PIRAMIDA 2000 IMPEX SRL

Bucureşti sector 3
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
20+
Ani pe piață
100+
Oferte trimise
Selecția clienților 2019
Selecția clienților 2020
5,0
5 recenzii

5 recenzii pentru PIRAMIDA 2000 IMPEX SRL

Recenzii ale clienților

5,0
PFA R. I. , 4 ani în urmă

Promtitudinea in a face o oferta si flexibilitatea tarifelor in concordanta cu dimensiunea afacerii clientului si numarul de documente de inregistrat. Am lucrat cu Piramida 2000 Impex si recomand serviciile lor!

5,0
SPIRIDON D. M. P. , 4 ani în urmă

Sutem foarte multumiti de serviciile contabile oferite de Piramida 2000 Impex, recomandam cu placere firma!

5,0
Mitrache A. , 6 ani în urmă

Aveam nevoie de o persoana autorizata care sa imi tina evidenta contabila. Cu ajutorul dvs. am gasit o firma de contabilitate care a dat dovada de profesionalism in abordare, pret corect si sunt si aproape de mine. Sunt multumit de alegerea facuta.

5,0
SC P. d. S. , 4 ani în urmă

totul a fost in regula. Recomand aceasta firma!

5,0
pfa , 4 ani în urmă

Promptitudinea.

Deocamdata nu am obiectii.

Servicii: Servicii de contabilitate, Expert contabil, Consultanță fiscală, Consultant fiscal, Audit financiar, Contabilitate, Contabili, Firme contabilitate, Firme de contabilitate

Alți profesioniști în apropiere de Bucureşti sector 3

Alte servicii în București și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Râmnicu Vâlcea
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 8
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 8
  • Număr angajați: 20

Servicii inginerie pentru piata interna si internationala. Cautam serviciile unei firme de contabilitate care sa ne ofere : inregistrarea conturilor de venituri si cheltuieli in contabilitate si calcularea impozitului pe profit in conformitate cu legislatia romana; elaborarea balantei de verificare ; pregatirea tuturor declaratiilor curente cerute de autoritati si depunerea lor inainte de data scadenta (declaratii de TVA, declaratii de taxe si impozite, rezultatul financiar la sfarsitul anului, etc.); intocmirea si depunerea altor situatii financiar-contabile conform legislatiei in vigoare

Contabilitate

  • Localitate / sector: Craiova (Dolj)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 100
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 15
  • Număr angajați: 0

Suntem o firma nou infiintata ce se ocupa de prelucrarea materialelor textile si producerea blocurilor cu ajutorul imprimantelor 3d. Momentan dorim sa vindem atat en detail persoanelor fizice cat si en gros persoanelor juridice in principal. Avand in vedere ca suntem o firma noua nu putem aproxima foarte bine numarul maxim de facturi pe care o sa il avem. Cautam ajutor si indrumare pentru a tine totul perfect din punct de vedere legal. Cu respect, Craciun Alin-Ionut

Contabilitate

  • Localitate / sector: București (București)
  • Forma juridică: altele
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Intreprinderea Individuala are ca activitate principala productia si distribuirea prin terti de tricouri personalizate, iar ca activitati secundare, productii audio/video cu sediul la terti. Aceasta este nou infiintata si necesita inregistrarea si toate procedurile fiscale indeplinite. Rog seriozitate, multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 10
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 50
  • Număr angajați: 0

-Servicii de tip "shared services" pentru companii din grup ( tari din UE), costurile fiind formate din cheltuiala cu forta de munca ( cca. 70% din costuri), diferenta reprezentand chetuieli generale si adminsitrative. Veniturile sunt obtinute pe baza de alocarea a acestor costuri inregistrate + un markup, reprezentant ajustarea pe baza preturilor de transfer. - Cererea nu consta in servicii de adminstrare personal/salarizare, acestea fiind procesate de o alta companie externa. Cu stima,

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 6 (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 0

