Prompitudea și informațiile oferite m-au ajutat foarte mult în vederea alegerii corecte, locația pentru mine a fost un plus imens. Recomand cu caldură necesit.ro pentru oricine are nevoie de servicii de calitate.
Am căutat un contabil care să fie sociabil, și care să se plieze pe programul meu, fără să mă bată mult la cap, știind foarte bine ce are de făcut. Asta am găsit cu ajutorul necesit.ro, și sunt extrem de multumit deocamdată! Mulțumesc.
Furnizorul a dat dovadă de profesionalism încă din primele discutii, cel mai mult mi-a placut ca am discutat cu contractul de prestări servicii in față. Transparența și profesionalismul de care au dat dovadă m-au făcut să îi aleg. Necesit.ro este un site pe care o sa îl recomand cu siguranță pe mai departe.
Serviciile de bază oferite de firmele de contabilitate sunt: ținerea evidenței contabile, păstrarea evidenței analitice a clienților și furnizorilor și monitorizarea conturilor deschise, ținerea unui registru de active fixe, contabilizarea salariilor și a altor plăți către persoane fizice, calcularea taxei pe valoarea adăugată, întocmirea situațiilor financiare și a rapoartelor anuale și întocmirea declarațiilor fiscale pentru impozitul pe profit.
Un contabil se poate ocupa în locul dumneavoastră de toate obligațiile legale ale societății dumneavoastră. Singura dvs. sarcină este să îi furnizați documentația relevantă. Cu toate acestea, prețul său depinde de amploarea serviciului.
Contabilul dvs. va preda registrele contabile autorităților fiscale și va fi prezent în orice moment în cazul unei inspecții fiscale. Cei mai mulți contabili nu vă vor cere bani pentru munca suplimentară.
Un contabil ține evidența tranzacțiilor financiare și întocmește situații financiare, cum ar fi bilanțuri și declarații de venit. Un contabil va ține în evidența: impozitele pe salarii și pe muncă, vânzările și achizițiile, cheltuielile, extrasele bancare, declarațiile de profit și pierdere, analiza fluxului de numerar.
Expertiza complexă din aria contabilității financiare este unul dintre principalele atuuri profesionale ale BCA Accounting Sibiu bazat atât pe viziunea de ansamblu asupra mediului de afaceri românesc, cât și pe cunoașterea în detaliu de către experții noștri a nevoilor de raportare a companiilor. Specialiștii noștri sunt excelent pregătiți, atât la nivel de pregătire contabilă, cât și la nivel legislativ. ce beneficiezi dacă alegi serviciul de contabilitate financiară: Reprezentarea în relațiile cu organele de control ale Ministerului Finanțelor Publice; Obținerea certificatelor fiscale, certificatelor constatatoare; Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, după caz, întocmirea și depunerea declarațiilor în termenele legale; Calculul impozitului pe dividende, întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitul pe dividende; Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice și juridice nerezidente; Întocmirea decontului de TVA și depunerea acestuia în termenele legale; Consolidarea balanțelor de verificare pentru grupuri de societãți și transpunerea lor în bilanț; Întocmirea altor situații sau rapoarte cerute de legislația în vigoare; Întocmirea de raportări contabile externe, dacă specificul activității o impune către parteneri, furnizori sau clienți externi; formări periodice privind schimbările legislației fiscale privitoare la activitatea beneficiarului; Participarea cu ocazia verificării contabilității de către organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare și fiscale; Întocmirea de dosare credite, dosare leasing; Evidență global-valorică, cantitativ-valorică, după caz, și întocmirea balanței analitice a stocurilor; Elaborarea balanței de verificare și a balanțelor analitice; Întocmirea jurnalelor contabile prevăzute de lege: Registrul Jurnal, Registrul ventar, Registrul Cartea Mare; Evidență analitică și sintetică clienți, furnizori; Evidență mijloace fixe, calculul amortizării.
