MOLDOVAN FLAVIU-MIHAI PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Baia Mare
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Baia Mare

Alte servicii în Baia Mare și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Botoșani, Botoșani
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Coffee shop & cocktail bar
  • Număr angajați: 3

Principalul domeniu de activitate este vanzarea de cafea si bauturi alcoolice. Noi lucram cu un sistem de gestiune Micro ERP, avem pana in 10 furnizori cu care colaboram momentan. Avem in sistemul de gestiune retetar pentru produsele de tip cafea si cocktail, astfel stocurile sunt scazute in mod automat la vanzare si incarcate cand se face receptia marfurilor. Business ul nu este unul foarte elaborat, insa noi nu detinem foarte multe cunostinte contabile insa suntem dispusi sa invatam toate metodele necesare pentru a intretine o colaborare eficienta cu contabilul.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bucuresti, Bucuresti
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 4621
  • Număr angajați: 3

Societatea noastră achiziționează cereale si le transporta pe teritoriul României (port Constanța)cu masini proprii . O medie de 3 angajati . Acte lunar - volum mediu (mai multe vara in campania de cereale si mai puține iarna - o medie de 50 doc/luna +/- ) Dorim colaborare firma contabilitate din București

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cisnadie, Sibiu
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Productie, Distributie
  • Număr angajați: 32

Firma SRL este producator bauturi nealcoolice. Pe langa activitatea de productie are si o activitate de comercializare pe langa bauturi a unor produse alimentare catre clientii nostri care sunt fie distribuitori fie cash and carry. In acest moment contabilitatea este interna dar am luat in calcul si externalizarea acesteia. Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași, Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: IT
  • Număr angajați: 0

Afacerea se va desfășura online, servicii în domeniul IT și un magazin online. 1. Servicii de creare și administrare website (1-2 facturi pe lună, constant, până la sfârșitul anului chiar și după) 2. Magazin ecommerce de tip dropshipping (nici o factură primele 1-2 luni, eventual în a 2-3 lună 10 facturi, urcând la 20 în a 3-4a lună, depinde de succesul magazinului) - Serviciile web vor fi prestate în afara Europei, respetiv Statele Unite. - Magazinul online va vinde în interiorul Europei, respectiv Italia. Deocamdată firma nu are și nu va avea nici un angajat în viitorul apropiat.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Consultanta financiara/training si coaching
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Sunt interesata de a obtine servicii de contabilitate la standar inalt, care tin pasul cu schimbarile legislative si care pot consultanta si advice in anumite situatii, si mai ales o companie care raspunde in timp util mesajelor sau intrebarilor. Compania presteaza servicii in ania si tari in UE, deci este importanta consultanta si depunerea documentelor in timp util autoritatilor de fisc.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Iași, Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 9
  • Ce serviciu doriți?: Alte servicii

Audit final al proiectului – raport de audit financiar final al proiectului. În cadrul Masurii 4.1.1. prin care se va finanta achizitionarea de servicii de consultanta, servicii de informare si publicitate a proiectului, achizitionarea unui sistem de panouri fotovoltaice, a unei statii de incarcare masini electrice si a unei masini electrice.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: IT, servicii
  • Număr angajați: 2

a. Construirea de pagini web de prezentare /magazine on-line, aplicații de comerț electronic pentru clienții noștri b. Optimizare SEO pentru site-urile realizate pt clientii nostri c. Realizarea de machete grafice pentru print d. Crearea întregului pachet ce ține de identitatea vizuală brand-ului unui client (format graphic) – logo, caiet de brand, carti de vizita, antet, etc. e. Creație grafica - ambalaje, afișe, plinte, - toate elementele grafice necesare pentru promovarea firmei/produselor clientilor nostri, print și on-line (social media) f. Crearea de vizualuri grafice pentru promovare paginilor web / produselor on-line. Avem nevoei de servicii de contabilitate. Va stam la dispozitie pentru detalii. Multumim!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Goiești, Dolj
  • Forma juridică: altele

Bună ziua, Numele meu este , sunt reprezentantul unui ONG de curând înființat. Având în vedere că aspectele financiare/contabile sunt noi pentru mine, aș avea nevoie în primă fază de consultanță în ceea ce privește activitatea financiară pe care o desfășurăm astfel încât să fim în legalitate. Consider că ar fi benefic să avem o întâlnire în care să discutăm concret aceste aspecte. În al doilea rând, voi avea nevoie de servicii de contabilitate pentru activitatea ONG-ului. Vă rog să-mi spuneți dacă am putea avea o astfel de discuție și care ar fi costurile, având în vedere că activitatea noastră financiară nu este foarte mare (10-15 intrări / 3-5 ieșiri lunare și fără angajați). Vă mulțumesc și aștept răspunsul dumneavoastră.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Goiești, Dolj
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: Ancora Sufletului
  • Număr angajați: 0

Bună ziua, Numele meu este Sebastian Ghenghea, sunt reprezentantul unui ONG de curând înființat. Activitatea noastră este în domeniul umanitar, traducerii, tipăririi de broșuri, pliante, cărți. Deci avem plăți către cei care fac aceste servicii dar fără ca aceste persoane să fie angajate. Având în vedere că aspectele financiare/contabile sunt noi pentru mine, aș avea nevoie în primă fază de consultanță în ceea ce privește activitatea financiară pe care o desfășurăm astfel încât să fim în legalitate. Consider că ar fi benefic să avem o întâlnire în care să discutăm concret aceste aspecte. În al doilea rând, voi avea nevoie de servicii de contabilitate pentru activitatea ONG-ului. Vă rog să-mi spuneți dacă am putea avea o astfel de discuție și care ar fi costurile, având în vedere că activitatea noastră financiară nu este foarte mare (10-15 intrări / 3-5 ieșiri lunare). Vă mulțumesc și aștept răspunsul dumneavoastră.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Fantanele, Arad
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: agricultura 0125
  • Număr angajați: 1

Pomicultura, cultura mare Dorim serviciu de contabilitate externalizat pentru - inregistrarea cronologica a documentelor primare; - intocmirea: • registrului jurnal, • registrului inventar, • registrului de evidenta fiscala • jurnalelor TVA; - intocmirea balantei de verificare lunare; - stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestor obligatii; - intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele; - intocmirea si depunerea bilantului contabil; - reglarea fisei sintetice Servicii de salarizare - intocmirea statelor de salarii si ale fiselor fiscale ale angajatilor; - redactarea si depunerea declaratiilor lunare privind obligatiile de plata la Bugetul de Asigurari Sociale, de Somaj, Bugetul de Asigurari de Sanatate si Inspectoratul Teritorial de Munca. Contabilitatea in agricultura are particularitati specifice, pe care le presupunem asumate de dumneavoastra. Rugam transmiteti disponibilitatea pentru un contract multianual si oferta, inclusiv pentru alte servicii, legate de contabilitate. Multumesc, A.Vulpe