
A respectat pretul convenit.
Buna ziua! As dori o consultanta inițială pentru deschiderea unei firme cu domeniul de activitate printarea 3d și gravura laser a obiectelor care apoi vor fi comercializate în cadrul târgurilor cu tematici specifice,dar și la comanda atât persoanelor fizice,cât și juridice,online sau prin vânzare directă. Mulțumesc anticipat
Agentie de turism organizatoare cu un singur administrator/asociat unic in procesul de obtinere a licentei in turism. Organizez excursii in afara tarii cu grupuri organizate de mine si itinerarii achizitionate de la parteneri externi locali. Ma astept la 2-3 plati externe pentru servicii pe luna, undeva la 10-20 tranzactii intrari de la clienti romani. Prefer firme de contabilitate din judetul Prahova, ideal Ploiesti/Campina.
Societate comerciala, înființată, care nu și a început încă activitatea. Am înființat-o în septembrie anul trecut, și am ținut-o pe 0, iar acum as dori sa incep activitatea. Obiectul principal de activitate: construcții. As dori să știu prețul, o firma de contabilitatea cu un contabil serios, comunicativ, și sa poată lucra de la distanta.
SRL este o firmă recent înființată, aflată la început de activitate, cu obiectivul de a desfășura comerț online internațional (dropshipping). Intenționez să vând produse fizice prin platforma Shopify, către clienți din Uniunea Europeană, Marea Britanie și Statele Unite. Produsele vor fi livrate direct de către furnizori internaționali, fără stoc propriu în România. Încasările vor fi procesate prin Stripe, PayPal și Payoneer. Firma nu are angajați, iar activitatea va fi exclusiv online
Bună ziua, Intentionam sa schimbam furnizorul de servicii de contabilitate si in acest sens am rugămintea să imi comunicaţi o oferta care sa cuprinda un tarif lunar pentru serviciile de contabilitate avand in vedere urmatoarele nevoi punctuale ale societăţii noastre: (i) Ţinerea evidenţei documentelor primare privind operaţiunile de gestiune, încasări şi plăţi de orice natură; (ii) Ţinerea evidentei sintetice şi analitice privind contabilitatea operaţiunilor de capital, imobilizări, gestiunii de valori materiale şi băneşti, terţilor, trezoreriei, cheltuielilor, veniturilor, rezultatelor financiare şi a altor angajamente nepatrimoniale potrivit normelor metodologice ale Ministerului Finanţelor; (iii) Întocmirea evidenţelor contabile conform normelor în vigoare, şi anume: Registru de casă, Jurnal de vânzări şi de cumpărări, Registru Jurnal, Balanţă de verificare; (iv) Întocmirea situaţiilor rezultatelor financiare şi a obligaţiilor fiscale si depunerea lor la organele financiare, în termenul prevăzut de lege. (v) Întocmirea, semnarea şi transmiterea la organele financiare, în termenul prevăzut de lege, a bilanţului anual şi anexele acestuia; (vi) Întocmirea, semnarea şi transmiterea la organele financiare, în termenul prevăzut de lege, a declaratiilor obligatorii ce resulta din serviciile mai sus mentionate in termenele prevazute de legislatia in vigoare; (vii) Întocmirea şi trimiterea informatiilor de plata privind impozitele şi taxele cuvenite bugetului consolidat, cu cel puţin 5 zile calendaristice înainte de termenul legal de plată a acestora; (viii) Comunicarea oricaror modificari legislative contabile si fiscale relevante pentru societate si implicatiile pe care acestea le au inclusiv cu privire la noi declaratii, situatii finaciare, s.a. (ix) Acordarea de asistență în perioada desfășurării controalelor de către organele statului (implicit autoritatile fiscale) si in cadrul auditului dupa caz. Totodată, mentionăm să aveţi în vedere 50 de documente procesate pe lună e.g. facturi emise de societate, facturi emise de furnizori, bonuri si orice alte facturi, documente de plata, s.a. Am dori un raspuns cat mai curand pentru ca avem nevoie de sprijin incepand cu documéntele aferente lunii 04.. Multumesc! Cu stimă,
Vă informăm că firma noastră nu este încă înființată, urmând ca înregistrarea acesteia la Registrul Comerțului să aibă loc după data de 1 octombrie , în momentul semnării contractului de finanțare prin programul de subvenții.În această etapă, ne aflăm în procesul de elaborare a planului de afaceri. Așteptări privind serviciile de contabilitate: - Evidență contabilă completă (contabilitate primară + bilanțuri) - Asistență la înființarea firmei (dacă este posibil) - Consultanță fiscală lunară - Gestiune stocuri și bonuri fiscale (unde este cazul) - Asistență și suport în implementarea proiectului cu fonduri nerambursabile („Acceleratorul de întreprinderi sociale în mediul urban!” ID , implementat de Fundația „Alături de Voi” România în parteneriat cu Fundația Serviciilor Sociale Bethany.) - Raportări ANAF, AJOFM, bilanțuri și declarații fiscale; - Eventual, suport pentru achiziția de echipamente și leasing operational pentru autovehicul pt servicii mobile. Ca si particularitate va trebui sa ne autorizam ca ÎNTREPRINDERE SOCIALĂ. Astept cu interes oferta dvs. Va multumesc!
Suntem o firma de productie panze pentru industria lemnului si comercializare, avem activitati si de import-export. Contabilitatea primara o avem asigurata de angajutul de angajatul firmei. As dori o intalnire pentru a discuta despre ce servicii de contabilitate as vrea sa fie externalizate. Multumesc.
realizez programe, ateliere, cursuri si spectacole. Am nevoie de consultanta minimala periodica, o data sau de doua ori pe luna, ori punctual cand apar noutati fiscale. De asemenea, informatii pentru depunerea unor acte fiscale pe SPV. actele contabile mi le fac singura, dar cateodata am nevoie de informatii.
Vă informăm că firma noastră nu este încă înființată, urmând ca înregistrarea acesteia la Registrul Comerțului să aibă loc după data de 1 octombrie , în momentul semnării contractului de finanțare prin programul de subvenții.În această etapă, ne aflăm în procesul de elaborare a planului de afaceri. Așteptări privind serviciile de contabilitate: - Evidență contabilă completă (contabilitate primară + bilanțuri) - Asistență la înființarea firmei (dacă este posibil) - Consultanță fiscală lunară - Gestiune stocuri și bonuri fiscale (unde este cazul) - Asistență și suport în implementarea proiectului cu fonduri nerambursabile („Acceleratorul de întreprinderi sociale în mediul urban!” ID , implementat de Fundația „Alături de Voi” România în parteneriat cu Fundația Serviciilor Sociale Bethany.) - Raportări ANAF, AJOFM, bilanțuri și declarații fiscale; - Eventual, suport pentru achiziția de echipamente și leasing operational pentru autovehicul pt servicii mobile. Ca si particularitate va trebui sa ne autorizam ca ÎNTREPRINDERE SOCIALĂ. Astept cu interes oferta dvs. Va multumesc!
Suntem interesati de servicii de contabilitate pentru 3 firme fara activitate. Practic, SRL-urile reprezinta niste vehicule de a detine terenuri in Romania, actionarii nefiind europeni si neputand detine terenuri. Terenurile sunt arendate, asa incat firmele emit o cate singura factura/an si platesc impozite si contabilitate. Asteptam o ofera de pret, multumesc!