CONTAMOD SRL

Oradea
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Oradea

PRESTABIL SRL, Oradea

 
0 recenzii

CONTACTIV SRL, Oradea

 
0 recenzii

VALEXCONT SRL, Oradea

 
0 recenzii

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov, Brașov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 4791 - Comerț Online ( + gravări/personalizări de produs)
  • Număr angajați: 0

Cumpăr produse din China si le vând online pe E-mag si pe site-uri din Romania. De asemenea vreau sa le si personalizez si sa le gravez pe unele dintre ele. Vreau sa fac si produse debitate cu laser pe care sa le ambalez si sa le vând pe aceleași cai. Am nevoie de un contabil care sa imi explice ce acte am nevoie, ce pot cumpara, ce pot deduce din cheltuieli si tot ceea ce tine de e-factura sau de ceea ce sunt nevoit sa fac. Sunt la inceput si nu stiu prea multe.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov, Brașov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Cod CAEN 6201 - Activități de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client)
  • Număr angajați: 35

Apreciem importanța stabilării unei colaborări cu o companie externă specializată în contabilitate pentru a prelua responsabilitățile colegei noastre care urmează să intre în concediu de maternitate. Având în vedere complexitatea și sensibilitatea aspectelor financiar-contabile, este crucial să avem un partener profesionist care să se ocupe eficient de înregistrarea și analiza tranzacțiilor financiare, întocmirea bilanțurilor, a rapoartelor contabile și a declarațiilor fiscale, în conformitate cu reglementările legale în vigoare. De asemenea, consultanța în domeniul fiscalității și contribuția la elaborarea strategiilor financiare ale companiei sunt aspecte esențiale pe care partenerul nostru profesional le va putea asigura în absența colegei noastre.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj Napoca
  • Forma juridică: PFA
  • Domeniul de activitate: 6201 Activitati de realizare a softwului la comanda
  • Număr angajați: 0

Desfasor activitati de realizare a paginilor web, comert cu amanuntul prin internet si servicii de curierat (bolt food). Doresc sa deschis o flota de bolt (ridesharing) si am nevoie de ajutor. In plus am nevoie de declaratii pentru deducerea TVA international si de ajutor cu semnatura digitala, plus alte documente pentru inregistrarea documentelor. Preferabil firma/ persoana sa fie din Cluj Napoca

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara, Timiș
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Alte forme de invatamant n.c.a.
  • Număr angajați: 1

Salut, lucrez din Romania pentru o companie din Spania si prestez servicii de coaching (sunt antrenor de jocuri pe calculator). Am nevoie de o firma de contabilitate pentru a se ocupa de partea legala cu privire la taxe si toate operatiunile necesare pentru a fi totul in regula. S.R.L.-ul pe care tocmai mi l'am deschis este cu un singur angajat (eu). Activitatea firmei este una simpla, imi primesc salariul si platesc ceea ce datorez statului din el. De mentionat ca am nevoie si de ajutor cu inregistrarea la ANAF, unde (cred) ca am nevoie deja de o colaborare activa cu o firma de contabilitate. Multumesc anticipat!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Servicii
  • Număr angajați: 2

Suntem o companie de recrutări care angajează șoferi profesioniști și îi trimite în Olanda la diferiți clienți. Salariile sunt diferite în fiecare lună în funcție de orele lucrate de fiecare șofer. Salariile le plătim săptămânal, nu lunar. Iar la final de luna se primește de la noi un centralizator și fluturași lunari. Lucrăm cu clienți străini, majoritatea facturilor sunt în euro. Facturi generate lunar :30-50 Facturi intrări: 50-

Contabilitate

  • Localitate / sector: BAIA MARE
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: MAROCHINARIE SI VANZARE ONLINE
  • Număr angajați: 18

Avem nevoie de contabilitate pentru 4 firme de tip SRL, care in total au 18 angajati, 3 dintre ele sunt platitoare de TVA, iar 2 platitoare de impozit pe profit. Facturarea se face, in general, pe doua dintre ele in paralel. Avem o medie de facturi pe luna in total. Activitatea noastra consta in productie de articole de marochinarie si vanzarea acestora online,

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgu Mureș
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Vânzări
  • Număr angajați: 25