Buna ziua! Doresc sa imi incep activitatea in cabinet si am nevoie de ajutor pe partea de contabilitate. Fiind la inceput de drum, nu ma astept la un numar mare de emitere de facturi (estimez 5 pe luna maxim). As dori sa fac cateva achizitii pe firma si nu stiu cum sa le incorporez. Nu sunt inregistrata ca platitoare de TVA. Sunt incadrata in categoria de profesii liberale. Sper sa ne auzim cat mai curand! Multumesc! O zi frumoasa!
Suntem o firma nou infiintata, si vrem sa deschidem un magazin online de piese si accesorii pentru autovehicule, deocamdata doar online, vom avea o categorie de baterii auto la care vom avea un serviciu de livrare si montaj la locul solicitat de client, serviciul va fi disponiibil deocamdata doar in judetele Teleorman si Olt. precizez faptul ca firma are sediul social la Bucuresti dar isi va desfasura activitatea de la Turnu Magurele, jud. Teleorman. Avem nevoie de servicii de contabilitate.
Buna ziua, Am infiintat de curand Asociatia Club Sportiv S.A.I.K.I. , care va desfasura in Brasov cursuri de aikido, tabere (1 data pe an) si alte activitati legate de practicarea aikido. Asociatia nu are angajati. Va rugam sa ne transmiteti o oferta de pret pentru servicii de contabilitate. Multumesc,
Domeniul principal de activitate il constituie activități imobiliare pe baza de comision sau contract. Dorim să colaborăm cu un contabil sau o firmă de contabilitate , care sa ne ajute in tot ceea ce tine de relatia cu statul , depuneri de acte , bilanț , balanță etc … Avem nevoie de un contabil cu care sa putem comunica usor .
Bună ziua! Am deschis un nou site de produse fashion, îmbrăcăminte și încălțăminte și caut un contabil/contabilă pentru a mă îndruma și a mă ajută pe partea de contabilitate, specific că site-ul este unul de tip dropshipping, deci eu nu deține stoc se produse, toate articolele sunt importate din Polonia și am nevoie și de îndrumare pentru a obține acel cod intracomunitar de la ANAF pentru a putea importa produsele, specific că sunt nou în acest domeniu și sunt deschis la orice sfat pentru a putea lucra % legal și să fiu în regulă cu absolut toate documentele. Aștept cu nerăbdare ofertele dumneavoastră. Vă mulțumesc anticipat.
Am încercat sa înființez o PFA dar am primit informație, de la ONRC ca am o problema pe cazier fiscal. Din păcate sunt reprezentantul legal al unei companii care nu a fost radiata si a devenit inactiva fiscal. . Firma nu a avut niciodată activitate: nu a cumpărat nimic (cu excepție de serviciile de domiciliere si contabilitate) si nu a emis nici o factura. Firma care a ținut contabilitate (si ar fi trebuit s-o desființeze) este de negăsit. Îmi puteți ajuta cu radiere sau reactivare? Am nevoie de un sfat, sa știu ce e mai bine.
Am deschis PFA-ul in cand voiam sa fac Shopify cu el. Intre timp m-am interesat mai mult despre shopify si am decis sa nu deschid magazinul online in schimb am ramas cu PFA-ul deschis si activitate 0 pe el. Intre timp am primit o oferta de munca doar ca pe contract B2B. In acest moment caut sa schimb codul CAEN pe care il am, sa aduc contabilitatea la zi (Nu a mai fost facuta de 3 ani) dupa care sa am un contabil care sa ma ajute lunar cu facturarea catre client.
Firmă mică din Timișoara, activă din , plătitoare de TVA, specializată în design interior și industrial. Avem nevoie de contabilitate simplificată pentru gestionarea facturilor ocazionale, depunerea declarațiilor fiscale, raportările ANAF și asigurarea conformității fiscale. Volumul de activitate este redus, iar colaborarea dorită este pe termen lung. Mulțumesc
Dorim ca firma de contabilitate sa utilizeze Nexus ca software, ca prima conditie. Volumul de activitate este mai complex, multe din inregistrari se vor intampla prin importuri, la sediu avem o persoana care poate opera datele primare, in special preluarea facturilor de intrare din spv care trebuie sa fie facuta de personal din intern datorita specificului firmei. Serviciul de payroll este deja externalizat, se primesc NC si D. Multumim