6 oferte de la firme de contabilitate cu 1 solicitare

Recenzii ale clienților

5,0
MENV T. S. , Constanța

Domeniul nostru de activitate este destul de variat si am fost placut surprinsi de promptitudinea si profesionalismul oferite de catre acest furnizor. Suntem foarte multumiti de necesit.ro si cu siguranta va vom recomanda si altor persoane care au nevoie de servicii de calitate.

4,7
Mihaela D. , Timișoara

Aveam nevoie de o persoană autorizată care să îmi țină evidența contabilă. Cu ajutorul dvs. am găsit o firmă de contabilitate care a dat dovada de profesionalism în abordare, mi- a oferit un preț corect și sunt și aproape de mine. Sunt multumit de alegerea făcută, vă mulțumesc.

5,0
Sc A. , București

Atitudinea profesională și seriozitatea acordată m-au ajutat să îmi aleg furnizorul potrivit. Recomand cu încredere!



Profesioniști de calitate. Toți profesioniștii noștri sunt verificați și de încredere.
Vă vom trimite ofertele în cel mai scurt timp, cel mult în câteva zile.
Economisiți timp și bani. Până la 6 oferte cu 1 solicitare!

Sunteți profesionist? Clienți noi pentru Dvs. în fiecare zi.

10.000+ proiecte de actualitate pe lună. Decideți ce fel de clienți vă doriți și începeți să faceți proiecte noi. Fără obligații.

Alăturați-vă

Top firme de contabilitate în România

Solicitări recente pentru firme de contabilitate

Contabilitate

  • Localitate / sector: Popești-Leordeni (Ilfov)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 0

Bună ziua, Am o firmă recent înființată cu domeniul de activitate Activitati de Cercetare, dezvoltare si implementare de software pentru aplicatii industriale si comerciale și aș dori dacă se poate ajutor din partea unei firme de contabilitate pentru o colaborare în acest sens. Preconizez că lunar o să fie un volum de facturi emise undeva la maxim 10 facturi, iar pentru achiziție o să fie mai rare numai în momentul în care este nevoie de consumabile, doresc să menționez că nu sunt plătitor de TVA cu firma. Vă mulțumesc! O zi bună,

Contabilitate

  • Localitate / sector: București (București)
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 3040per punct de lucru
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 100
  • Număr angajați: 200

O societate care are 80 de puncte de lucru cu de anagajati. Doresc sa primesc oferte sa stiu care este tariful lunar a unei firme de contabilitate care sa se ocupe de depunerea lunara a declaratii si tot ce tine de contabilitate. Societatea are ca tip de activitate comert cu produsele farmaceutice este platitoare de TVA lunar, registru de casa si evidenta primara o sa le prelucram noi si dupa o sa le depunem la firma de contabilitate. As dori sa aflu care este tariful si pentru depunerea situatiile financiare anuale daca intra in tariful lunar sau este separat. Domeniul de activitate este : farmaceutic,nu suntem platitori de TVA Ma puteti contacta oricand pentru o discutie detaliata.Doresc sa primesc oferta pe e-mail . Aștept oferta,Mulțumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Râmnicu Vâlcea
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 8
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 8
  • Număr angajați: 20

Servicii inginerie pentru piata interna si internationala. Cautam serviciile unei firme de contabilitate care sa ne ofere : inregistrarea conturilor de venituri si cheltuieli in contabilitate si calcularea impozitului pe profit in conformitate cu legislatia romana; elaborarea balantei de verificare ; pregatirea tuturor declaratiilor curente cerute de autoritati si depunerea lor inainte de data scadenta (declaratii de TVA, declaratii de taxe si impozite, rezultatul financiar la sfarsitul anului, etc.); intocmirea si depunerea altor situatii financiar-contabile conform legislatiei in vigoare

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Număr angajați: 1

Societate cu domeniul principal de activitate închirierea de echipamente de agrement în localitatea Pitești solicita oferta pentru SERVICII CONTABILITATE. Oferta va conține minim următoarele date: datele de identificare, descrierea serviciilor, termen prestare servicii, termen de plata, cost servicii și termen de valabilitate a ofertei transmise.

