6 oferte pentru contabilitate în Cluj-Napoca cu 1 solicitare

Recenzii ale clienților

    
Promar C. P., Cluj-Napoca

Prompitudea și informațiile oferite m-au ajutat foarte mult în vederea alegerii corecte, locația pentru mine a fost un plus imens. Recomand cu caldură necesit.ro pentru oricine are nevoie de servicii de calitate.

    
Fivetoon B., Brașov

Am căutat un contabil care să fie sociabil, și care să se plieze pe programul meu, fără să mă bată mult la cap, știind foarte bine ce are de făcut. Asta am găsit cu ajutorul necesit.ro, și sunt extrem de multumit deocamdată! Mulțumesc.

    
Sara K., București

Furnizorul a dat dovadă de profesionalism încă din primele discutii, cel mai mult mi-a placut ca am discutat cu contractul de prestări servicii in față. Transparența și profesionalismul de care au dat dovadă m-au făcut să îi aleg. Necesit.ro este un site pe care o sa îl recomand cu siguranță pe mai departe.



Profesioniști de calitate. Toți profesioniștii noștri sunt verificați și de încredere.
Vă vom trimite ofertele în cel mai scurt timp, cel mult în câteva zile.
Economisiți timp și bani. Până la 6 oferte cu 1 solicitare!

Sunteți profesionist? Clienți noi pentru Dvs. în fiecare zi.

10.000+ proiecte de actualitate pe lună. Decideți ce fel de clienți vă doriți și începeți să faceți proiecte noi. Fără obligații.

Alăturați-vă

Întrebări frecvente

Solicitări recente pentru contabilitate

Contabilitate

  • Localitate / sector: Pitesti, Arges
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Fabricarea de constructii metalice si parti componente ale structurilor metalice
  • Număr angajați: 0

Fima operează in Italia, 2 asociati, contabilitate trimestriala anuala, 1 factura pe luna, 1 cont euro si 1 cont ron

Contabilitate

  • Localitate / sector: Tarnova, Arad
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: agricultura
  • Număr angajați: 0

Firma in curs de infiintare. Activitate este cultivarea pamantului cu culturi mari (grau, orz, rapita, porumb, floare soarelui, soia, sorgh, etc.). As dori o solutie pentru contabilitate care ofere si acces la datele prin internet. Birou pentru firma va fi in . Acces la facturi si alte documente care trebuie pentru contabilitate trebuie organisat intr-un fel simplu. Ideal ar fi sa vb si limba germana. Multumim

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bucuresti, Sector 3
  • Forma juridică: SA
  • Domeniul de activitate: Consultanta
  • Număr angajați: 20

Buna ziua, Ne intereseaza sa achizitionam servicii de contabilitate de gestiune a firmei pentru , la nivel de expert contabil ( este interprindere mica, introducerea datelor s-ar face la sediul firmei; operam cu GA) Va rugam sa ne spuneti daca aveti astfel de servicii in oferta si daca da, va rugam sa ne transmiteti o oferta. In asteptarea unui raspuns, Numai bine,

Contabilitate

  • Localitate / sector: 1 Decembrie , Ilfov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: ALTE ACTIVITATI FINANCIARE
  • Număr angajați: 30

Societate casa de amanet cu sediu, 11 puncte de amanet si 2 puncte vanzari bijuterii, 30 de salariati , cu contracte leasing si un cont bancar, platitoare de impozit pe profit , tva lunar rog oferta pentru servicii complete de contabilitate si resurse umane (fara ssm si protectia muncii ). Va rog prezentati oferta Dvs pe email. Multumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța (Constanța)
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: CAEN 3259 - Laborator de Tehnica Dentara
  • Număr angajați: 5

Necesitati: - Contabilitate - Resurse Umane - Asistenta si informare (in cazuri de contractare credite, fonduri europene, controale, situatii imprevizibile etc.) - Comunicare usoara

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 3
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comert online
  • Număr angajați: 1

Buna ziua. Am dori si noi o oferta de pret pentru serviciile de contabilitate. Iata cateva informatii despre firma noastra: - Avem o firma noua platitoare de TVA cu un singur angajat - Activitatea noastra este de comert produse cosmetice. - Avem un magazin online si 99% din ceea ce vindem sunt din acel magazin online si facturile se emit prin smart-bill automat. - Uneori mai vindem si pe baza de contract face to face cu facturi tot in smartbill si plata prin transfer bancar. - Pe site, plata se efectueaza fie cu cardul prin NETOPIA fie ramburs la curier. - Livrarea se face printr-o firma de curierat, fara contract ci cu credit preplatit. (Adica noi platim de lei in avans si din acei bani ei deduc cheltuielile cu transportul, iar cand ramanem fara credit, cumparam mai mult. Iar ei ne dau o lista cu livrarile reusite si tot ei incaseaza rambursul pentru noi, pe care ni-l vireaza in cont atunci cand se strange o suma mai mare). - Avem un sediu social fara punct de lucru si nu detinem casa de marcat. - Gestiunea o putem tine in smartbill sau va putem spune dumneavoastra la sfarsitul fiecarei luni, cate produse mai avem. - Noi importam din uniunea europeana un singur produs pe care il vindem, insa pe viitor este posibil sa devina 2 sau 3 produse. - In total emitem cu aproximatie de facturi lunar. - Lunar veti primi de la noi toate informatiile structurate, pentru a va fi usor de procesat sau de automatizat, iar daca este necesar, vi le aducem si printate. - Intentionam sa facem un leasing pe aceasta firma, si publicitatea firmei va fi prin facebook si google, deci vor trebui justificate in firma si aceste cheltuieli. - In rest, vom avea doar cheltuieli si achizitii normale ca orice alta firma, cu sediul social si cu ambalajele pentru livrari. V-am oferit toate detaliile, pentru a putea stii exact volumul de munca si pentru a ne face o oferta cat mai exacta. Asteptam oferta Dumneavoastra. Va multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Giurgiu
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: TRANSPORT RUTIER DE MARFA INTERN SI INTERNATIONAL
  • Număr angajați: 3

