu inclusiv branșamentul de apa , canalizare si lumina .Feronerie pentru geamuri și uși …..plus pe acoperiș puse parasolarele care sunt în proiect ….. mă interesează în special prețul , materiale trebuiesc folosite numai pe cele care le doresc . Bineînțeles corectitudinea și seriozitatea din parte mea și a dv . Mulțumesc . Doresc în sep 24 deci nu imediat . Doresc oferte pe e-mail.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgu Mureș
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Vânzări
  • Număr angajați: 25

Buna ziua, În numele grupului de , doresc să exprim interesul nostru în a primi o ofertă detaliată de preț pentru serviciile dumneavoastră, adaptată specificităților și nevoilor fiecărei entități din grupul nostru. Mai jos, vă oferim o scurtă descriere a fiecărei firme, pentru a facilita înțelegerea domeniilor noastre de activitate și a necesităților specifice: Srl - Proprietatea asupra a 3 imobile, activități de închiriere cu utilitățile plătite de chiriași. - 1 credit de investiție și 1 linie de credit, fără leasinguri. - 1 angajat. Parts Srl - Comercializarea de piese de schimb noi și second hand intra-comunitar, majoritatea vânzărilor în România, cu piețe în dezvoltare în Africa și USA. - Fără linie de credit, 1 credit de investiție pentru un imobil, 2 leasinguri auto. - Aproximativ - de clienți pe lună, 14 angajați. Agro Srl - Similar cu Parts, focalizat pe piese pentru camioane și utilaje agricole. - 1 credit de investiție pentru 2 imobile, 2 leasinguri auto, 9 angajați. Health Srl - Firma de turism medical, colaborare cu 3 spitale universitare din Istanbul, 2-3 clienți pe lună. - 1 angajat, fără credite sau leasinguri. Vault Srl - Trezorerie privată, închirierea de cutii de valori pentru persoane fizice, deschidere pe 15 aprilie. - 2 angajați, cutii de valori disponibile pentru închiriere. Food Srl - firma s-a vandut Compania noastră colaborează în prezent cu Banca OTP, însă pentru diviziile Parts și Agro am optat pentru o schimbare către Banca Transilvania începând cu data de 1 februarie. Având în vedere preluarea OTP de către Banca Transilvania, intenționăm să consolidăm toate operațiunile noastre bancare sub umbrela Băncii Transilvania. Această decizie reflectă dorința noastră de a simplifica și a eficientiza gestionarea financiară prin lucrul cu un număr restrâns de parteneri, asigurând astfel o mai mare transparență și practicitate în afacerile noastre. Pe baza acestor detalii, vă rugăm să ne furnizați o ofertă de preț care să reflecte specificitățile fiecărei firme. Vă mulțumim pentru atenția acordată și așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră. Pentru orice informații suplimentare sau clarificări, vă stau la dispoziție.

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: prestari servicii, comert cu ridicata
  • Număr angajați: 70

1. Documente cumparari- medie: Prestari servicii = 48buc Productie prin prelucrari mecanice= 8buc Outsourcing achizitii= 92buc Administrative, comune=28buc E posibil sa fie si achizitii UE si mai rar non UE, in ultimul an am avut max20 buc din afara Romaniei 2. Documente vanzari- medie: Prestari servicii = 12buc Euro, 6buc RON Productie prin prelucrari mecanice= 17buc RON Outsourcing achizitii= 3buc euro 35buc RON Vanzari avem asa: - 3-4 buc UE pt proiectul de outsourcing - Aprox 12 buc UE si non UE pt control de calitate insa nu exportam practice noi prestam servicii pe teritoriul Romaniei dar pentru clienti UE si non UE deci facturam in Euro. Produsele lor vin la clientul lor (unde li se face vama etc.), produsele intra in gestiunea clientului lor, entitate romaneasca dar serviciile pe care le prestam noi ne sunt platite de catre furnizorul initial. De la noi produsele se reintorc catre client, entitate romaneasca. Avem smartbill ca program de gestiune si ne-ar fi util daca sa preiau informatiile de aici sau se face contabilitatea de aici (Saga momentan). Salarizarea e in saga.