Buna ziua, În numele grupului de , doresc să exprim interesul nostru în a primi o ofertă detaliată de preț pentru serviciile dumneavoastră, adaptată specificităților și nevoilor fiecărei entități din grupul nostru. Mai jos, vă oferim o scurtă descriere a fiecărei firme, pentru a facilita înțelegerea domeniilor noastre de activitate și a necesităților specifice: Srl - Proprietatea asupra a 3 imobile, activități de închiriere cu utilitățile plătite de chiriași. - 1 credit de investiție și 1 linie de credit, fără leasinguri. - 1 angajat. Parts Srl - Comercializarea de piese de schimb noi și second hand intra-comunitar, majoritatea vânzărilor în România, cu piețe în dezvoltare în Africa și USA. - Fără linie de credit, 1 credit de investiție pentru un imobil, 2 leasinguri auto. - Aproximativ - de clienți pe lună, 14 angajați. Agro Srl - Similar cu Parts, focalizat pe piese pentru camioane și utilaje agricole. - 1 credit de investiție pentru 2 imobile, 2 leasinguri auto, 9 angajați. Health Srl - Firma de turism medical, colaborare cu 3 spitale universitare din Istanbul, 2-3 clienți pe lună. - 1 angajat, fără credite sau leasinguri. Vault Srl - Trezorerie privată, închirierea de cutii de valori pentru persoane fizice, deschidere pe 15 aprilie. - 2 angajați, cutii de valori disponibile pentru închiriere. Food Srl - firma s-a vandut Compania noastră colaborează în prezent cu Banca OTP, însă pentru diviziile Parts și Agro am optat pentru o schimbare către Banca Transilvania începând cu data de 1 februarie. Având în vedere preluarea OTP de către Banca Transilvania, intenționăm să consolidăm toate operațiunile noastre bancare sub umbrela Băncii Transilvania. Această decizie reflectă dorința noastră de a simplifica și a eficientiza gestionarea financiară prin lucrul cu un număr restrâns de parteneri, asigurând astfel o mai mare transparență și practicitate în afacerile noastre. Pe baza acestor detalii, vă rugăm să ne furnizați o ofertă de preț care să reflecte specificitățile fiecărei firme. Vă mulțumim pentru atenția acordată și așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră. Pentru orice informații suplimentare sau clarificări, vă stau la dispoziție.

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: prestari servicii, comert cu ridicata
  • Număr angajați: 70

1. Documente cumparari- medie: Prestari servicii = 48buc Productie prin prelucrari mecanice= 8buc Outsourcing achizitii= 92buc Administrative, comune=28buc E posibil sa fie si achizitii UE si mai rar non UE, in ultimul an am avut max20 buc din afara Romaniei 2. Documente vanzari- medie: Prestari servicii = 12buc Euro, 6buc RON Productie prin prelucrari mecanice= 17buc RON Outsourcing achizitii= 3buc euro 35buc RON Vanzari avem asa: - 3-4 buc UE pt proiectul de outsourcing - Aprox 12 buc UE si non UE pt control de calitate insa nu exportam practice noi prestam servicii pe teritoriul Romaniei dar pentru clienti UE si non UE deci facturam in Euro. Produsele lor vin la clientul lor (unde li se face vama etc.), produsele intra in gestiunea clientului lor, entitate romaneasca dar serviciile pe care le prestam noi ne sunt platite de catre furnizorul initial. De la noi produsele se reintorc catre client, entitate romaneasca. Avem smartbill ca program de gestiune si ne-ar fi util daca sa preiau informatiile de aici sau se face contabilitatea de aici (Saga momentan). Salarizarea e in saga.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sediu: Curtea de Arges, Punct de Lucru: Sector 6, Bucuresti
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 6201
  • Număr angajați: 25

Suntem o firma ce activam in domeniul IT, cu un singur client (asociatul unic, din UK), avem 25 angajati permanenti, si un numar de 20-40 facturi + deconturi lunar. Cautam o firma de consultanta + contabilitate, care sa isi asume responsabilitatea pe tot ce inseamna administrarea contabila si financiara a companiei (inclusiv payroll). Avem un model destul de bine stabilit, cu un plan de conturi (inclusiv analitice creat), contabilitatea curenta este in Saga. Ne dorim pe cineva care sa ne ajute sa avem toate procedurile si procesele la un nivel de inalta calitate, care sa inteleaga business-ul si modul de lucru si care va lucra aproape cu administratorul societatii.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 3, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 620 clasa 6201 Activitati de realizare a soft-ului la comanda (softare orientat client)
  • Număr angajați: 1

Sunt angajat ca si director , lucrez ca si contractor pentru o firma din SUA in domeniul de testare unde am contract cu ei semnat pe term determinat. Am 2 facturi iesiri pe luna -una la regina maria -una la PLuxee pentru bonuri de masa 1 factura intrare cu suma incasata de la cei din SUA in valuta USD Am drept de semnatura digitala si eu depune declaratiile la ANAF in momentul de fata. Am nevoie de aceste declaratii la termen sa fie scoase ca sa pot sa le depun la ANAF. Am nevoie de ordine in toate acestea, sa fiu indrumat clar ce este de facut. Scot dividende din firma de asemenea. Firma este inregestirata cu plata de taxe trimestrial, impozitul de dividende etc Ma intereseasa costul pe luna Folosesc SAGA ca si program de facturare de unde imi scot factura si o trimit contabilului + cele de mai sus.