
Firma neplătitoare de tva, impozit pe profit, achiziționăm bunuri intracomunitar și vindem prin eMag in Romania, Ungaria și Bulgaria. Lunar se procesează undeva la de facturi ( emise + primite ) - 0 angajați. Avem nevoie de ajutor privind contabilitatea firmei - căutăm un partener proactiv, serios, cu care ne-am putea consulta pe parcursul colaborării. Toate cele bune.
Hello, I'm Italian, resident in Pitesti and i work as general manager for an italian company here. I open in parallel to my first job a new SRL just started (digital app business) ; I don't have employes , I'm the only one administrator. I have to create the business, it means i don't have big volume of documents to manage, at least for the first year. Only requirement is to speak english , multumesc :-)
Reparatii scule electrice,flex bormașini,ciocan rotopercutor... Achiziționarea de piese necesare reparațiilor.
SRL neplătitor de TVA Înființat , fără angajați Liber profesionist - Activități de suport artistic, filmări, producție și post-producție de film Activitate foarte sporadică, firmă preponderent lipsită de activitate (ultima factură, octombrie , urmată de perioada actuală, august-octombrie ) Preluarea contabilității Preluarea bazei de date de la fosta contabilă Lămurirea diverselor neclarități care pot apărea pe parcurs (ex. facturarea corectă a clienților din străinătate, spațiul intra/extra comunitar etc.) Căutarea unui raport cost-beneficiu care să aibă sens pentru această formulă/situație financiară
Caut firma de contabilitate cu preturi rezonabile, pentru o firma ce emite 1-3 facturi pe luna si are cheltuieli uzuale pe firma ( rareori achizitii electronice, lunar utilitati, si plata 2-3 facturi ). Scot dividende la 3 luni, e nevoie de bilant interimar si anual, si orice mai scoate ANAF ca fiind necesar. Momentan sunt micro, de la anul probabil trec pe impozit pe profit. Sunt obisnuit sa discut prin telefon pentru probleme, in rest, email (inclusiv semnat documente), nu gasesc timp sa ma deplasez prin oras. Doresc o colaborare transparenta, si informata : eu sunt antreprenor, tu esti contabil, tine-ma la curent cu noutatile, spune-mi cum pot sa imi optimizez fiscal operatiunile daca sti, anunta-ma din timp de modificari, mai ales cele de impact financiar.
Mă ocup cu comerț online și vând produse precum căni, jurnale, accesorii de păr și alte obiecte de uz comun. Marfa este importată din China, iar facturile vin de acolo. Plățile către furnizorii din China le fac o dată la câteva luni, atunci când dau comanda de marfă. Produsele sunt vândute atât pe eMAG, cât și pe site-ul meu.
Suntem în căutarea unui contabil senior pentru a prelua responsabilități financiare complexe, inclusiv salarizarea. Activitatea include gestionarea completă a evidențelor contabile (facturi, extrase bancare, deconturi), reconcilierea conturilor, întocmirea situațiilor financiare și fiscale (TVA, declarații la ANAF etc.), precum și pregătirea balanțelor lunare, trimestriale și anuale. De asemenea, candidatul va asigura calcularea și înregistrarea corectă a salariilor, cu depunerea declarațiilor aferente (e.g., D).
Bună ziua, În curând voi deschide un SRL și sunt interesată de serviciile dumneavoastră de contabilitate. Activitatea principală va fi vânzarea online de cărți, creație proprie, prin intermediul unui site propriu. Firma nu va avea angajați. Aș dori să îmi transmiteți: Tarifele pentru serviciile de contabilitate pentru până la 50 documente/lună, între 50– documente și peste documente. Dacă se percep costuri suplimentare pentru întocmirea bilanțului trimestrial și, dacă da, care este valoarea acestora. Modalitatea de plată (lunar, trimestrial sau anual). Dacă tarifele includ consultanță fiscală și depunerea tuturor declarațiilor obligatorii. Mulțumesc!
Incepind cu luna SEPTEMBRIE PFA devine plătitor de TVA pentru operațiunile care nu se încadrează în cele scutite. Mai precis este vorba de cel mult 3-4 facturi care se emit cu TVA, celelalte operatiuni fiind scutite. Se solicită tinerea contabilității (registru jurnal incasari si plati PFA, alte registre PFA) precum și înregistrare ca plătitor TVA și toate operațiunile ce țin de declararea TVA. Se va realiza contabilitatea incepind cu 1.01., toate documentele contabile fiind organizate pe fiecare luna. Acestea se pot comunica contabilului scriptic sau scanate, lunar. Se asigura accesul prin cont separat la software-ul smartbill, utilizat pentru facturare și descărcarea facturilor din e-factura, situații contabile etc. Solicit onorariu diferențiat pentru perioada IAN-AUG și SEP în continuare (din septembrie trebuie efectuate demersurile pentru înregistrare ca plătitor TVA).
Buna ziua Din aceasta toamna activitatea firmei noastre va fi urmatoarea: In luna septembrie contracram marfa (sandale dama) de la targul MICAM Milano,aceasta soseste in lunile martie-aprilie,iar vanzarea se face in lunile mai-iunie. In restul timpului lichidam stocurile .Mai avem doua active inchiriate.