PROFINANCIAR SRL

Oradea
Firme de contabilitate
20+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Oradea

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Magazin online
  • Număr angajați: 1

Import de accesorii de rulote și autorulote cu vânzare doar pe internet prin intermediul site-ului. Încasarea facturilor emise se face prin transfer bancar, Netopia sau ramburs cont colector. Nu se lucrează de mai bine de un deceniu cu numerar. Cod CAEN . Sediul social pe Argeș. Punct de lucru Podu Oltului. Sunt doi asociați majoritati.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bacău
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: comert online
  • Număr angajați: 1

Date generale despre activitatea firmei Compania desfășoară activitate de comerț online, vânzând produse prin intermediul a două canale principale: site-ul propriu și platforma eMAG Marketplace. Volumul operațional lunar Se emit în medie aproximativ de facturi lunar, corespunzătoare comenzilor online procesate prin cele două canale de vânzare. Resurse umane În firmă activează un singur angajat, care se ocupă de gestionarea comenzilor, relația cu clienții și alte activități curente.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brăila
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: comert online
  • Număr angajați: 0

SRL este o firmă recent înființată, aflată la început de activitate, cu obiectivul de a desfășura comerț online internațional (dropshipping). Intenționez să vând produse fizice prin platforma Shopify, către clienți din Uniunea Europeană, Marea Britanie și Statele Unite. Produsele vor fi livrate direct de către furnizori internaționali, fără stoc propriu în România. Încasările vor fi procesate prin Stripe, PayPal și Payoneer. Firma nu are angajați, iar activitatea va fi exclusiv online

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: magazin online
  • Număr angajați: 0

Bună ziua, Caut contabil cu experiență în Smart Bill și contabilitatea pentru comerț online de tip dropshipping. Doresc ca gestionarea contabilității să se realizeze în platforma Smart Bill. Vă rog să trimiteți o ofertă care să includă detalii despre experiența relevantă și costurile serviciilor dumneavoastră. Mulțumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: PFA
  • Domeniul de activitate: JURIDIC
  • Număr angajați: 0

Am un contract de conlucrare profesionala cu o societate de avocatura de la care primesc onorarii fixe lunare si onorarii de succes. asemenea, am si cateva dosare pe cabinetul de avocat. As dori sa fiu ajutata pentru depunerea declaratiei unice, sa imi fie verificate declaratiile unice pe care le-am depus in ultimii 5 ani si sa se intocmeasca registrul de incasari si plati pentru ultimii 5 ani. Daca nu este posibil pentru trecut as dori pentru anul si pana in prezent. Va multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: Printare 3d
  • Număr angajați: 1

Buna ziua! As dori o consultanta inițială pentru deschiderea unei firme cu domeniul de activitate printarea 3d și gravura laser a obiectelor care apoi vor fi comercializate în cadrul târgurilor cu tematici specifice,dar și la comanda atât persoanelor fizice,cât și juridice,online sau prin vânzare directă. Mulțumesc anticipat

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brebu Mănăstirii
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 7990,7911
  • Număr angajați: 1

Agentie de turism organizatoare cu un singur administrator/asociat unic in procesul de obtinere a licentei in turism. Organizez excursii in afara tarii cu grupuri organizate de mine si itinerarii achizitionate de la parteneri externi locali. Ma astept la 2-3 plati externe pentru servicii pe luna, undeva la 10-20 tranzactii intrari de la clienti romani. Prefer firme de contabilitate din judetul Prahova, ideal Ploiesti/Campina.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Liveni, Județul Botoșani
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Lucrări de construcții
  • Număr angajați: 0

Societate comerciala, înființată, care nu și a început încă activitatea. Am înființat-o în septembrie anul trecut, și am ținut-o pe 0, iar acum as dori sa incep activitatea. Obiectul principal de activitate: construcții. As dori să știu prețul, o firma de contabilitatea cu un contabil serios, comunicativ, și sa poată lucra de la distanta.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brăila
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: comert online
  • Număr angajați: 0

SRL este o firmă recent înființată, aflată la început de activitate, cu obiectivul de a desfășura comerț online internațional (dropshipping). Intenționez să vând produse fizice prin platforma Shopify, către clienți din Uniunea Europeană, Marea Britanie și Statele Unite. Produsele vor fi livrate direct de către furnizori internaționali, fără stoc propriu în România. Încasările vor fi procesate prin Stripe, PayPal și Payoneer. Firma nu are angajați, iar activitatea va fi exclusiv online

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Consultanta
  • Număr angajați: 2

Bună ziua, Intentionam sa schimbam furnizorul de servicii de contabilitate si in acest sens am rugămintea să imi comunicaţi o oferta care sa cuprinda un tarif lunar pentru serviciile de contabilitate avand in vedere urmatoarele nevoi punctuale ale societăţii noastre: (i) Ţinerea evidenţei documentelor primare privind operaţiunile de gestiune, încasări şi plăţi de orice natură; (ii) Ţinerea evidentei sintetice şi analitice privind contabilitatea operaţiunilor de capital, imobilizări, gestiunii de valori materiale şi băneşti, terţilor, trezoreriei, cheltuielilor, veniturilor, rezultatelor financiare şi a altor angajamente nepatrimoniale potrivit normelor metodologice ale Ministerului Finanţelor; (iii) Întocmirea evidenţelor contabile conform normelor în vigoare, şi anume: Registru de casă, Jurnal de vânzări şi de cumpărări, Registru Jurnal, Balanţă de verificare; (iv) Întocmirea situaţiilor rezultatelor financiare şi a obligaţiilor fiscale si depunerea lor la organele financiare, în termenul prevăzut de lege. (v) Întocmirea, semnarea şi transmiterea la organele financiare, în termenul prevăzut de lege, a bilanţului anual şi anexele acestuia; (vi) Întocmirea, semnarea şi transmiterea la organele financiare, în termenul prevăzut de lege, a declaratiilor obligatorii ce resulta din serviciile mai sus mentionate in termenele prevazute de legislatia in vigoare; (vii) Întocmirea şi trimiterea informatiilor de plata privind impozitele şi taxele cuvenite bugetului consolidat, cu cel puţin 5 zile calendaristice înainte de termenul legal de plată a acestora; (viii) Comunicarea oricaror modificari legislative contabile si fiscale relevante pentru societate si implicatiile pe care acestea le au inclusiv cu privire la noi declaratii, situatii finaciare, s.a. (ix) Acordarea de asistență în perioada desfășurării controalelor de către organele statului (implicit autoritatile fiscale) si in cadrul auditului dupa caz. Totodată, mentionăm să aveţi în vedere 50 de documente procesate pe lună e.g. facturi emise de societate, facturi emise de furnizori, bonuri si orice alte facturi, documente de plata, s.a. Am dori un raspuns cat mai curand pentru ca avem nevoie de sprijin incepand cu documéntele aferente lunii 04.. Multumesc! Cu stimă,