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua, firma pe care o reprezint are ca obiect de activitate mertul cu produse alimentare , nealimentare (alol tutun), detine 2 puncte de lucru si 6 persoane angajate cu timp normal de lucru. Intentionez sa simplific , optimizez toate fluxurile documentelor si a banilor in cadrul mpaniei , sa ordonez si sa structurez activitatea astfel incat sa fie profitabila iar modelul obtinut sa poata fi replicat prin dezvoltare la nivel national. Ca particularitati as mentiona dorinta de a specializa ambele punte de lucru si magazinul online pentru oferirea de cadouri sau produse din care se pot obtine cadouri personalizate . O alta dorinta priveste sistemul de rapoarte asupra activitatii anterioare , dar si emiterea unor bugete, planuri de dezvoltare , prognoze, Cashflow, Profit si perdere.. Va multumesc .

Contabilitate

  • Localitate / sector: Eforie Sud
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 5
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 10
  • Număr angajați: 2

Ma intereseaza realizarea balantelor de verificare, registre jurnal, registru vanzari, reg cumparari, state de plata, op taxe, recapitulatie. Activitatea firmei este subventionata, iar documentele vor fi dublu verificate. Eu voi fi in Anglia, comunicarea noastra se va realiza prin email, mesaje, telefon etc. O sa am nevoie de toate documentele firmei scanate o data la 3 luni pentru realizarea rapoartelor de monitorizare. In afara de cele mentionate mai sus, un alt criteriu important este deplasarea la punctul de lucru din Eforie Sud pentru facturi, realizarea registrului de casa + ajutor in realizarea rapoartelor de productie/miscari stoc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Galați
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: -
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: -
  • Număr angajați: 2

Cerinte tehnice: - Contabilitate primara si generala pe conturi de gestiune, - Revisal angajati/servicii SSM - intocmirea evidentei contabile,sintetica si analitica,prin inregistrarea in ordine cronologica a documentelor primare; - intocmirea balantelor contabile lunare; - completarea jurnalelor obligatorii: registrul-jurnal,registrul-inventar,jurnale de TVA , cartea mare,registrul de evidenta fiscala; - intocmirea si depunerea declaratiilor lunare,trimestriale si anuale privind impozitele si taxele datorate; - intocmirea,certificarea( daca este cazul) si depunerea situatiilor financiare anuale, - participarea,la cerere, la inventarierea generala a patrimoniului:stocuri,mijloace fixe,obiecte de inventar; - inventarierea anuala a tuturor conturilor ,intocmirea confirmarilor de sold; - acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii,inclusive in cazul sistemelor informatice; - elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile,a planului de conturi adaptat unitatii,a contabilitatii de gestiune,a controlului de gestiune si controlului prin buget,in baza si cu respectarea normelor legale. - Declaratii lunare/trimestriale cu depunere on line - Balanta lunara de verificare - Bilant contabil lunar. - Evidenta contabila pe conturi distincte a subventiei de Minimis, conform contract.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iași
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 40
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 40
  • Număr angajați: 0

Despre numărul documentelor primite/ emise lunar nu știu încă ce să vă transmit. Firma se ocupa cu crearea de jocuri și jucării iar vânzarea acestora se va face în special cu ajutorul platformei de internet. Lunar se vor achiziționa materiile prime pentru crearea produselor de la magazine online specializate. Aș dori o ofertă pentru serviciile de contabilitate.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Craiova
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 3
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 0

Consultanta IT, servicii online, pentru inceput exclusiv cu un client din afara spatiului comunitar, nesupus platii TVA. Unic asociat nesalariat, dividende de retrans posibil anual. As avea nevoie de contabilitate si depunerea declaratiilor. Deasemenea cateva sfaturi la inceput pentru a initia corect activitatea firmei. Va multumesc.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 4
  • Număr angajați: 1

Buna ziua ,am nevoie de un contabil pentru perioadele fara activitate sau cu activitate minima. Cerinte: 1. Informarea periodică a conducerii asupra situaţiei economico-financiară a societăţii; 2. Informarea permanentă şi în timp util a conducerii societăţii privind reglementările din domeniul fiscal şi financiar-contabil; 3. Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare şi circuitul acestora în cadrul organizaţiei. 4. Reprezentare în fața organelor de control.