
A respectat pretul convenit.
-NU SUNT PLATITOR DE TVA -TOATE DATELE CONTABILE SE POT PRELUA DIN SMARTBILL -NU AM ANGAJATI, EU SUNT CELCARE EFECTUEAZA ACTIVITATILE (RAPOARTE EVALUARE RISC SECURITATE FIZICA) -SE ELIBEREAZA UN NUMAR REDUS DE FACTURI/LUNA CU SMARTBILL -FACTURILE CU CHELTUIELI SUNT DOAR CELE LEGATE DE COMBUSTIBIL, HARTIE, TUS, -SE DESFASOARA ACTIVITATEA PFA IN MUN.DEVA, DAR CONTABILUL POATE PRELUA DIN SMARTBILL FACTURARILE, PROGRAM CARE EFECTUEAZA AUTOMAT MAJORITATEA OPERATIUNILOR CONTABILE
Am un SRL și caut contabil pentru activitatea de flotă pe platforme de livrare (Wolt, Glovo, ulterior Bolt) și pe viitor subcontractor Fan Courier/Sameday. Volum inițial 15–30 documente/lună, cu posibilitate de creștere. Am nevoie de servicii complete de contabilitate (facturi, declarații ANAF, consultanță fiscală, eventual salarizare). Prefer colaborare din Focșani sau online cu răspuns rapid.
Societate comerciala, înființată, care nu și a început încă activitatea. Am înființat-o în septembrie anul trecut, și am ținut-o pe 0, iar acum as dori sa incep activitatea. Obiectul principal de activitate: construcții. As dori să știu prețul, o firma de contabilitatea cu un contabil serios, comunicativ, și sa poată lucra de la distanta.
Domeniu de activitate: întreținerea și reparația autovehiculelor • Neplătitor de TVA (momentan) • Număr angajați actual: 0 (estimăm până la 7 angajați în următoarele luni) • Număr documente/lună: volum redus în primele luni • Firma a accesat un proiect cu fonduri europene, deci avem nevoie și de consultanță legată de raportările specifice proiectului ( avem posibilitatea sa primim si extern consultanta daca nu e posibila)
Activitatea constă în desfășurarea de comerț electronic (e-commerce), prin intermediul unui magazin online propriu. Se achiziționează produse de la furnizori (interni sau externi), care sunt ulterior comercializate către clienți persoane fizice sau juridice, prin intermediul platformei online. Produsele comercializate sunt variate, fără a fi specializate pe o anumită categorie (ex.: articole pentru casă, produse de înfrumusețare, accesorii, gadgeturi etc.). Activitatea include promovarea produselor, gestionarea comenzilor online, încasarea plăților și livrarea acestora către clienți prin firme de curierat. ⸻ Așteptări • Creșterea numărului de comenzi prin atragerea clienților în mediul online. • Automatizarea procesului de facturare și contabilitate (integrare cu softuri). • Gestionarea corectă a TVA-ului și a obligațiilor fiscale pentru vânzări interne și externe. • Evidență clară a veniturilor și cheltuielilor pentru optimizarea profitului. ⸻ Particularități • Activitatea se desfășoară exclusiv online, fără spațiu fizic de desfacere. • Comenzile se livrează prin curier, iar încasările se fac prin ramburs sau online (card/plată electronică). • Posibilitatea de vânzări transfrontaliere (Activitatea constă în desfășurarea de comerț electronic (e-commerce), prin intermediul unui magazin online propriu. Se achiziționează produse de la furnizori (interni sau externi), care sunt ulterior comercializate către clienți persoane fizice sau juridice, prin intermediul platformei online. Produsele comercializate sunt variate, fără a fi specializate pe o anumită categorie (ex.: articole pentru casă, produse de înfrumusețare, accesorii, gadgeturi etc.). Activitatea include promovarea produselor, gestionarea comenzilor online, încasarea plăților și livrarea acestora către clienți prin firme de curierat. ⸻ Așteptări • Creșterea numărului de comenzi prin atragerea clienților în mediul online. • Automatizarea procesului de facturare și contabilitate (integrare cu softuri). • Gestionarea corectă a TVA-ului și a obligațiilor fiscale pentru vânzări interne și externe. • Evidență clară a veniturilor și cheltuielilor pentru optimizarea profitului. ⸻ Particularități • Activitatea se desfășoară exclusiv online, fără spațiu fizic de desfacere. • Comenzile se livrează prin curier, iar încasările se fac prin ramburs sau online (card/plată electronică). • Posibilitatea de vânzări transfrontaliere (în UE sau alte țări), ceea ce implică atenție la regimul TVA intracomunitar și OSS (One Stop Shop). • Activitate dinamică, cu rulaj zilnic de comenzi și plăți, ce necesită raportare contabilă simplă și eficientă.în UE sau alte țări), ceea ce implică atenție la regimul TVA intracomunitar și OSS (One Stop Shop). • Activitate dinamică, cu rulaj zilnic de comenzi și plăți, ce necesită raportare contabilă simplă și eficientă.
Buna ziua, detin o microîntreprindere (SRL), recent înființată, cu obiect de activitate în domeniul comerțului online internațional (dropshipping), desfășurat prin platforma Shopify. Site-ul este complet pregătit de lansare, iar activitatea urmează să înceapă oficial în perioada imediat următoare. Am nevoie de: • Depunerea declarației de începere a activității • Asistență contabilă continuă, adaptată specificului comerțului online internațional • Consultanță privind TVA, regimul de microîntreprindere, declarații și obligații fiscale • Expertiză în fiscalitate internațională, în special în ceea ce privește: • încasări din străinătate (Stripe, PayPal, etc.) • conversii valutare • regimul TVA pentru livrări externe (UE și non-UE) • aspecte fiscale specifice dropshippingului (fără stoc fizic în România) Îmi doresc o colaborare cu un contabil care are experiență directă cu acest tip de activitate (ideal, inclusiv cu platforma Shopify). Vă rog să îmi transmiteți: • Dacă aveți în echipă contabili specializați în acest domeniu • O ofertă estimativă pentru serviciile menționate • Ce presupune colaborarea inițială • Ce documente sunt necesare din partea mea Vă mulțumesc anticipat și aștept cu interes un răspuns,
Suntem o asociație sportivă non-profit din , activă în fotbalul juvenil și de seniori. Avem grupe de copii și o echipă de seniori. Activitatea este susținută exclusiv din sponsorizări și donații. Nu avem angajați sau activitate economică. Căutăm servicii de contabilitate lunară pentru ONG, întocmirea bilanțului anual și consultanță fiscală adaptată specificului nostru. Volum estimat: 10–30 documente/lună.
comerț cu amanuntul
Ma intereseaza serviciul de infiintare SRL si contabilitate pentru firma de import auto din UE (DE/NL/BE). In prima faza estimez importul a 1-2 autoturisme pe luna, deci aproximez eu 20 documente, poate chiar mai mult daca se pot deduce mai multe cheltuieli. De asemenea, foarte important, este necesar cod TVA pentru aplicarea regimului normal de TVA (nu marja), cu taxare inversa la achitie si colectare TVA la revanzare in Romania. Firma nu va avea angajati momentan, iar activitatea se desfasoara in Ilfov.
Doresc servicii de contabilitate Firma cu doi angajati, actualmente unul dintre ei fiind in CCC (acum avem doar un angajat activ) Doresc servicii contabilitate, apreciate fiind atitudinea prompta si consultativă! Multunesc.