6 oferte pentru audit financiar cu 1 solicitare

Recenzii ale clienților

5,0
Ionela D. , București

Necesit.ro ne-a ajutat sa luam legatura cu una din cele mai bune firme de audit din Bucuresti. Am rezolvat toate situatiile neclare din compania nostra si acum totul este ok. Am pastrat legatura ca pe viitor sa apelam la aceeasi companie.

5,0
Daniel C. , Prahova

Suntem o companie pe piata de mai bine de 20 de ani, am apelat la necesit.ro deoarece aveam nevoie de un audit financiar. Modul de abordare ar firmelor care se ocupa cu acest domeniu a fost deosebit. Am pus in balata plusuri si minusuri si am ales sa colaborez cu o companie serioasa si de incredere. Am facut cea mai buna alegere.

5,0
Marian Z. , Galați

Am gasit ce aveam nevoie, s-au miscat foarte repede, am completat cererea in jurul orei 14, confirmata in cca 5 minute, ulterior m-au sunat auditorii si am stabilit detaliile necesare. Sunt foarte multumit de firma cu care sunt in legatura, iar despre necesit.ro, mi-a fost de ajutor, multumesc.



Profesioniști de calitate. Toți profesioniștii noștri sunt verificați și de încredere.
Vă vom trimite ofertele în cel mai scurt timp, cel mult în câteva zile.
Economisiți timp și bani. Până la 6 oferte cu 1 solicitare!

Sunteți profesionist? Clienți noi pentru Dvs. în fiecare zi.

10.000+ proiecte de actualitate pe lună. Decideți ce fel de clienți vă doriți și începeți să faceți proiecte noi. Fără obligații.

Alăturați-vă

Top firme pentru audit financiar în România

Solicitări recente pentru audit financiar

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Marghita, Bihor
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 15
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

desfășoară activități în domeniul serviciilor sociale. Activitatea este finanțată din sponsorizări, prin urmare dorim să oferim sponsorilor noștri transparență și încredere cu privire la modul de utilizare a fondurilor. Anual am avut un audit financiar, dar auditorul trebuie înlocuit după un nr de ani. În principal am dori să vă exprimați opinia cu privire la activitatea fundației în general, dar in special a unuia dintre proiecte , un Centru de zi de tip after school pentru copii din familii defavorizate. Acest proiect are 15 angajați, din care 4 cu normă întreagă, iar restul cu fracțiune de normă. Vă rog să îmi trimiteți o ofertă pentru servicii de audit. Mulțumesc. Lidia Micula

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Reșița
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 0
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Oferta audit financiar proiect european finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare, pentru Spitalul Judetean de Urgenta Resita, fiind vorba de achizitia de echipamente si consumabile medicale, 59 de intrari. Valoarea estimata a proiectului este de 25,,.59 lei , fara TVA, respectiv 5,,.35 EUR, fara TVA, calculat conform cursului de schimb din ghidul solicitantului.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Brașov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Constructii
  • Număr angajați: 28

Obiectivul unui audit financiar este efectuarea unei verificari a situatiei financiare, pe baza de elemente probabile care trebuie puse la dispozitia prestatorului de catre beneficiar. Audit financiar in conformitate cu Standardrle Internationale de Audit Financiar adoptate integral de Camera Aditorilor Financiari din Romania

Audit Financiar

  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 28
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Obiectivul unui audit financiar este efectuarea unei verificari a situatiei financiare, pe baza de elemente probabile care trebuie puse la dispozitia prestatorului de catre beneficiar. Audit financiar in conformitate cu Standardrle Internationale de Audit Financiar adoptate integral de Camera Aditorilor Financiari din Romania

Înființare firmă

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL

Doresc sa infiintez o firma care se ca ocupa cu importul autoturismelor second-hand din Europa si ocazional, vanzare piese auto. Pentru inceput, nu vor fi mai mult de 2-3 facturi de achizitie pe luna si as vrea sa stiu, date fiind aceste conditii, daca nu putem colabora cu dv si pentru serviciile de contabiliate. De asemenea, voi avea nevoie si de putina indrumare pentru a deschide firma si a alege codurile CAEN potrivite.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 3
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 2
  • Număr angajați: 0

Buna ziua! este o firma recent infiintata ca urmare a obtinerii de fonduri nerambursabile. Pentru achizitia serviciilor de contabilitate avem nevoie .In cazul in care sunteti interesati, asteptam un raspuns oficial de la dumneavoastra pe adresa de mail specificata in formular. Multumesc. Cu stima, Nadia Frunza

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 3

Buna ziua! Doresc oferta pentru servicii de contabilitate pentru un SRL care activeaza in domeniul comertului (firma se ocupa cu fabricarea artizanala a înghețatei), cu 3 angajati. Vechiul contabil a incheiat colaborarea cu noi si avem nevoie de o firma de contabilitate care sa ne ajute pe aceasta parte, pentru ca firma sa functioneze in continuare in regim normal. Ma puteti contacta pentru detalii suplimentare. Multumesc!

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 1

Societate cu domeniul principal de activitate închirierea de echipamente de agrement în localitatea Pitești solicita oferta pentru SERVICII CONTABILITATE. Oferta va conține minim următoarele date: datele de identificare, descrierea serviciilor, termen prestare servicii, termen de plata, cost servicii și termen de valabilitate a ofertei transmise.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, firma pe care o reprezint are ca obiect de activitate mertul cu produse alimentare , nealimentare (alol tutun), detine 2 puncte de lucru si 6 persoane angajate cu timp normal de lucru. Intentionez sa simplific , optimizez toate fluxurile documentelor si a banilor in cadrul mpaniei , sa ordonez si sa structurez activitatea astfel incat sa fie profitabila iar modelul obtinut sa poata fi replicat prin dezvoltare la nivel national. Ca particularitati as mentiona dorinta de a specializa ambele punte de lucru si magazinul online pentru oferirea de cadouri sau produse din care se pot obtine cadouri personalizate . O alta dorinta priveste sistemul de rapoarte asupra activitatii anterioare , dar si emiterea unor bugete, planuri de dezvoltare , prognoze, Cashflow, Profit si perdere.. Va multumesc .

Contabilitate

  • Localitate / sector: Eforie Sud
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 2

Ma intereseaza realizarea balantelor de verificare, registre jurnal, registru vanzari, reg cumparari, state de plata, op taxe, recapitulatie. Activitatea firmei este subventionata, iar documentele vor fi dublu verificate. Eu voi fi in Anglia, comunicarea noastra se va realiza prin email, mesaje, telefon etc. O sa am nevoie de toate documentele firmei scanate o data la 3 luni pentru realizarea rapoartelor de monitorizare. In afara de cele mentionate mai sus, un alt criteriu important este deplasarea la punctul de lucru din Eforie Sud pentru facturi, realizarea registrului de casa + ajutor in realizarea rapoartelor de productie/miscari stoc.