InfoCentru pentru profesioniști
Sfaturi pentru reușită
Cum să răspundeți la o solicitare

Cum să răspundeți la o solicitare

Diferența dintre a pierde și a câștiga o lucrare este, în general, primul răspuns pe care îl oferiți. Modul în care răspundeți la cererea unui client este cea mai importantă parte a obținerii de noi afaceri pe Necesit. Deci, cum ar trebui să arate o primă interacțiune reușită? Vă veți diferenția de concurență, încă de la început, doar urmând aceste sfaturi.

1. Fiți primul care răspunde!

Băiatul este foarte fericit pentru că a fost chemat imediat.

Ar trebui să începeți prin a atrage atenția clientului. Și nu există o modalitate mai bună de a face acest lucru decât să fiți primul care răspunde. Am observat că oamenii aleg un antreprenor după primele 3 răspunsuri pe care le primesc în aproximativ 80% din cazuri. Bazându-ne pe feedback-ul profesioniștilor noștri, avem două sugestii pentru dvs.:

1. Reacționați în cel mult 1 oră de la primirea unei noi solicitări.
2. Sunați în loc să trimiteți un mesaj.

Până la urmă, un răspuns rapid va ajuta la crearea unei prime impresii bune și vă va pune pe lista scurtă a clienților.

Chiar dacă nu ați reușit să răspundeți la timp, răspundeți fiecărui potențial client sau solicitare pe care o primiți. Noile legături create pot deveni oportunități de afaceri în viitor.

2. Clădiți o relație apropiată

Fiți personal în comunicarea cu clienții.

Următorul pas este să stabiliți o conexiune bazată pe încredere. Clienții vor să știe cine sunteți și dacă pot avea încredere în dvs. Contactul fizic și câteva abilități de comunicare pot face diferența.

Folosiți un mesaj personalizat în loc de un mesaj generic.

Folosiți numele de familie al clientului când îl salutați. Spuneți-le numele dvs. și motivul pentru care îl contactați. Arătați interes pentru proiect, apoi vorbiți puțin despre dvs., despre experiențele și calificările deținute.

Păstrați conversația într-o atmosferă caldă și prietenoasă.

Fiți de ajutor și pozitiv. Spuneți-i clientului unde poate găsi informații despre compania dvs. Trimiteți-le link-uri către pagina web a firmei și testimonialele clienților. Includeți informațiile de contact în semnătură.

2. Fiți profesionist!

Se concentrează pe nevoile clientului.

Trebuie să vă concentrați pe nevoile clienților. Studiați cererea lor înainte de a-i contacta și explicați-le detaliile lucrării.

Explicați ce veți face.

Fiți cât se poate de succint, dar nu prea succint. Ar trebui să răspundeți la toate întrebările și preocupările pe care le-ar putea avea un potențial client. Clarificați ce este inclus în cotația dvs. și, de asemenea, ce nu este inclus.

Asigurați-vă că potențialii clienți înțeleg exact ce primesc în schimbul banilor lor.

Ar trebui să demonstrați în comunicarea avută că sunteți un profesionist serios, chiar dacă nu vă vor angaja pentru cunoștințele dvs. de gramatică.

Scrieți propoziții complete și nu folosiți niciodată DOAR MAJUSCULE în e-mailurile, SMS-urile sau în comunicarea pe WhatsApp. Folosiți un verificator al gramaticii și recitiți mesajul înainte de a apăsa butonul "Trimitere".

4. Explicați-le ce etapă urmează

Explicați-i clientului următoarele etape

Modul în care încheiați mesajul este la fel de important precum modul în care începeți conversația.

Luați inițiativă.

Dacă aveți suficiente informații, Dacă aveți suficiente informații, faceți o ofertă pentru serviciul dvs.

Dacă nu, puneți mai multe întrebări, organizați o întâlnire cu clientul sau faceți o vizită la fața locului pentru a înțelege mai bine serviciul pe care trebuie să îl executați.

Oferiți clientului tot ce trebuie să știe pentru a lua cea mai bună decizie.

Explicați pașii următori, includeți un termen de executare și definiți cine trebuie să facă și ce.

Ajutați clientul să facă, cu ușurință, următorul pas.

5. Fiți vigilent!

Persistența dă roade.

Nu vă faceți griji dacă un client nu vă răspunde imediat. Nu vă puteți aștepta să încheiați fiecare afacere la primul răspuns.

Perseverența vă va îmbunătăți șansele de a câștiga lucrarea.

Sunați clientul și întrebați-l dacă a luat o decizie. Fiți politicos și nu deveniți prea insistenți.

Dacă au decis să angajeze un alt profesionist, cereți-le feedback. Ce i-a determinat să accepte oferta concurentă și cum ați putea-o îmbunătăți pe a dvs.

Mulțumiți-le din nou pentru timpul acordat.


Cum să răspundeți la o solicitare de pe Necesit.ro

Puteți răspunde potențialilor clienți direct din contul de utilizator Necesit.

  1. Accesați contul dvs. Necesit cu numele de utilizator și parola.
  2. Alegeți SOLICITĂRI din meniul din partea de sus.
  3. Veți vedea toate solicitările primite până în acest moment.
  4. Selectați potențialul clientul pe care doriți să îl contactați și răspundeți-i în căsuța de mesaj.
Exemplu de lead Necesit.ro

De fiecare dată când contactați clientul, activitatea dvs. este salvată, astfel încât să o puteți căuta oricând.

Alte informații de contact sunt, de asemenea, disponibile dacă doriți să discutați cu clienții la telefon, e-mail sau WhatsApp.