6 oferte pentru contabilitate în Pitești cu 1 solicitare

Recenzii ale clienților

    
Promar C. P., Cluj-Napoca

Prompitudea și informațiile oferite m-au ajutat foarte mult în vederea alegerii corecte, locația pentru mine a fost un plus imens. Recomand cu caldură necesit.ro pentru oricine are nevoie de servicii de calitate.

    
Fivetoon B., Brașov

Am căutat un contabil care să fie sociabil, și care să se plieze pe programul meu, fără să mă bată mult la cap, știind foarte bine ce are de făcut. Asta am găsit cu ajutorul necesit.ro, și sunt extrem de multumit deocamdată! Mulțumesc.

    
Sara K., București

Furnizorul a dat dovadă de profesionalism încă din primele discutii, cel mai mult mi-a placut ca am discutat cu contractul de prestări servicii in față. Transparența și profesionalismul de care au dat dovadă m-au făcut să îi aleg. Necesit.ro este un site pe care o sa îl recomand cu siguranță pe mai departe.



Profesioniști de calitate. Toți profesioniștii noștri sunt verificați și de încredere.
Vă vom trimite ofertele în cel mai scurt timp, cel mult în câteva zile.
Economisiți timp și bani. Până la 6 oferte cu 1 solicitare!

Sunteți profesionist? Găsiți clienți noi în fiecare zi.

Peste 10.000 de proiecte noi lunar te așteaptă.
Alege, colaborează și câștigă inteligent— fără complicații.

Descoperă proiectele

Întrebări frecvente

Solicitări recente pentru contabilitate

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca (Cluj)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 0

Buna ziua cu activitatea principala de Lucrari de tamplarie si dugherie. Dorim sa contactam o firma de contabilitate pentru depunerea declaratiilor trimestriale si pentru consultanta contabila, fara operarea actelor. Firma este infiinatat in iulie. Ma puteti contacta oricand pentru o discutie detaliata. Multumesc anticipat!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 500
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 500
  • Număr angajați: 73

Buna ziua, Ma numesc Tatiana si reprezint compania Moldova , cu sediul in Chisinau, dar afacerea e in Romania. domneniul de activitate este : comert , magazine de haine Sintem cointeresati in servicii externe de contabilitate. Orasele in care activam sunt : Bucuresti m Timisoara, Cluj , Iasi , Constanta si in curand in Galati. Asteptam cu mare interes ofertele Dvs. Cu respect, Tatiana

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 4 (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 0

Buna ziua Dorim o firma de contabilitate pentru Domeniul de activitate este :Lucrari de subtraversare Electrice gaz apa canalizare . cam 5 facturi pe luna mxim si decontarea a maxim 10 - 15 facturi ( combustibil , facturi materiale) Ma puteti contacta oricand pentru o discutie detaliata. Multumesc anticipat!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Ploiești (Prahova)
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, Vanzari pe internet, mai multe comenzi insa planul este ca EU sa import toate comenzile dintr-un excel formatat corespunzator cu extensia .xls sau .csv intr-un program de contabilitate gen SAGA si eu sa ma ocup de introducerea tuturor facturilor, in asa fel incat tot ce ati avea de facut ar fi sa preluati ce eu am introdus (din exportul dat de mine si importat de dvs.) si sa confirmati datele - intrarile vs. banii din cont + iesiri. Pe scurt, planul meu e sa ma ocup eu de toate facturile bagate in program (clienti si furnizori) iar dvs. doar sa semnati si sa depuneti D si ce alte documente mai sunt uneori necesare. Ma gandesc sa ma angajez lunile astea pe firma cu salariul minim pentru a avea si eu un venit minim si a obtine si avantajul de 1% impozit. Astept cea mai buna oferta pe care mi-o puteti face. Va multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați (Galați)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, este obiectul de activitate principala. Doresc servicii de contabilitate, intocmirea dosarelor de angajare a colaboratorilor pe o perioada determinata . Societatea incepe activitatea dupa o lunga perioada de stagnare, au fost reactualizate codurile, este adusa la zi la Oficiul Comertului si poate incepe activitatea. Momentan trebuie sa incepem o lucrare in alt oras, deci trebuie sa urgentez documentatia cu angajarile. Multumesc.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: București sector 4 (București)
  • Forma juridică: SRL

