UNIC 2006 CONSULTING SRL

Timişoara
Firme de contabilitate, Firme de pază
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/3
10+
Ani pe piață
5,0
1 recenzie

1 recenzie pentru UNIC 2006 CONSULTING SRL

Recenzii ale clienților

5,0
MD C. P. S. , 5 ani în urmă

Foarte ok . Recomand

Servicii: Firme de securitate, Sisteme de supraveghere, Contabilitate, Contabili, Agent de securitate, Monitorizare şi intervenție, Firme de contabilitate, Alarmă casă, Consultanță fiscală, Pază și protecție, Audit financiar, Sisteme de alarmă, Firme contabilitate, Firme de pază, Consultant fiscal, Expert contabil, Servicii de contabilitate

Alți profesioniști în apropiere de Timişoara

Conta 4u srl, Bacova

 
0 recenzii

Alte servicii în Timișoara și împrejurimi

Solicitări recente

Instalare sisteme de alarmă

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Tip obiect: Casă sau vilă

Bună ziua! Locuim la un ap situat la parter într o vila cu mai multe apartamente. Din păcate vecinii noștri lasă deschis și sprijinit nu doar neincuiat și peste noapte ușa de la casa scării. Mentionez ca în scara în fata ușii noastre sa afla un spațiu generos atât sub scara cât și lângă ușa fiind ultimul ap jos. Ce fel de paza as putea monta în fata ușii?si pe un spațiu de 1-2mp în jurul acestuia?

Pază obiective (pază umană)

  • Localitate / sector: Brașov, Brașov
  • Tip obiect: Ansamblu rezidențial

Buna ziua, Ma numesc Thiess Alexandra si sunt Presedintele Asociatiei de " 2". Vreau sa va rog sa ne dati o oferta actualizata pentru instalarea unui sistem de camere de supraveghere. Este vorba de 2 blocuri (din care unul are 2 scari). In total avem de apartamente. 1. Pentru blocul numarul 2 , am dori 26 camere video montate la interior: 3 camere pe etaj, o camera la subsol, si la intrare inca 2 camere. 2.Pentru blocul numarul 8, 9 etaje, avem doua scari care comunica intre ele si dorim 63 camere la interior( 3 camere pe nivel, o camera subsol, cate o camere pt intrare sc A, o camera pentru intrare sc B, o camera pentru zona dintre scari) si 8 camere la exterior. Etajele comunica intre ele prin camerele tehnice unde este spatiu liber de trasare cabluri. Probabil mai aveti nevoie si de alte detalii pe care vi le pot oferi pe mail. asemenea, putem stabili o intalnire si la sediul nostru din Stefan Baciu 8, ca sa putem sa discutam concret. Asteptam cu interes raspunsul dvs. cat mai repede posibil. Multumesc, Thiess Alexandra Presedinte/Reprezentant legal de " 2" Strada Stefan Baciu nr 8, sc A, parter, camera administrativa, Brasov

Pază obiective (pază umană)

  • Localitate / sector: Brăila
  • Tip obiect: Casă sau vilă

Pază și protecție ptr o casă. Recent a intrat un individ, în curte, prin efracție și ne-a furat lucruri din fier. Casa este intr-o zonă retrasă...Ce ne puteți recomanda ptr a putea fi oarecum urmărite casă, curtea și grădina...Se poate ceva prin urmărire satelit? Politia ne-a recomandat sa vindem..este absurd...

Pază obiective (pază umană)

  • Localitate / sector: București sector 3, București
  • Tip obiect: Ansamblu rezidențial

Pentru a va face o idee despre dimensiunea proiectului “CORE Timpuri NOI” sau complexitatea acestuia, va redau mai jos o scurta descriere: - ansamblu rezidential de locuinte colective si spatii comerciale la Etajul 1; - localizare: str. Foisorului -, Sector 3; - regim inaltime: 2Sp+P+9E-10Er, cu doua corpuri de cladire unite intre ele; - numar apartamente: - spatii comerciale: 3, la etajul 1; - lifturi: 2/corp cladire - parcari auto, atat subterane cat si supraterane: , dintre care 9 locuri de parcare amplasate in Klausuri cu platforme duble pentru 4 masini, la exterior (36 locuri parcare); - parcari de biciclete, atat subterane cat si supraterane: 55 - accesul la parcari se va face controlat prin intermediul unei bariere. - accesul pietonal catre imobil se face din strada Fosiorului printr.un pasaj deschis, care face legatura cu cele doua intrari separate la cele 2 scari ale cladirii.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sărmașu, Mureș
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: PRODUCTIE
  • Număr angajați: 100