EFECUAM TRANSPORT RUTIER DE MARFA IN TARILE UE SI AVEM 2 PC DE LUCRU : UN MAG MIXT prod alim si nu numai, IN JUD GR SI O VULCANIZARE LA INCEPUT DE DRUM , TOT IN JUD. MULTUMIM. AVEM NEVOIE DE SERVICII DE CONTABILITATE TOTALA , INCLUSIV PRIMARA PENTRU TOT . EF. STATE DE PL, DECIZII DIURNA, AJUTOR CONTRACTE PR SV, ACTE ONRC, CIM-URI, REVISAL, REPREZ IN CONTROALE, ASIST SI INDRUMARE PT AUTORIZATII , INTR-UN CUVANT TOT CE SE POATE FACE. in prez avem 2 credite in derulare /Activit se deruleaza cu 2 tir pt moment si o remorca. Astept oferta dvs de pret. multumesc anticipat .

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Comert prin internet
  • Număr angajați: 0

Activitatea presupune vanzarea de produse online, la nivel de Romania, cat si international(partea asta ramane de vazut in functie de cum este cu contabilitatea pentru ca nu stiu inca ce presupune si sper sa mi se explice). Asteptarile mele sunt ca pe partea de contabilitate sa fie cineva care se descurca cu tot ce este nevoie si sa imi poate explica lucrurile care trebuie facute. Actele firmei trebuie sa iasa curand si pana atunci vreau sa gasesc si un contabil bun cu care sa pot colabora. Ma puteti contacta de preferat intre orele 10-16 sau 20-22, ori mesaj la orice ora

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 6
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: inchiriere/turism
  • Număr angajați: 0

Intentionez sa deschid o pentru a se ocupa de inchirierea unor proprietati imobiliare in baza ui contract de folosinta gratuit. Vor fi maxim 6 cere de inchiriat in Va Veche. Care sunt costurile informative pentru serviciul de contabilitate in contextul in care discut despre o activitate sezoniera - estim sa avem turisti doar in perioada 1 Mai - 15/ Septembrie? Multumesc, George

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Suceava
  • Forma juridică: altele

Buna ziua, Voiam sa va intreb daca este posibil sa avem un meeting online de consultanta de aproximativ 30 minute - o ora? As avea o intrebare legata de deschiderea unui SRL in Romania pentru a lucra ca freelancer pentru o platforma din America din cand in cand. Context: Locuiesc si lucrez in Olanda. Printr-o platforma americana, lucrez ca programator cateodata pe proiecte la diferite companii. Nu lucrez constant, decat daca chiar imi place proiectul si daca pot lucra pe langa servici, deci max 10-20 de ore pe saptamana. Problema: Ar trebui sa imi fac firma in Olanda pentru a gestiona veniturile dar as incerca sa evit din mai multe puncte de vedere ( taxe mai mari ca in romania, contabilitatea costa mai mult, etc.). Solutie 1: PFA Romania, dar eu sunt rezident fiscal in Olanda. Este posibil sa mi deschid PFA daca eu nu traiesc in Romania? Chiar daca imi deschid PFA, nu tot trebuie sa platesc taxe guvernului olandez, din moment ce sunt rezident fiscal aici? Solutie 2: SRL Romania. Ma gandeam ca as putea sa deschid un SRL in romania unde ca actionar sunt eu si mama, iar mama sa detina % din business. Eu primesc facturi de la platforma americana si pot sa inregistrez ca vreau sa primesc facturi pe firma. Din ce am citit pe net, ar trebui sa platesc impozit 3% pe venit si apoi 5% pe dividente. Daca mama scoate dividentele, ce taxe ar trebui sa plateasca? Doar cei 5%? Pe Internet am vazut ca sunt acei 5% si inca 10% din cas daca dividentel depasesc 22. pe an. Si cel mai important, e legal tot ce am mentionat eu mai sus? Va rog sa ma anuntati daca este posibil sa avem un meeting in care sa ma sfatuiti in legatura cu problema mai sus mentionata. Multumesc frumos,