
Aceasta a fost prima mea experiență cu portalul Necesit și sunt mulțumita până acum. Am gasit un contabil care mi-a răspuns rapid și profesionist la solicitarea mea de depunerea anuală a situatiei financiare, iar pretul cerut a fost unul corect.
Va multumesc ca m-ati ajutat sa gasesc un contabil de incredere. Colaboram de mai bine de un an si este intotdeauna disponibil pentru a-mi raspunde la intrebari si pentru a ma indruma. Sunt foarte multumita de colaborarea noastra!
Am primit mai multe oferte cu preturi competitive, dar firma Dl Mihai mi-a atras atentia. L-am contactat si s-a dovedit o alegere foarte buna: este un bun profesionist, politicos si foarte receptiv. Serviciile de contabilitate pe care le presteaza sunt impecabile. Il recomand tuturor!
Serviciile de bază oferite de firmele de contabilitate sunt: ținerea evidenței contabile, păstrarea evidenței analitice a clienților și furnizorilor și monitorizarea conturilor deschise, ținerea unui registru de active fixe, contabilizarea salariilor și a altor plăți către persoane fizice, calcularea taxei pe valoarea adăugată, întocmirea situațiilor financiare și a rapoartelor anuale și întocmirea declarațiilor fiscale pentru impozitul pe profit.
Un contabil se poate ocupa în locul dumneavoastră de toate obligațiile legale ale societății dumneavoastră. Singura dvs. sarcină este să îi furnizați documentația relevantă. Cu toate acestea, prețul său depinde de amploarea serviciului.
Vă sfătuim să discutați mai întâi orice problemă cu contabilul dumneavoastră și să găsiți împreună o soluție. În cazul în care acest lucru nu este posibil, este posibil să decideți să vă schimbați serviciul de contabilitate.
Un contabil ține evidența tranzacțiilor financiare și întocmește situații financiare, cum ar fi bilanțuri și declarații de venit. Un contabil va ține în evidența: impozitele pe salarii și pe muncă, vânzările și achizițiile, cheltuielile, extrasele bancare, declarațiile de profit și pierdere, analiza fluxului de numerar.
Buna ziua, Sunt in cautarea unui contabil pentru societatea BBN SRL, din brasov. Este o firma nou infiintata, momentan nu vom avea angajati. Ne ocupam cu distributia de materiale de constructii cat si cu constructia de case modulare prefabricate. Facturile de achizitii sunt de la furnizori din Romania, iar produsele vor fi livrate in Franta. Momentan nu am inceput activitatea, suntem in cautare de clienti. Multumesc anticipat!
Bună ziua! Mă numesc Elena și am deschis o firmă în România acum 1 luna. Nu sunt cetățean al României și nici rezident. Recent am obținut CIF. Am nevoie de contabilitate externalizata și salarizare 1 persoană (planific să fiu eu, pe contract de administrare). Sunt mai multe nuanțe, dat fiind nu sunt cetățean român și aș aprecia mult să colaborăm în cazul în care dețineți informații sau experiență în astfel de cazuri. Mulțumesc anticipat!
Activitate de subinchiriere si cursuri de limbi straine Cca. 3 facturi emise lunar si cca. 5 facturi furnizori, incl. conta, plus bonuri sau facturi transport (taxi, Bolt, ocazional tren, etc.) Asteptari: Evidenta contabila - lunar/trimestrial – supravegherea contabilitatii – Inregistrarea documentelor contabile primare; – Intocmirea registrelor contabile; – Intocmirea balantelor contabile lunare – Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare/trimestriale/semestriale si anuale; – Intocmirea si certificarea bilantului contabil anual si semenstrial; - verificarea veridicitatii facturilor primite. Revisal, ITM - lunar/trimestrial – Intocmirea registrului de evidenta salariati; – Intocmirea dosarelor de angajare; – Intocmirea si inregistrare contractelor de munca la ITM; – Intocmirea si depunerea fiselor fiscale anuale; – Intocmirea şi depunerea actelor adiţionale la contractele de muncă. Salarizare - lunar/trimestrial – Calcul lunar salarii; – Intocmirea si depunerea lunara a statelor de plata la ITM; – Intocmirea si depunerea lunara a comisionului ITM; – Intocmirea lunara a declaratiilor de CAS, somaj, sanatate; – Intocmirea şi depunerea la Administraţia finanţelor publice a declaraţiilor privind:impozit pe salarii; – Întocmirea şi depunerea fişelor fiscale. – Întocmirea şi depunerea registrului salariaţi în format electronic. Expertiza contabila, analiza financiara - la cerere – Expertiza contabila - Consultanta financiar - contabila – Evidenţierea neregularităţilor existente în activităţile economice ale unui agent economic, cauzele generatoare ale acestor neregularităţi precum şi prezentarea unei serii de posibilităţi de soluţionare a inadeverţentelor constatate. – Controlul registrelor, conturilor şi actelor justificative ale unei societăţi, interpretarea datelor de evidenţă şi formularea opiniilor cu privire la problemele identificate pe baza legislaţiei în vigoare. – Analiza conformităţii faptelor economice cu documentele aferente, precum şi cauzele care au generat abaterile de la actele normative în vigoare. – Consultanta financiara. Asistenta in fata autoritatilor - la cerere – Garda Financiara – Administratia Financiara – Alte organe cu drept de control fiscal La aceastea se adauga un audit financiar la inceperea colaborarii.
