
Prompitudea și informațiile oferite m-au ajutat foarte mult în vederea alegerii corecte, locația pentru mine a fost un plus imens. Recomand cu caldură necesit.ro pentru oricine are nevoie de servicii de calitate.
Am căutat un contabil care să fie sociabil, și care să se plieze pe programul meu, fără să mă bată mult la cap, știind foarte bine ce are de făcut. Asta am găsit cu ajutorul necesit.ro, și sunt extrem de multumit deocamdată! Mulțumesc.
Furnizorul a dat dovadă de profesionalism încă din primele discutii, cel mai mult mi-a placut ca am discutat cu contractul de prestări servicii in față. Transparența și profesionalismul de care au dat dovadă m-au făcut să îi aleg. Necesit.ro este un site pe care o sa îl recomand cu siguranță pe mai departe.
Serviciile de bază oferite de firmele de contabilitate sunt: ținerea evidenței contabile, păstrarea evidenței analitice a clienților și furnizorilor și monitorizarea conturilor deschise, ținerea unui registru de active fixe, contabilizarea salariilor și a altor plăți către persoane fizice, calcularea taxei pe valoarea adăugată, întocmirea situațiilor financiare și a rapoartelor anuale și întocmirea declarațiilor fiscale pentru impozitul pe profit.
Un contabil se poate ocupa în locul dumneavoastră de toate obligațiile legale ale societății dumneavoastră. Singura dvs. sarcină este să îi furnizați documentația relevantă. Cu toate acestea, prețul său depinde de amploarea serviciului.
Contabilul dvs. va preda registrele contabile autorităților fiscale și va fi prezent în orice moment în cazul unei inspecții fiscale. Cei mai mulți contabili nu vă vor cere bani pentru munca suplimentară.
Un contabil ține evidența tranzacțiilor financiare și întocmește situații financiare, cum ar fi bilanțuri și declarații de venit. Un contabil va ține în evidența: impozitele pe salarii și pe muncă, vânzările și achizițiile, cheltuielile, extrasele bancare, declarațiile de profit și pierdere, analiza fluxului de numerar.
oras Brasov, interesati de o firma de contabilitate pentru un SRL panificatie -bacanie, 4 angajati, circa 50 de facturi plus alte bonuri fiscale. Detalii: Produc zilnic panificatie (10-15 kg), patiserie (15-20kg), cofetarie (maxim 5kg). SRL-ul este o bacanie care comercializeaza si produsele altor mici producatori.
As dori infiintarea unui SRL fara angajati, cu asociat unic. Va fi fara TVA, pentru servicii IT (zvoltare software). De asemenea am nevoie gazduirea sediului social si, daca oferiti, servicii contabilitate (in principiu doar intocmirea claratiei pentru impozit trimestrial si bilantul anual).
Fima operează in Italia, 2 asociati, contabilitate trimestriala anuala, 1 factura pe luna, 1 cont euro si 1 cont ron
Firma in curs de infiintare. Activitate este cultivarea pamantului cu culturi mari (grau, orz, rapita, porumb, floare soarelui, soia, sorgh, etc.). As dori o solutie pentru contabilitate care ofere si acces la datele prin internet. Birou pentru firma va fi in . Acces la facturi si alte documente care trebuie pentru contabilitate trebuie organisat intr-un fel simplu. Ideal ar fi sa vb si limba germana. Multumim
Buna ziua, Ne intereseaza sa achizitionam servicii de contabilitate de gestiune a firmei pentru , la nivel de expert contabil ( este interprindere mica, introducerea datelor s-ar face la sediul firmei; operam cu GA) Va rugam sa ne spuneti daca aveti astfel de servicii in oferta si daca da, va rugam sa ne transmiteti o oferta. In asteptarea unui raspuns, Numai bine,
Societate casa de amanet cu sediu, 11 puncte de amanet si 2 puncte vanzari bijuterii, 30 de salariati , cu contracte leasing si un cont bancar, platitoare de impozit pe profit , tva lunar rog oferta pentru servicii complete de contabilitate si resurse umane (fara ssm si protectia muncii ). Va rog prezentati oferta Dvs pe email. Multumim!
