CONT EXPERT RSN SRL

Bucureşti sector 4
Firme de contabilitate, Firme de curățenie
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/3

Alți profesioniști în apropiere de Bucureşti sector 4

Alte servicii în București și împrejurimi

Solicitări recente

Curățenie la domiciliu

  • Localitate / sector: București sector 4
  • Frecvență: Curățenie generală
  • Suprafața spațiului: 130 mp

curatenie generala intr-un apartament de 4 camere si balcon cu suprafata totala de mp (1 bucatarie, 3 bai, 3 dormitoare, 1 living, 1 balcon cu o balustrada acoperita de plexiglass pe o lungime de 40 m) spalare 6 geamuri si 3 usi spre balcon cu geam; bucatarie: curatare mobila in interior si exterior, hota, frigider, faianta; bai: faianta, gresie, sanitare; dormitoare si living: mobila, curatat 3 covoare, 2 draperii; balcon. Curatenie generala si amanuntita.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 200
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

îPentru implementarea unui proiect în cadrul cadrul apelului de proiect !Creșterea incluziunii și abilitarea romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene, operator de fond- FRDS, Vă rugăm să ne furnizati o ofertă de preț pentru a estima în bugetul proiectului cheltuielile aferent cu serviciul de Audit. Rapoartele de audit pentru cheltuielile declarate de PP/ partenerii naționali acoperă în general cerințe de bază, precum confirmări de tipul:7 - Cheltuielile au fost efectuate în perioada de eligibilitate și sunt în conformitate cu regulile de eligibilitate; - Cheltuielile eligibile sunt cele efectuate în mod real în cadrul proiectului, care îndeplinesc criteriile menționate la art. 8.2, alin. (2) al Regulamentului; - Cheltuielile efectuate sunt legate de itemii aprobați în contractul de proiect; - Condițiile de derulare a contractului de finanțare au fost respectate; - Grantul proiectului/ finanţarea nerambursabilă s-a utilizat în conformitate cu bugetul proiectului şi cu regulile de eligibilitate aplicabile; - Cheltuielile declarate/ raportate de PP în Raportul Intermediar/ Final respectă prevederile legale aplicabile; - Raportul Intermediar/ Final, în original, este corect întocmit, din punct de vedere financiar și este semnat de persoanele responsabile conform formularului; - Documentele anexate sumelor declarate/ raportate de PP, conform Raportului Intermediar/ Final sunt corespunzătoare şi justifică cheltuielile efectuate de PP și Partenerul de proiect național, după caz; - Cheltuielilor declarate/ raportate de PP conform Raportului Intermediar/ Final sunt identificabile și verificabile și sunt incluse în înregistrările contabile ale PP și/ sau Partenerului de proiect național, conform Fișei de cont a cheltuielilor anexată Raportului Intermediar/ Final. Raportul de audit trebuie să descrie scopul, procedurile utilizate și rezultatele activității prestate cu detalii suficiente astfel încât cel care citește raportul să înțeleagă natura și volumul muncii efectuate. Manualul de implementare a proiectului furnizează informații suplimentare privind scopul activității auditorului și oferă un model indicativ de raport de audit

Curățenie birouri și spații comerciale

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Frecvență: O dată pe zi
  • Tip spațiu comercial: Birou
  • Suprafața spațiului: 600 mp

As dori o ofera pentru firma noastra, care include mai multe birouri (in jur de 10), 2 vestiare, 2 bucatarii si 3 toalete, in jur de mp. Am avea nevoie de servicii de intretinere pentru curatenia birourilor,igienizarea bailor si a vestiarelor. as dori o oferta de pret pentru acesti mp si sa stabilim o intalnire in saptamana ce urmeaza. multumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: Pitești
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Fabricarea de mobila
  • Număr angajați: 0

Firma se deschide de mâine, activitatea consta în fabricarea mobilierului pe comanda pentru persoane fizice în general. Activitatea se muta de pe un pfa vechi pe aceasta firma noua, lucrez eu și cu încă o persoana care va fi ca angajat. În jur de 3-4 comenzi lunar, avem nevoie de servicii contabile. Multumim!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Botosani
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: transport marfa
  • Număr angajați: 3

Firma deține momentan două masini Daf cu care se efectueaza transport de marfa în Italia, Germania, Olanda, Belgia. Efectuez aceste operațiuni de transport în baza unui contract de colaborare cu o firmă italiană. Întrucât serviciile actualului contabil lasă mult de dorit am decis de schimba persoana. Sunt în căutarea unui contabil, firma de contabilitate care cu care sa pot colabora în modul cel mai pozitiv.

Audit Financiar

  • Localitate / sector: Reșița
  • Forma juridică: altele
  • Număr angajați: 0
  • Ce serviciu doriți?: Auditul situaţiilor financiare

Oferta audit financiar proiect european finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare, pentru Spitalul Judetean de Urgenta Resita, fiind vorba de achizitia de echipamente si consumabile medicale, 59 de intrari. Valoarea estimata a proiectului este de 25,,.59 lei , fara TVA, respectiv 5,,.35 EUR, fara TVA, calculat conform cursului de schimb din ghidul solicitantului.

Curățenie la domiciliu

  • Localitate / sector: bras
  • Frecvență: Curățenie generală
  • Suprafața spațiului: 50 mp

Este nevoie de curatenie generala, tocuri, geamuri, rame, bucatarie, baie, faianta, sanitare, paianjeni si sol. Avem doua apartamente pentru care suntem interesati. Acesta de 50mp cu prioritate inainte de Pasti si inca unul mai mare de aprox 80mp tot curatenie generala. Apartamentele sunt la 2km distanta unul de altul.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Buzău
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 8559
  • Număr angajați: 5

Societatea are accesate fonduri europene si necesita specificatii aparte la intocmirea documenteler. Documentele finale din luna (balanta reg jurnal etc, trebuiesc predata pana cel tarziu in data de 7 a lunii urmatoare pentru luna precedenta) Societatea este si Intreprindere sociala de insertie , prin atestat dobandit la AJOFM si prezinta specificacitati conform legii. SC EURO INTEGRAPROF SRL, SIMONA DINU Contact si ofertare pe email, va rog. Multumesc!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Sibiu
  • Forma juridică: altele

As avea nevoie de informații privind modalitatile prin care este mai rentabil ca o persoana sa lucreaze din România pentru o firma din Rep. Irlanda.Ce presupune fiscal si contabil sa fie angajat sau sa-și deschidă un PFA sau SRL sau alta forma de firma.Ce presupune fiscal și contabil pentru firma la care lucreaza?

Contabilitate

  • Localitate / sector: Roșu
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Activitati de consultanta in management
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, In vederea unui venit mai mare practic am optat sa ofer servicii de consultanta firmei unde lucram, in loc de a fi angajat cu carte de munca. Voi avea o activitate lunara cat se poate de redusa, foarte probabil cu maxim 3-5 documente contabile lunar si maxim 1 pagina extras de cont. Am nevoie de servicii contabile. Va rog contact si ofertare pe email. Multumesc!