Firma noastra opereaza in domeniul adult, respectiv videochat. Ce ne dorim exact este ca cineva cu experienta fiscala si juridica sa analizeze practicile noastre si sa vina cu recomandari si optimizari acolo unde este cazul. Afacerea se descrie astfel: Modelele (romance) semneaza un contract de drepturi de autor cu studioul. Noi ii oferim spatiul de lucru, suport tehnic si consultanta. Activitatea este una de prestari servicii prin intermediul unor site-uri din diverse tari ale lumii. Aceste site-uri mijlocesc streamingul audio-video a membrilor platitori (a caror origine este necunoscuta) cu modelele din Romania prin servicii de streaming audio-video. Acesti membri isi fac conturi pe aceste site-uri, pe care le alimenteaza cu carduri. Nu avem acces la datele cardurilor pentru a putea stabili nationalitatea acestora. In plus, pot fi folosite carduri preplatite, nenominale. Site-ul isi opreste un comision ce variaza intre 30% si 70% iar restul de bani sunt expediati catre un procesator de plata ( intermediar) ex. PayPal. ( in realitate se numesc paxum.com si firschoicepay.com). Noi avem conturi business la acesti procesatori ce sunt direct legate la conturile bancare ale firmei noastre din Romania. In momentul cand banii se strang in contul virtual al acestui procesator, ii viram prin wiretransfer catre banca romaneasca. Mai departe, conform contractului de drepturi de autor, ne oprim un comisin variabil intre 50% si 30%, restul de bani fiind transferati modelelor. Temele pe care dorim o analiza sunt urmatoarele: - Catre cine facturam in conditiile in care anumite site-uri nu au afisate datele lor de facturare si nici nu cunoastem originea membrilor - Cand se aplica TVA si cand nu se aplica TVA in conditiile in care nu se stie locul in care se afla membrul platitor. Aici puteti face asocierea cu vanzarea de servicii pe internet fara a cunoaste originea beneficiarului - Exista site-uri ce in momentul in care le-am cerut datele lor de facturare, ne-au spus ca ei nu au un acord semnat cu noi, ca sunt doar niste intermediari si ne-au sfatuit sa practicam autofacturarea. Este o solutie aceasta autofacturare? Ce ne dorim sa obtinem: O modalitate prin care putem lucra cu toate site-urile, legal si intr-un mod cat mai eficient din punct de vedere financiar. Liderii de piata ce au apelat in anii precedenti la solutii de consultanta, lucreaza cu majoritatea site-urilor, nu platesc TVA pe sumele incasate si din surse concrete au avut controale din partea organelor statului romanesc iar metodele prin care isi fiscalizau banii au fost gasite corecte. De aici deduc ca impreuna putem gasi solutii fiscale corecte si viabile. Aceasta este o industrie acceptata din punct de vedere legal dar nereglementata. Asadar, impeuna cu niste parteneri capabili dorim sa gasim o solutie optima de fiscalizare ce sta in picioare din punct de vedere fiscal cat si juridic. De asemenea ne cautam un partener pentru a se ocupa si de contabilitatea firmei. Multumesc, Fabian Dumitru

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca (Cluj)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Firma Grow Fresh a fost infiintata anul trecut in luna decembrie si are ca activitate principala agricultura in spatii protejate (sere). Cautam o persoana care sa ne ajute pe parte de contabilitate si care sa se poata descurca cu gestionarea fondurilor europene deoarece o mare parte a investitiei se va baza pe acestea.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara (Timiș)
  • Forma juridică: SA
  • Număr maxim facturi emise lunar: 3
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 3
  • Număr angajați: 1

Societatea are ca obiect de activitate dezvoltarea imobiliara. Activitatea consta in construirea unui bloc de locuinte de 7 etaje si vanzarea apartamentelor din cadrul acestuia. Constructia se realizeaza prin intermediul unui antreprenor general iar vanzarea printr-un broker de vanzari. Finantarea este asigurata printr-un credit bancar. Ca si numar de facturi, estimam in jur de 10-20 facturi furnizori si cam tot atatea facturi clienti. Costurile de constructie se capitalizeaza pana la finalizarea proiectului. Dorim externalizarea serviciului de contabilitate si dorim o oferta de pret in acest sens.

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 5 (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 0
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, as dori si eu un tarif pt contabilitate neplatitor de tva, fara angajati, nou infiintat pt urmatoarele repere #fara activitate #intre 1-10 documente/luna #intre 11-25 documente/luna #intre 26-50 documente/luna #intre 51-75 documente/luna #peste 75 documente/luna Va multumesc! Va rog sa ma contactati in weekend sau de luni pana vineri dupa ora 19:00.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca (Cluj)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5-10
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 5-10
  • Număr angajați: 0

Firma este un startup online cu clienti doar din afara Romaniei. 1. Vand un produs bazat pe abonament si folosesc paddle.com pentru billing . Paddle este un reseller care se ocupa cu tot ce tine de TVA, facturi, etc si eu primesc o suma de la ei aprox. la 2 luni pentru ce am vandut. Deci nu am facturi de facut pentru clienti, varsat TVA, etc. Singurul meu client in contabilitate este Paddle. 2. am un infiintat cam de 6 ani, dar nu am avut activitate deloc si l-am tinut pe 0 ca sa nu-l inchid si sa umblu din nou pentru reactivare. Contabilul tatalui meu facea raportarile trimestriale cat sa ramana activ. As dori sa-l folosesc pe acesta decat sa deschid unul nou. Codurile CAEN cred ca se potrivesc. 3. In afara de banii primiti de la Paddle, o sa mai am cateva costuri cum ar fi servicii de hosting, publicitate online, poate ceva outsourcing, o sa mai cumpar cate ceva pe firma, etc. 4. Firma nu are angajati, dar ma gandesc peste cateva luni sa ma anjagez eu si poate sa mai gasesc pe cineva. Ideea e ca nu e mult de lucru, dar as dori si pe cineva pe care il pot suna daca am o problema, am nevoie de un sfat sau de ex. daca vine ANAF-ul in control s.a.m.d Multumesc