Consultex r srl

Botoşani
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2

Alți profesioniști în apropiere de Botoşani

EXCONTA SRL, Suceava

 
0 recenzii

Alte servicii în Botoșani și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 4791 - Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet
  • Număr angajați: 0

Buna ziua! Razvan este numele meu si sunt administratorul firmei XUVENATE SRL, infiintata acum cateva luni in urma. La inceputul lui martie o sa-mi lansez propria marca de imbracaminte si o sa fac deschiderea site-ului cu prima colectie de haine. Am nevoie sa colaborez cu un contabil care sa se ocupe de toata partea financiara a acestui business: - de gestionarea relatiei cu ANAF/institutiile publice; - intocmirea raportului lunar sintetizat cu privire la sitatia financiar-contabila a societatii; - intocmirea instrumentelor de plata lunare pentru onorarea datoriilor la stat. Astept ofertele pe adresa de e-mail Multumesc, Razvan

Contabilitate

  • Localitate / sector: Marginea
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Foto/video - servicii
  • Număr angajați: 5

Doresc să înființez o întreprindere socială printr-un program european. Firma o să se ocupe cu vânzarea de produse din domeniul IT, cât și de prestarea serviciilor foto/video/print/scanare. Evidența contabilă este necesară pentru o perioadă minimă de 24 luni, cu prelungire ulterioară a contractului. Prefer ca firma de contabilitate să fie din Suceava. Mulțumesc! :)

Înființare firmă

  • Forma juridică: SRL

Doresc să înființez o întreprindere socială printr-un program european. Firma o să se ocupe cu vânzarea de produse din domeniul IT, cât și de prestarea serviciilor foto/video/print/scanare. Daca este posibil si portofoliul va permite, ne intereseaza si evidența contabilă. Aceasta este necesară pentru o perioadă minimă de 24 luni, cu prelungire ulterioară a contractului.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Berești
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Cultivarea cerealelor
  • Număr angajați: 6

Suntem o ferma agricola ce exploatează o suprafață de ha teren în zona Beresti. Activitatea de baza este producerea și comercializarea produselor agricole și parțial prestari lucrari agricole. Mă interesează firma de contabilitate pentru evidenta întregii activități (depunere declarații fiscale,evidenta stocurilor, salarii, balanțe, bilanțuri )

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Internet
  • Număr angajați: 0

Urmeaza infiintarea unei firme de produs pe online, care genereaza websiteuri prin utilizarea unor tehnologii free. Clientii vor fi abonati cu subscriptie lunara. Tot ce se va intampla pe partea de creare conturi, plati, etc. va fi automatizat si usor disponibil pentru analiza. Facturarea se va face printr-un soft, care de asemenea cel mai probabil va fi integrat cu un crm, pentru obtinerea rapida si exacta a cifrelor necesare tinerii contabilitatii. Nu detin informatii in acest moment de aplicatii care sa genereze automat declaratiile necesare de bilant si altele necesare pe care nu le cunosc. Am nevoie de un abonament recurent minimal legal pentru inceput, care in functie de succesul afacerii sau afacerilor urmatoare, va necesita suport extins aditional. Multumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: sector 1
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: comert
  • Număr angajați: 0

Firma va importa de la terti din EU si nu numai, bunuri si servicii pentru a comercializa aici bunuri-parfumuri. Volumul de activitate: -facturi import app 10/ luna , facturi vanzare app 10/luna , firma platitoare TVA Firma este in sector 1 Bucuresti . Sunt 2 actionari. Avem nevoie de servicii contabile. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 6201
  • Număr angajați: 0

Majoritatea clientilor mei sunt din internationali. Imi doresc sa stiu efectiv cum functioneaza sistemul de contabilitate (consultanta), sa stiu cum se procedeaza in ceea ce ma priveste. Vreau sa fiu tinut la curent in legatura cu update-urile care se fac in codul fiscal, sa stiu mereu ce ar trebui sa fac pentru a iesi mai bine la final de an. Caut o persoana meticuloasa, disponibila, care ma suna si ma trage de maneca atunci cand e cazul si care stie sa-mi explice ceea ce trebuie explicat/transmis.