SRL nou infiintat, activitate redusa. Aria de activitate: prestari servicii de publicitate online. Orientativ, am 2 clienti din Romania si 1 client din UE. Deci volumul de lucru este redus. Neplatitor de TVA. Doresc colaborare preferabil cu cineva care mai are clienti din sfera Prestari servicii intracomunitare / Publicitate online.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Domnești (Ilfov)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 20 bonuri casa de marcat
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 30
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, detin un magazin in incinta unui camin studentesc, activitatea desfasurata este de comert cu amanuntul, programul este de luni pana vineri, pe perioada vacantelor este inchis, 3 luni vara, de sarbatorile de CRACIUN SI PASTE .Sunt in cautarea unui contabil, deoarece din motive personale intemeiate , contabilul pe care l am avut a renuntat la colaborarea cu societatea noastra. Va rog pentru mai multe detalii ma puteti contacta telefonic. multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați (Galați)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 10
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 2

Buna ziua, Noi suntem o companie abia infiintata de retail online. Website-ul este in curs de formare - va fi gata in 2 luni si momentan achizitionam produsele - toate din strainatate. Cautam o persoana care sa se ocupe de documentatie - tot ce trebuie depus la finante si facturi. Momentan nu sunt foarte multe de facut deoarece nu am inceput tradingul online.. Multumesc Oana Scintei

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați (Galați)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: intre 5 si 20
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: intre 5 si 20
  • Număr angajați: 2

Societatea Metalpur are domeniul de activitate metalurgie,cumpara tabla pe care de obicei o vinde in aceeasi luna. in functie de luni sunt emise si facturi mai multe sau mai putine,EX.noiembrie,decembrie,ianuarie ,februarie si chiar uneori si martie,sunt luni moarte,unde nr de facturi nu ajunge la 10.In celelalte luni nr de facturi poate creste pana la 20-30 de facturi /luna Avem nevoie de un contabil

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca (Cluj)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 10
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 1

Activite: vanzarea de produse fabricate din lemn (de ex.saune), lucrari de constructii particularitati: neplatitoare de TVA, declaratii trimestriale, impozit pe venit microintreprindere, evidenta stocurilor se tine de catre administrator Avem nevoie de un contabil ,asteptari: consultanta in domeniul fiscal, corectitudine si punctualitate

Contabilitate

  • Localitate / sector: București (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 2
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 5
  • Număr angajați: 2

Buna ziua, As dori sa va cer o oferta de contabilitate pentru o firma servicii de consultanta de investitii cu putini clienti, asteptari de maxim 20 facturi emise pe an, si maxim 50 de facturi de achizitie pe an (estimez in jur de 50 de documente contabile pe an). Angajati: 2 full time + 1 intern pe contract internship la fiecare 6 luni. Firme are de asemenea o finantare europeaana de tip "Start-up Plus" si orice servicii care pot ajuta cu gestiunea rambursarilor din cadrul proiectului pot fi utile. Vedeti mai jos exemplu de servicii de baza de care am nevoie, puteti adauga ce considerati pertinent. A.Servicii contabile  Intocmirea contabilitatii analitice si sintetice in conformitate cu standardele romanesti de contabilitate;  Dezvoltarea analitica a planului de conturi in concordanta cu activitatile executate de companie;  Intocmirea balantei sintetice si analitice;  Intocmirea declaratiilor fiscale periodice si depunerea lor in termenul legal;  Intocmirea situatiilor financiare anuale si semestriale;  Asistenta in intocmirea documentelor primare;  Consultanta fiscala pentru tranzactiile efectuate de client B. Servicii resurse umane:  Intocmire contracte de munca  Organizare, administrare Revisal  Relatia cu ITM  Prepararea statelor de plata pentru salariati;  Intocmire ordine de plata pentru contributiile salariale;  Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare privind taxele si contributiile catre bugetul asigurarilor sociale.  Asistenta in situatia unui control ITM Va multumesc, Tudor Mafteianu