aproximativ 30-40 facturi/luna, platitoare de impozit pe profit, spatiu inchiriat de la persoana fizica, platim dividende, derulam leasing financiar pentru autoturism,decontat in functie de euro; pentru moment neplatitoare de tva. Facem noi NIR-urile si registrul de casa Ne dorim contabilitate completa, declaratii, bilant si consultanta fiscala, astfel incat sa minimizam impozitul pe profit Multumim!
Buna ziua, Am deschis un SRL in luna noiembrie a anului trecut cu scopul colaborarii la un loc de munca, care nu s-a mai concretizat. Am contactat o firma pentru radierea acestuia, si am nevoie de situatia financiara finala,bilant contabil, contul de profit-pierderi,etc. Mentionez ca sunt unic asociat al firmei si nu am avut niciun fel de incasari sau cheltuieli cu firma, astfel ca totul ar trebui trecut cu 0. As dori o oferta de pret pentru serviciul solicitat. Multumesc,
Buna ziua, Va contactez in vederea obtinerii unei oferte pentru servicii de contabilitate pentru S.R.L.. In scopul intocmirii ofertei, va rog sa gasiti mai jos cateva detalii cu privire la activitatea societatii: - Forma de organizare: S.R.L. cu un singur asociat (cetatean roman); - Obiect de activitate: Activitati de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client); - Platitoare de impozit pe venitul microintreprinderilor; - Inregistrata in scopuri de TVA, cu perioada fiscala trimestriala; - Numar de angajati: 1 cu norma intreaga (perioada fiscala trimestriala impozit si contributii salariale); - Numar mediu de facturi lunare: · 1 factura emisa (prestari de servicii catre o societate din UK); · 1 factura primita (cea pentru serviciile de contabilitate); - Numar mediu de bonuri fiscale lunare: 0; - Numar de conturi bancare: 4 (doua de RON, doua de EUR) - din cele 4 conturi, doar 2 au activitate lunara, celelalte 2 sunt in general fara tranzactii; - Numar mediu de operatiuni desfasurate prin banca: 1 incasare, 2-3 plati, 1-2 schimburi valutare; - In general nu desfasoara operatiuni cu numerar, soldul la casa fiind 0; - Nu are imprumuturi, leasinguri, imobilizari corporale, mijloace fixe; - Cifra de afaceri pe anul : . lei; - Sediul social este in Roman, dar administratorul locuieste in Bucuresti si are semnatura electronica; - Prima luna de preluare a contabilitatii: martie . Va stam la dispozitie pentru orice alte detalii de care aveti nevoie in vederea pregatirii ofertei. Va multumesc anticipat, Denisa Iorgu Tel.: ..
Buna ziua! Va contactez din partea companiei TrustLine SRL, nou înființata, ce se ocupa cu e-commerce (pe platforma Emag). Suntem in cautarea unui contabil ce folosește platforma Smartbill si se poate ocupa de contabilitate si gestiune. Astept raspunsul si oferta dumneavoastra si va multumesc anticipat!
Asigurarea serviciului de contabilitate pentru implicand monitorizarea si executarea tuturor serviciilor de specialitate in vederea raportărilor financiare complete, bilanțuri, deconturi, etc. ale unor proiecte culturale finantate de Ministerul Culturii, AFCN, Consiliul judetean Buzau și alte entitati administrative care aloca fonduri pe proiecte culturale. Momentan sunt in lucru 2 proiecte: Festivalul de muzică si arte Vadoo Fest 6 care urmeaza a fi depus la MInisterul Culturii si AFCN si Consiliul judetean Buzau respectiv Laboratorul de creatie Natural Bond care urmeaza a fi depus la AFCN. Contabilul va deveni implicit responsabilul financiar al proiectului. Suma solicitata prin programele de finantare: ron.
Doresc servicii de contabilitate pentru 2 firme cu un volum mic de activitate (5 - 10 - 15 acte lunar fiecare) Asteptarile mele sunt: daca eu platesc serviciile la zi astept ca actele sa fie procesate la timp, nu vreau sa platesc dobanzi si penalitati, nu vreau sa primesc amenzi ca nu s-a depus situatia anuala.
Buna ziua, Am avut firma S.R.L in an si a fost vanduta in an si Anaful in an ma inscris pe certificat de cazier fiscal firma a fost cesionat de un avocat din care am toate dovezile Proces verbal Declaratie Contract de cesiune partilor sociale Nou certificat de inregistrare Caut contabila din care poate sa ma rezolva problema Anaf Timisoara cu actualizare date si stergere din cazier fiscal Multumesc!