Buna ziua as dori o oferta de pret pentru contabilitate la aceasta firma ,in functie de munca nu de cifra de afaceri. 1.Contabilitatea primara o facem noi ,doar pentru declaratii bilant jurnale si balante.la balante urmarire clienti furnizori ,verificari registre, Lucram cu programul nostru OMIKONT mULTUMESC

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Bucuresti, Bucuresti
  • Forma juridică: SRL

Dear Madams/Sirs, Let me introduce ourselves. We Lucian Negoescu, a full time real estate investor in the Netherlands and me Evert-Jan Nieuwkerk a part time real estate investor in the Netherlands and parttime international interim project manager want to start a new business in . We want to set-up a new company in in the sector doing ‘Project Development’ and/or ‘Buy/Construct to Let’ of residential real estate in . For this we need a.o. an SRL, Bank account and Financial Administration to be set-up. Therefor we would like to issue this Request for Quotation to you and ask your ability to deliver these services and the cost of doing so. I am not sure if you have the ability to set-up an SRL and/or Bank account in the name of the newly created SRL on our behalf. If this is not possible please do quote the rest of the requested services. Can you please issue a Quotation by filling in the yellow fields in the RFQ attached? If you have any remarks or additional information please mention those in the Remark column. If you have any questions in how to fill it in please let me know. It is important to check first if you are able to comply with the required starting points (do note that not all starting points are required; some are optional). If you are not able to comply with the required starting points it is better not to invest time in issuing a quotation. The reason behind these starting points are that I and our Management Assistant do not speak n (Lucian does) and will be working remotely from the Netherlands. May I request you to issue this quotation latest the 20th of December? Looking forward to your reply. Kind regards, Evert-Jan Nieuwkerk

Contabilitate

  • Localitate / sector: Ciurea, Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: comert
  • Număr angajați: 2

Comercializare echipamente, consumabile, reactivi si sticlarie de laborator. Cautam o firma de contabilitate care sa ne ajute cu contabilitatea, depunerea formularelor catre ANAF, bilant, extrase de cont Trezorerie, IntraSTAT (cand va fi cazul). Astept cu interes un raspuns din partea dvs. Va multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara, Timiș
  • Forma juridică: PFA
  • Domeniul de activitate: Consultanta IT
  • Număr angajați: 0

Buna Ziua, Am inceput demersurile pentru deschiderea unui PFA in domeniul IT, fara angajati. Pana acum am rezervat numele la ONRC, am facut cerere pentru inregistrare video in spatiul virtual ANAF, comandat semnatura electronica). As avea nevoie de o firma/PFA care sa: -registreze PFA-ul la ONRC, ANAF -Sa se ocupe de contabilitatea lunara(foarte simpla, mai exact facturarea unui singur client la o rata orara fixa) -punerea declaratiei unice -Consultanta, atunci cand este nevoie. Contractul de colaborare poate incepe pe o perioada de 6 luni/1 an. Multumesc, astept oferte.

Instalare sisteme de alarmă

  • Localitate / sector: Brașov, Brașov
  • Tip obiect: Spațiu comercial

- Doresc 3 camere video - una de exterior si doua de interior - 4 senzori de miscare la interior - posibilitatea sa vad live pe telefon (nu imi trebuie monitor in locatie) dar sa vad si din urma (maxim 4 saptamani) - alarma la intrarea in spatiu (care sa raspunda la senzorii de miscare) Mentionez ca toate cablurile (pentru camere, alarma si senzori) vor fi deja trase. Spatiul are 52 mp (3 incaperi) puteti face o oferta orientativa (hardware + manopera)?

Contabilitate

  • Localitate / sector: Buzău, Buzău
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Activitati portale web
  • Număr angajați: 0

Vindem produse digitale în toată Europa, suntem înregistrați cu one step shop (oss), avem nevoie ca sa ne fie transmise datele. Avem pregătit un centralizator pentru simplificarea lucrurilor, cum ar fi, cantitatea facturilor, sumele totale datorate în funcție de țară, descărcarea facturilor (una pe rând), etc. Am lucrat cu un contabil pana acum dar acesta nu mai poate continua activitatea din motive personale.