Necesitati: - Contabilitate - Resurse Umane - Asistenta si informare (in cazuri de contractare credite, fonduri europene, controale, situatii imprevizibile etc.) - Comunicare usoara
Buna ziua. Am dori si noi o oferta de pret pentru serviciile de contabilitate. Iata cateva informatii despre firma noastra: - Avem o firma noua platitoare de TVA cu un singur angajat - Activitatea noastra este de comert produse cosmetice. - Avem un magazin online si 99% din ceea ce vindem sunt din acel magazin online si facturile se emit prin smart-bill automat. - Uneori mai vindem si pe baza de contract face to face cu facturi tot in smartbill si plata prin transfer bancar. - Pe site, plata se efectueaza fie cu cardul prin NETOPIA fie ramburs la curier. - Livrarea se face printr-o firma de curierat, fara contract ci cu credit preplatit. (Adica noi platim de lei in avans si din acei bani ei deduc cheltuielile cu transportul, iar cand ramanem fara credit, cumparam mai mult. Iar ei ne dau o lista cu livrarile reusite si tot ei incaseaza rambursul pentru noi, pe care ni-l vireaza in cont atunci cand se strange o suma mai mare). - Avem un sediu social fara punct de lucru si nu detinem casa de marcat. - Gestiunea o putem tine in smartbill sau va putem spune dumneavoastra la sfarsitul fiecarei luni, cate produse mai avem. - Noi importam din uniunea europeana un singur produs pe care il vindem, insa pe viitor este posibil sa devina 2 sau 3 produse. - In total emitem cu aproximatie de facturi lunar. - Lunar veti primi de la noi toate informatiile structurate, pentru a va fi usor de procesat sau de automatizat, iar daca este necesar, vi le aducem si printate. - Intentionam sa facem un leasing pe aceasta firma, si publicitatea firmei va fi prin facebook si google, deci vor trebui justificate in firma si aceste cheltuieli. - In rest, vom avea doar cheltuieli si achizitii normale ca orice alta firma, cu sediul social si cu ambalajele pentru livrari. V-am oferit toate detaliile, pentru a putea stii exact volumul de munca si pentru a ne face o oferta cat mai exacta. Asteptam oferta Dumneavoastra. Va multumesc.
EFECUAM TRANSPORT RUTIER DE MARFA IN TARILE UE SI AVEM 2 PC DE LUCRU : UN MAG MIXT prod alim si nu numai, IN JUD GR SI O VULCANIZARE LA INCEPUT DE DRUM , TOT IN JUD. MULTUMIM. AVEM NEVOIE DE SERVICII DE CONTABILITATE TOTALA , INCLUSIV PRIMARA PENTRU TOT . EF. STATE DE PL, DECIZII DIURNA, AJUTOR CONTRACTE PR SV, ACTE ONRC, CIM-URI, REVISAL, REPREZ IN CONTROALE, ASIST SI INDRUMARE PT AUTORIZATII , INTR-UN CUVANT TOT CE SE POATE FACE. in prez avem 2 credite in derulare /Activit se deruleaza cu 2 tir pt moment si o remorca. Astept oferta dvs de pret. multumesc anticipat .
Activitatea presupune vanzarea de produse online, la nivel de Romania, cat si international(partea asta ramane de vazut in functie de cum este cu contabilitatea pentru ca nu stiu inca ce presupune si sper sa mi se explice). Asteptarile mele sunt ca pe partea de contabilitate sa fie cineva care se descurca cu tot ce este nevoie si sa imi poate explica lucrurile care trebuie facute. Actele firmei trebuie sa iasa curand si pana atunci vreau sa gasesc si un contabil bun cu care sa pot colabora. Ma puteti contacta de preferat intre orele 10-16 sau 20-22, ori mesaj la orice ora