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: comert online
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, M-ar interesa o oferta. Urmeaza sa imi deschidem o firma saptamana viitoare in domeniul vanzarilor online. Momentan nu o sa am angajati doar eu. Documente o sa am mult mai multe pe luna ce trece, insa momentan estimez undeva intre - / luna, dar aici pot intervenii si eu, adica nu va trimit fiecare factura in parte ( daca e nevoie le pot trimite ) insa intr-un excel va pot trimite 3/4 documente pe luna ex. vanzari / cumparari marfa / etc . Am facut acest lucru la 3 firme, astfel aveti dvs mai putin de lucru. Insa am nevoie de un contabil care mai ales la inceput ma poate ajuta cu informatii ( noi am lucrat 10 ani in strainatate ) despre regulile din romania, ex. daca vinzi pe site baterii trebuie sa detii documentul X sau ai de plata pentru Y . Mai bine zis toate informatiile care apartin domeniului de vanzari online, ne fiind in Romania, nu sunt " up to date " cu toate reguliel.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Făurei
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: ong
  • Număr angajați: 6

Servicii de contabilitate si resurse umane: 1. Evidența contabilă sintetică și analitică (completă) - Registrul de Casă (evidența încasărilor/plăților cash) - Registrul de Bancă (evidența încasărilor/plăților prin bancă) - Registrul Jurnal (evidența tuturor operațiunilor desfășurate într-o lună) - Situația analitică cantitativ-valorică a stocurilor (evidența intrărilor de bunuri, ieșirilor, stocul final, etc.) - Cartea Mare - Registrul Imobilizărilor (evidența mijloacelor fixe și calculul amortizării) - evidența contabilă pentru proiectul ”Putem mai mult împreunță” 2. Calculul impozitelor și a contribuțiilor datorate 3. Salarizare - Întocmirea Statului de salarii (pe baza pontajului furnizat de client) - Întocmirea oricăror declarații obligatorii pentru angajați (, declarația pentru concedii medicale, etc) - Întocmirea de adeverințe de sănătate pentru salariați - Evidența și calculul concediilor de odihnă, medicale, fără plată, etc. 4. Declarații – conform legislatiei lunar / semestrial – ocazional Alte declarații care se impun. 5. Lucrările de Inventariere a patrimoniului la 31 decembrie - asistența la întocmirea dosarului de inventariere - organizarea reconcilierii conturilor - Întocmirea Registrului Inventar 6. Întocmirea și certificarea Bilanțului contabil 7. Sprijinirea expertului achizitii în efectuarea procedurilor de achiziții din cadrul proiectuui prin intermediul S.E.A.P si MFE. 8. Menținerea unui sistem de contabilitate separat pentru toate operațiunile proiectului prin utilizarea unui cod contabil separat/conturi analitice, fără a aduce atingere regulilor de contabilitate naționale, care să furnizeze toate informațiile necesare și să demonstreze transparența tranzacțiilor

Contabilitate

  • Localitate / sector: Reghin, Mureș
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comert online
  • Număr angajați: 1

Facturi emise: ~ 30/luna format electronic; facturi furnizori si servicii: ~ luna; Unele facturi emise contin bonuri de consum: ~5/luna. De contabilitatea primara ma ocup eu: emiteri facturi, bonuri de consum, foi de parcurs, delegatii. Doresc oferta pentru 1.SRL neplatitor de TVA, 2. SRL neplatitor de TVA dar cu cod special de TVA pt achizitii intracomunitare; 3. SRL platitor de TVA cu plata la trimestru; 4. Platitor de TVA cu plata la luna - achizitii intracomunitare. Doresc sa contina onorariul contabil lunar si onorariul pt bilant.