6 oferte pentru audit financiar cu 1 solicitare

Recenzii ale clienților

5,0
Ionela D. , București

Necesit.ro ne-a ajutat sa luam legatura cu una din cele mai bune firme de audit din Bucuresti. Am rezolvat toate situatiile neclare din compania nostra si acum totul este ok. Am pastrat legatura ca pe viitor sa apelam la aceeasi companie.

5,0
Daniel C. , Prahova

Suntem o companie pe piata de mai bine de 20 de ani, am apelat la necesit.ro deoarece aveam nevoie de un audit financiar. Modul de abordare ar firmelor care se ocupa cu acest domeniu a fost deosebit. Am pus in balata plusuri si minusuri si am ales sa colaborez cu o companie serioasa si de incredere. Am facut cea mai buna alegere.

5,0
Marian Z. , Galați

Am gasit ce aveam nevoie, s-au miscat foarte repede, am completat cererea in jurul orei 14, confirmata in cca 5 minute, ulterior m-au sunat auditorii si am stabilit detaliile necesare. Sunt foarte multumit de firma cu care sunt in legatura, iar despre necesit.ro, mi-a fost de ajutor, multumesc.



Profesioniști de calitate. Toți profesioniștii noștri sunt verificați și de încredere.
Vă vom trimite ofertele în cel mai scurt timp, cel mult în câteva zile.
Economisiți timp și bani. Până la 6 oferte cu 1 solicitare!

Sunteți profesionist? Clienți noi pentru Dvs. în fiecare zi.

10.000+ proiecte de actualitate pe lună. Decideți ce fel de clienți vă doriți și începeți să faceți proiecte noi. Fără obligații.

Alăturați-vă

Întrebări frecvente

Top firme pentru audit financiar în România

Solicitări recente pentru audit financiar

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Marghita, Bihor
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 15
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

desfășoară activități în domeniul serviciilor sociale. Activitatea este finanțată din sponsorizări, prin urmare dorim să oferim sponsorilor noștri transparență și încredere cu privire la modul de utilizare a fondurilor. Anual am avut un audit financiar, dar auditorul trebuie înlocuit după un nr de ani. În principal am dori să vă exprimați opinia cu privire la activitatea fundației în general, dar in special a unuia dintre proiecte , un Centru de zi de tip after school pentru copii din familii defavorizate. Acest proiect are 15 angajați, din care 4 cu normă întreagă, iar restul cu fracțiune de normă. Vă rog să îmi trimiteți o ofertă pentru servicii de audit. Mulțumesc. Lidia Micula

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Reșița
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 0
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Oferta audit financiar proiect european finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare, pentru Spitalul Judetean de Urgenta Resita, fiind vorba de achizitia de echipamente si consumabile medicale, 59 de intrari. Valoarea estimata a proiectului este de 25,,.59 lei , fara TVA, respectiv 5,,.35 EUR, fara TVA, calculat conform cursului de schimb din ghidul solicitantului.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Constructii
  • Număr angajați: 28

Obiectivul unui audit financiar este efectuarea unei verificari a situatiei financiare, pe baza de elemente probabile care trebuie puse la dispozitia prestatorului de catre beneficiar. Audit financiar in conformitate cu Standardrle Internationale de Audit Financiar adoptate integral de Camera Aditorilor Financiari din Romania

Audit Financiar

  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 28
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Obiectivul unui audit financiar este efectuarea unei verificari a situatiei financiare, pe baza de elemente probabile care trebuie puse la dispozitia prestatorului de catre beneficiar. Audit financiar in conformitate cu Standardrle Internationale de Audit Financiar adoptate integral de Camera Aditorilor Financiari din Romania

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Iași, Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 9
  • Ce serviciu doriți?: Alte servicii

Audit final al proiectului – raport de audit financiar final al proiectului. În cadrul Masurii 4.1.1. prin care se va finanta achizitionarea de servicii de consultanta, servicii de informare si publicitate a proiectului, achizitionarea unui sistem de panouri fotovoltaice, a unei statii de incarcare masini electrice si a unei masini electrice.

