MODELO LUX SRL

Gherța Mică
Construcție casă, Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/3
10+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Gherța Mică

Alte servicii în Satu Mare și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Onești, Bacău
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 8020
  • Număr angajați: 7

Buna ziua, Activitatea este directionata inspre oferirea de servicii de monitorizare si dispecerizare a sistemelor de alarmare. Contabilitatea primara este caracterizata de urmatorul volum de lucrari: - aprox 30 chitante ( doar de inregistrat ) - aprox facturi (doar de inregistrat ) - aprox - 15 NIR (doar de inregistrat ) - banca de lucru este Transilvania\ - NU se intocmesc facturi ( avem program de facturare automata ) Dorim ca toata procedura de reprezentare din punct de vedere contabil si resurse umane sa o externalizam. Detaliile in privat.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Arad, Arad
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Ecostratos srl RO 44135794
  • Număr angajați: 3

Buna ziua, Firma tip start up ( dar sustinut de 2 firme cu vechime din domenii complementare) cu sediul in ARAD, cu potential de dezvoltare cauta furnizor de servicii de contabilitate complete cu sediul in Arad sau imprejurimi. In curand nr. de salariati va creste cu 8-10 persoane aduse din Bangladesh. Numarul de acte lunare va fi mic spre mediu deoarece firma va activa B2B deci se vor emite 5-20 facturi lunare iar achizitiile se vor face deasemenea grupat (importuri masive de materii prime de 3-4 ori/ an). Ca volum de acte un magazin de la coltul strazii are mult mai multe acte insa aici veti intalni treptat in decurs de 1-2 ani toate spetele de tranzactii mai complexe pe care unele firme de contabilitate le evita ( leasing, credite, acreditive documentare, scrisori bancare de BE, scontari, importuri din Orientul indepartat, vamuiri / exporturi, productie, servicii, achizitii/ vanzari triangulare, transport in interes propriu si pentru terti) Dorim servicii complete incl salarizare Revisal etc (la nevoie prezentare rapoarte pentru credite bancare, finantari etc, analize costuri pe productia realizata /vanduta) Odata ce creste volumul de activitate/ CA/ si volumul Dvs. de munca renegocieri periodice sunt posibile. Nu dorim doar contabilitate postfactum a unei pungi de un leu de acte trantite pe masa pe 24 ale lunii, ci dorim sa colaboram punctual pe parcursul activitatii mai ales cand vor avea loc tranzactii mai importante, nedesfasurate pana acum. Actionarii fiind din alte localitati comunicarea online prompta e una esentiala. Puteti oferta pe pachete urmand ca unele servicii necuprinse care in viitor se vor solicita sa fie negociate ulterior. Cu stima www.ecostratos.ro

Contabilitate

  • Localitate / sector: Roman
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Service Auto
  • Număr angajați: 1

Caut o firma de contabilitate sau un contabil care sa ma ajute cu situatia unei firme fara activitate infiintata anul trecut Momentan 1 an sau doi pana ma repun pe picioare dupa probleme financiare de anul trecut as vrea sa tin firma nu mai dau de fostul contabil si nu stiu care e situatie cu declaratia trimestriala depusa , cu bilantul si cu revisal pentru ca el a vrut sa colaboreze doar ca angajat part time. Va multumesc!

Casă din cărămidă sau BCA (zidărie)

  • Localitate / sector: Singureni, Giurgiu
  • Aveți deja o autorizație de construcție?: Nu încă, sunt în curs de obținere
  • Suprafață aproximativă a casei: 133 mp
  • Etapă construcție: Casă la gri
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Sunt flexibil(ă)

Sunt 2 case cu aceeasi suprafata construita, pe acelasi teren la 10m una de cealalta. Casele sunt cu regim inaltime doar parter cu pod. Exista proiect pentru fiecare dintre ele. Zidaria este din BCA. Izolatia din polistiren in strat de 20cm. Acoperis din tabla cutata tip tigla metalica. Doresc oferta preturi pentru manopera si oferta de pret cu materialele furnizate de firma. A se considera estimativ +-10%fata. Data incepere lucrari dupa 5 septembrie. In ofertare sa se ia in calcul pentru 2 locuinte unifamiliale.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Târgoviște, Dâmbovița
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: cultură
  • Număr angajați: 0

