6 oferte pentru consultanță fiscală cu 1 solicitare

Recenzii ale clienților

5,0
Irina G. , Cluj

Propmtitudine, disponibilitate, abordare moderna, completa si pe deplin transparenta a tuturor problemelor din sfera contabil-financiara pe care compania mea le-a intampinat. Necesit.ro mi-a pus la dispozitie 6 firme de contabilitate, iar eu am ales cea mai buna varianta calitate-pret si nu numai. Recomand calduros!

5,0
Nicolae M. , Iași

Aveam nevoie de o companie care să mă ajute cu consultanță fiscală.Am completat cererea disponibilă pe site-ul necesit.ro si am primit mai multe oferte de la firme diferite. Profesionalism în abordare, preț corect și transparență. Sunt încântat de alegerea facută.

5,0
Simona Z. , Constanța

Am căutat un contabil care să fie sociabil care să ma ajute cu consultanță fiscală, fară sa ma bată mult la cap, știind foarte bine ce are de făcut. Asta am găsit, la necesit.ro și sunt extrem de multumită deocamdată! Va mulțumesc necesit.ro, vă recomand cu drag !



Profesioniști de calitate. Toți profesioniștii noștri sunt verificați și de încredere.
Vă vom trimite ofertele în cel mai scurt timp, cel mult în câteva zile.
Economisiți timp și bani. Până la 6 oferte cu 1 solicitare!

Sunteți profesionist? Clienți noi pentru Dvs. în fiecare zi.

10.000+ proiecte de actualitate pe lună. Decideți ce fel de clienți vă doriți și începeți să faceți proiecte noi. Fără obligații.

Alăturați-vă

Top firme pentru consultanță fiscală în România

Solicitări recente pentru consultanță fiscală

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 3 (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Bună ziua, Dorim o ofertă pentru servicii de contabilitate și consultanță fiscală pentru o firmă recent înființată (mai exact în data de 6 Decembrie). Domeniu de activitate: Agenție imobiliară și Birou de Traduceri. Menționez că nu suntem plătitori de TVA cu firma, iar în viitorul apropriat dorim să facem angajări. Dacă nu reușesc să răspund la telefon, puteți să îmi transmiteți și pe adresa de e-mail mai multe detalii. Vă mulțumesc! O zi bună,

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 3
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 2
  • Număr angajați: 0

Buna ziua! este o firma recent infiintata ca urmare a obtinerii de fonduri nerambursabile. Pentru achizitia serviciilor de contabilitate avem nevoie .In cazul in care sunteti interesati, asteptam un raspuns oficial de la dumneavoastra pe adresa de mail specificata in formular. Multumesc. Cu stima, Nadia Frunza

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 3

Buna ziua! Doresc oferta pentru servicii de contabilitate pentru un SRL care activeaza in domeniul comertului (firma se ocupa cu fabricarea artizanala a înghețatei), cu 3 angajati. Vechiul contabil a incheiat colaborarea cu noi si avem nevoie de o firma de contabilitate care sa ne ajute pe aceasta parte, pentru ca firma sa functioneze in continuare in regim normal. Ma puteti contacta pentru detalii suplimentare. Multumesc!

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 1

Societate cu domeniul principal de activitate închirierea de echipamente de agrement în localitatea Pitești solicita oferta pentru SERVICII CONTABILITATE. Oferta va conține minim următoarele date: datele de identificare, descrierea serviciilor, termen prestare servicii, termen de plata, cost servicii și termen de valabilitate a ofertei transmise.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, firma pe care o reprezint are ca obiect de activitate mertul cu produse alimentare , nealimentare (alol tutun), detine 2 puncte de lucru si 6 persoane angajate cu timp normal de lucru. Intentionez sa simplific , optimizez toate fluxurile documentelor si a banilor in cadrul mpaniei , sa ordonez si sa structurez activitatea astfel incat sa fie profitabila iar modelul obtinut sa poata fi replicat prin dezvoltare la nivel national. Ca particularitati as mentiona dorinta de a specializa ambele punte de lucru si magazinul online pentru oferirea de cadouri sau produse din care se pot obtine cadouri personalizate . O alta dorinta priveste sistemul de rapoarte asupra activitatii anterioare , dar si emiterea unor bugete, planuri de dezvoltare , prognoze, Cashflow, Profit si perdere.. Va multumesc .

Contabilitate

  • Localitate / sector: Eforie Sud
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 2

Ma intereseaza realizarea balantelor de verificare, registre jurnal, registru vanzari, reg cumparari, state de plata, op taxe, recapitulatie. Activitatea firmei este subventionata, iar documentele vor fi dublu verificate. Eu voi fi in Anglia, comunicarea noastra se va realiza prin email, mesaje, telefon etc. O sa am nevoie de toate documentele firmei scanate o data la 3 luni pentru realizarea rapoartelor de monitorizare. In afara de cele mentionate mai sus, un alt criteriu important este deplasarea la punctul de lucru din Eforie Sud pentru facturi, realizarea registrului de casa + ajutor in realizarea rapoartelor de productie/miscari stoc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: -
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: -
  • Număr angajați: 2

Cerinte tehnice: - Contabilitate primara si generala pe conturi de gestiune, - Revisal angajati/servicii SSM - intocmirea evidentei contabile,sintetica si analitica,prin inregistrarea in ordine cronologica a documentelor primare; - intocmirea balantelor contabile lunare; - completarea jurnalelor obligatorii: registrul-jurnal,registrul-inventar,jurnale de TVA , cartea mare,registrul de evidenta fiscala; - intocmirea si depunerea declaratiilor lunare,trimestriale si anuale privind impozitele si taxele datorate; - intocmirea,certificarea( daca este cazul) si depunerea situatiilor financiare anuale, - participarea,la cerere, la inventarierea generala a patrimoniului:stocuri,mijloace fixe,obiecte de inventar; - inventarierea anuala a tuturor conturilor ,intocmirea confirmarilor de sold; - acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii,inclusive in cazul sistemelor informatice; - elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile,a planului de conturi adaptat unitatii,a contabilitatii de gestiune,a controlului de gestiune si controlului prin buget,in baza si cu respectarea normelor legale. - Declaratii lunare/trimestriale cu depunere on line - Balanta lunara de verificare - Bilant contabil lunar. - Evidenta contabila pe conturi distincte a subventiei de Minimis, conform contract.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 40
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 40
  • Număr angajați: 0

Despre numărul documentelor primite/ emise lunar nu știu încă ce să vă transmit. Firma se ocupa cu crearea de jocuri și jucării iar vânzarea acestora se va face în special cu ajutorul platformei de internet. Lunar se vor achiziționa materiile prime pentru crearea produselor de la magazine online specializate. Aș dori o ofertă pentru serviciile de contabilitate.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Craiova
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 3
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Consultanta IT, servicii online, pentru inceput exclusiv cu un client din afara spatiului comunitar, nesupus platii TVA. Unic asociat nesalariat, dividende de retrans posibil anual. As avea nevoie de contabilitate si depunerea declaratiilor. Deasemenea cateva sfaturi la inceput pentru a initia corect activitatea firmei. Va multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 4
  • Număr angajați: 1

Buna ziua ,am nevoie de un contabil pentru perioadele fara activitate sau cu activitate minima. Cerinte: 1. Informarea periodică a conducerii asupra situaţiei economico-financiară a societăţii; 2. Informarea permanentă şi în timp util a conducerii societăţii privind reglementările din domeniul fiscal şi financiar-contabil; 3. Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare şi circuitul acestora în cadrul organizaţiei. 4. Reprezentare în fața organelor de control.