Contabilitate

  • Localitate / sector: timisoara
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Restaurant
  • Număr angajați: 0

Este vorba despre un restaurant intrat fraudulos in insolventa, am nevoie de o firma de contabilitate mai mare care sa ma ajute si pe partea de contabilitate si servicii de consultanta fiscala, inclusiv partea de audit financiar. Mai intai am nevoie de consultanta fiscala si mai apoi societatea respectiva sa preia si contabilitatea firmei. Este o situatie mai complicata si doresc sa discutam la telefon mai pe larg despre acesta situatie.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: București, București / sector 6
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 1
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Buna ziua! Am nevoie de un audit financiar al situatiei firmei din ultimele 3 luni, specific pentru un grant norvegian obtinut. Auditul trebuie realizat si in concordanta cu criteriile cerute de acestea, insa presupun ca nu va fi ceva foarte diferit de un audit normal. Cheluielile nu sunt in numar prea mare (<20, dintre care 10 de acelasi tip catre 10 persoane diferite) . Ma intereseaza o oferta si o data estimativa a auditului si a rezultatului. P.S.: numarul de telefon este al meu si este scris corect, este retea din Olanda. Zi frumoasa, Daniel Manasescu

Contabilitate

  • Localitate / sector: București, București / sector 4
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: subinchiriere
  • Număr angajați: 1

Activitate de subinchiriere si cursuri de limbi straine Cca. 3 facturi emise lunar si cca. 5 facturi furnizori, incl. conta, plus bonuri sau facturi transport (taxi, Bolt, ocazional tren, etc.) Asteptari: Evidenta contabila - lunar/trimestrial – supravegherea contabilitatii – Inregistrarea documentelor contabile primare; – Intocmirea registrelor contabile; – Intocmirea balantelor contabile lunare – Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare/trimestriale/semestriale si anuale; – Intocmirea si certificarea bilantului contabil anual si semenstrial; - verificarea veridicitatii facturilor primite. Revisal, ITM - lunar/trimestrial – Intocmirea registrului de evidenta salariati; – Intocmirea dosarelor de angajare; – Intocmirea si inregistrare contractelor de munca la ITM; – Intocmirea si depunerea fiselor fiscale anuale; – Intocmirea şi depunerea actelor adiţionale la contractele de muncă. Salarizare - lunar/trimestrial – Calcul lunar salarii; – Intocmirea si depunerea lunara a statelor de plata la ITM; – Intocmirea si depunerea lunara a comisionului ITM; – Intocmirea lunara a declaratiilor de CAS, somaj, sanatate; – Intocmirea şi depunerea la Administraţia finanţelor publice a declaraţiilor privind:impozit pe salarii; – Întocmirea şi depunerea fişelor fiscale. – Întocmirea şi depunerea registrului salariaţi în format electronic. Expertiza contabila, analiza financiara - la cerere – Expertiza contabila - Consultanta financiar - contabila – Evidenţierea neregularităţilor existente în activităţile economice ale unui agent economic, cauzele generatoare ale acestor neregularităţi precum şi prezentarea unei serii de posibilităţi de soluţionare a inadeverţentelor constatate. – Controlul registrelor, conturilor şi actelor justificative ale unei societăţi, interpretarea datelor de evidenţă şi formularea opiniilor cu privire la problemele identificate pe baza legislaţiei în vigoare. – Analiza conformităţii faptelor economice cu documentele aferente, precum şi cauzele care au generat abaterile de la actele normative în vigoare. – Consultanta financiara. Asistenta in fata autoritatilor - la cerere – Garda Financiara – Administratia Financiara – Alte organe cu drept de control fiscal La aceastea se adauga un audit financiar la inceperea colaborarii.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Sibiu, Sibiu
  • Forma juridică: PFA
  • Domeniul de activitate: Locuinta in regim hotelier
  • Număr angajați: 0

Sunt pensionara cu varsta 66 ani. Am un apartament la casa in regim hotelier. Pot functiona in regim real cu contabilitate simpla, intrari si iesiri? Ma inscriu la cota de venit impusa celor cu pana la 5 camere? Cum se calculeaza in acest caz? Se imparte cota la 12 luni? Se aplica coeficientul de reducere de 60% pentru varsta si sex? Daca este ocupat max. 8 zile pe luna dar sunt luni intregi in care nu se ocupa cum calculez?

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca, Cluj
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Software - 6201
  • Număr angajați: 0

Ca si activitate pentru moment as avea un website care ofera un serviciu pe care utilizatori din toata lumea il va putea accesa si utilizatorii vor putea sume de bani prin intermediul procesatorului de plati Stripe care va emite facturi pentru fiecare donatie in parte. Pe viitor este posibil sa am si un angajat, dar momentan firma este fara angajati.