Asociatia este o organizatie non-profit înființata anul acesta in mai. Tot anul acesta, am câștigat un proiect pentru finanțare cu fonduri nerambursabile din partea primăriei Târgoviște. Proiectul presupune sa organizam 4 concerte cu Orchestra Simfonica de Tineret “Andante”. Asta înseamnă ca toți membrii orchestrei vor primi câte un contract de prestare servicii pentru fiecare concert. Numărul membrilor se modifica in funcție de concert, iar asociația nu are angajați. Contractul pentru prestări servicii este facut in baza legii pentru dreptul de proprietate intelectuala (din ce am înțeles eu… 😬), deci la NET se adauga un procent de 10%. Mai departe, in regulamentul programului de finanțare nerambursabila, sunt menționate niște raportări intermediare și o raportate finala. Cu alte cuvinte, trebuie sa justificam banii pe care ii primim… Mai jos regăsiți staturile pe care le-am primit din partea contabilei care a făcut asta pentru noi când ni aveam înființata asociația și aparțineau de teatrul orașului Târgoviște. Practic, de asta avem nevoie acum. Ne puteți ajuta? 1. O să vă trimit modelul nostru de contract. Contractul este același, indiferent de vârstă, cu următoarele precizări: a. Dacă artistul are peste 18 ani, întocmiți contractul, oferta, procesul verbal de recepție și statul de salarii, documente pe care trebuie să le prezentați la raportare b. Dacă artistul are între 16 - 18 ani, întocmiți contractul pe numele lui, cu precizarea că are nevoie și de acordul parental, oferta, procesul verbal de recepție și statul de salarii, documente pe care trebuie să le prezentați la raportare c. Dacă artistul are sub 16 ani, întocmiți contractul pe numele părintelui/tutorelui, precizând în contract că este pentru prestația minorului X, acordul parental, oferta, procesul verbal de recepție și statul de salarii, documente pe care trebuie să le prezentați la raportare 2. În ceea ce privește Legea 98 a achizițiilor publice, dacă aveți nevoie să cumpărați bunuri, mai ales de o valoare mai mare, este nevoie să vă înregistrați în SICAP, să achiziționați din catalogul electronic cu semnătură electronică. Trebuie făcută și o procedură. Dar aici o să vă poată ajuta Irina noastră de la achiziții. 3. În ceea ce privește raportările intermediare și finale, da...este muncă. Primăria nu are un model (dar îl pot obține de la fete de la contabilitate), însă vă trimit o metodologie de la CJD, în care sunt și modelele de raportări, să vă familiarizați cu ele. 4. La raportări se anexează copii conform cu originalul după absolut tot ce faceți. Trebuie justificat și ultimul leu, inclusiv contribuția proprie pe care v-ați asumat-o la semnarea bugetului înaintat pe proiect. Mulțumesc anticipat! Sunt in Australia și pot răspunde doar pe Whatsapp. Cel mai simplu este sa comunicam prin mail, sau, putem vorbi la telefon, dar pe Whatsapp. Aici sunt cu 7 ore înaintea României. Cu drag, Irina

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bragadiru, Ilfov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Alte forme de învățământ
  • Număr angajați: 0

In acest moment societatea este fără activitate. Ma interesează contabilitate cu depunere tuturor documentelor conform legislației in vigoare, cât si tariful pentru inventarierea anuala si tot ce presupune închiderea bilanțului. Totodată ma interesează si oferta pentru cand firma va reincepe activitatea, care sunt tarifele in funcție de numărul de documente emise lunar. Mulțumesc

Renovare casă

  • Localitate / sector: Buftea, Ilfov
  • Suprafață aproximativă a casei: 100 mp
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Cât mai curând posibil

Rog ofertă instalații sanitare pentru o casă nouă: - Bucătărie: chiuveta și mașina spălat vase - Baie parter: chiuveta, WC, duș - Baie etaj: chiuveta, WC, cadă, mașina de spălat rufe La exterior mai sunt 7m de tras țeava de apa și de canalizare pana la racordul furnizorului (bucatarie) și 22m traseul de canalizare de la baie la racord. ofertă pentru instalații termice pentru o casă nouă: - Centrală gaz 24kw - 5 calorifere parter - 5 calorifere etaj - 2 distribuitoare (1 la parter, 1 la etaj)

Renovare casă

  • Localitate / sector: București sector 4, București
  • Suprafață aproximativă a casei: 180 mp
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Cât mai curând posibil

Casa veche, partial renovata. Au ramas lucrari de interior (pot fi executate si doar unele din lucrari, in functie de experienta firmei): 1. curatare si tencuire zone afectate 2. gletuire 3. zugravire 4. restaurare tavane 5. raschetare parchet si montaj plinte 6. instalare obiecte sanitare si radiatoare 7. instalare cornise decorative

Contabilitate

  • Localitate / sector: Botoșani, Botoșani
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Coffee shop & cocktail bar
  • Număr angajați: 3

Principalul domeniu de activitate este vanzarea de cafea si bauturi alcoolice. Noi lucram cu un sistem de gestiune Micro ERP, avem pana in 10 furnizori cu care colaboram momentan. Avem in sistemul de gestiune retetar pentru produsele de tip cafea si cocktail, astfel stocurile sunt scazute in mod automat la vanzare si incarcate cand se face receptia marfurilor. Business ul nu este unul foarte elaborat, insa noi nu detinem foarte multe cunostinte contabile insa suntem dispusi sa invatam toate metodele necesare pentru a intretine o colaborare eficienta cu contabilul.

Renovare casă

  • Localitate / sector: Cotești, Argeș
  • Suprafață aproximativă a casei: 45 mp
  • Când aveți nevoie de acest serviciu?: Cât mai curând posibil

Doresc intarirea structurii de rezistenta a casei, hidroizolatie in pamant cu bitum si beton (doar pe spate) casa fiind cu spatele spre un deal, doresc partial refacerea fatadei si inlocuirea podelelor, scandurilor, trebuie data jos partial tencuiala la caramida si retencuita cu plasa. Lucrarea se face cu acte si garantii pentru executie.